O nas
Jesteśmy szwedzką, rodzinną firmą, która powstała w 1979 r. Aktualnie posiadamy ponad 100 sklepów, zatrudniamy ok. 3 tys. pracowników i nadal się rozwijamy. Jula ciężko pracuje na swój sukces i dynamiczny rozwój. Ważną częścią planów Jula jest ekspansja, dlatego praca u nas daje satysfakcję z realizowanych zadań i możliwości rozwoju. Jula oferuje osobom zaradnym starannie dobraną gamę produktów w niskich cenach przeznaczonych do domu, ogrodu i wypoczynku. Dołącz do nas i zachęcaj razem z nami ludzi, aby sami uławiali sobie codzienność, sprawiali, że ich życie będzie bardziej aktywne i interesujące.
Opis stanowiska
- Kompleksowe zarządzanie sklepem, monitorowanie i wdrażanie zasad pracy z ekspozycją zgodnych z konceptem Jula,
- Odpowiedzialność za realizację budżetu sprzedażowego oraz wyniki ekonomiczne osiągane przez sklep,
- Monitorowanie i raportowanie realizacji wyznaczonych KPI,
- Zarządzanie budżetem kosztowym oraz optymalizowanie kosztów na poziomie sklepu,
- Optymalizacja działalności operacyjnej marketu Jula,
- Tworzenie i przeprowadzanie akcji aktywizujących sprzedaż,
- Branie aktywnego udziału w życiu sklepu poprzez budowanie i motywowanie zespołu a także dbanie o jego rozwój,
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Wymagania
- Kilkuletnie doświadczenie w pracy w handlu na stanowisku kierowniczym oraz w zarządzaniu kilkunastoosobowym zespołem z pełną odpowiedzialnością za placówkę handlową,
- Umiejętności komunikacyjne ukierunkowane na współpracę i rozwój zespołu,
- Inicjatywa i kreatywność oraz umiejętność rozwiązywania problemów,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny,
- Gotowość do relokacji.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Realny wpływ na podejmowane decyzje poprzez współtworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowej firmy,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Przyjazną atmosferę w zgranym zespole i szeroki pakiet benefitów,
- Elastyczny czas pracy.