Wyobraź sobie świat, w którym wykrywamy i leczymy choroby zanim staną się zagrożeniem dla zdrowia.
Jutro Medical to start-up z prawie dwusetką ludzi na pokładzie z branży medyczno-technologicznej, który rewolucjonizuje oblicze polskiej opieki zdrowotnej.
Jutro Medical to przede wszystkim nowoczesna Przychodnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ), w której Pacjenci, w ramach świadczeń Narodowego Funduszu Zdrowia, mogą odbyć wizytę lekarską oraz wykonać konieczne badania. Przychodnia jest dostępna dla wszystkich Pacjentów objętych państwowym ubezpieczeniem zdrowotnym, bez konieczności opłacania dodatkowych abonamentów. Nasza modelowa Przychodnia mieści się na warszawskim Żoliborzu, przy ul. Powązkowskiej 44. Jesteśmy również w Krakowie, Gdańsku, we Wrocławiu, w Łodzi, Białymstoku, Lublinie, Poznaniu i Katowicach.
Jutro Medical to innowacyjna technologia - autorski system do sprawnego prowadzenia leczenia opracowany wspólnie z lekarzami. Jego składowe to:
- aplikacja mobilna - dzięki której możesz z dowolnego miejsca porozmawiać z zespołem medycznym m.in. korzystając z czatu stanowiącego główny sposób kontaktu
- aplikacja webowa dla personelu medycznego - lekarzy, pielęgniarek i asystentów medycznych, automatyzująca formalności, a co za tym idzie znacznie skracająca czas oraz ilość ich pracy. Koncentrując się na uwolnieniu czasu pracy personelu medycznego, sprawiamy, że mogą oni przeznaczyć go na leczenie i profilaktykę swoich Pacjentów
- sklep e-commerce – w którym oferujemy pakiety badań profilaktycznych, przygotowane do stylu życia naszych pacjentów, po których od razu umawiamy się na konsultację, by omówić wyniki. Wychodzimy z założenia, że dbanie o zdrowie powinno być proste i każdy problem zasługuje na poważne traktowanie
Wspierają nas Aniołowie Biznesu oraz najlepsze fundusze Venture Capital - Kogito Ventures, Market One Capital, Inovo Venture Partners oraz niemiecki fundusz Rheingau Founders. W rundach inwestycyjnych, pozyskaliśmy kwotę blisko 40 mln złotych i wciąż mamy apetyt na więcej.
Jakie zadania na Ciebie czekają:
- współtworzenie strategii brandingowej wspierającej wartości firmy, a następnie projektowanie elementów wizualnych zgodnych z założeniami,
- udział w opracowywaniu i wdrażaniu systemów identyfikacji wizualnej (logo, typografia, kolorystyka, ikony),
- przygotowanie projektów graficznych do kampanii reklamowych (digital i offline) oraz dla działań sprzedażowych i content marketingowych, w tym na social media, e-mail marketing i landing page’a,
- współpraca z zespołem produktowym i developerami w celu dostosowania interfejsu użytkownika do spójnej wizji wizualnej marki,
- współtworzenie koncepcji kreatywnych na potrzeby kampanii wraz z zespołem marketingu,
- analiza skuteczności wizualnych aspektów materiałów marketingowych oraz rekomendowanie optymalizacji w celu zwiększenia zaangażowania odbiorców,
- opracowywanie projektów prezentacji oraz materiałów edukacyjnych i informacyjnych na potrzeby komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
Co musisz mieć ze sobą:
- przynajmniej 3 lata doświadczenia komercyjnego w roli Graphic Designer / UI/UX Designer,
- biegłą znajomość pakietu Adobe, dodatkowy plus jak będziesz mieć doświadczenie pracy w Figmie,
- umiejętność przygotowywania materiałów do druku,
- dobrą wiedzę z zakresu typografii,
- podstawową wiedzę na tematy analityczne, szczególnie Google Analytics - a następnie umiejętność korzystania z tej wiedzy i przekładania jej na konkrety.
Jeszcze lepiej jak:
- masz zadatki na Team Leadera i chcesz się rozwijać w kierunku Brand Managementu.
Spodoba Ci się u nas jeśli:
- lubisz brać odpowiedzialność za duże projekty i entuzjastycznie podchodzisz do wyzwań,
- rozumiesz podejście startupowe, gdzie sprawnie testujemy różne hipotezy i wybieramy te najlepsze,
- zdajesz sobie sprawę, że jak to w start-upie, zmiany są naturalne i nie wszystko jest dopięte na ostatni guzik,
- komunikacja i otwarty dialog są z Tobą na Ty, a oprócz tego lubisz jasny i precyzyjny przekaz,
- lubisz jak Twoja praca ma realny wpływ i chcesz nam pomóc ratować życie i poprawiać zdrowie setek tysięcy osób.
Co gwarantujemy:
- wynagrodzenie: PLN 7 000 - PLN 10 000 netto (B2B),
- elastyczne godziny pracy - możesz zacząć i skończyć swoją pracę o dowolnej porze,
- pełną dowolność wyboru formy pracy: możesz korzystać z naszego warszawskiego biura lub pracować zdalnie, również zza granicy (+/- 2 godz. CET),
- nielimitowaną, pełnopłatną przerwę w świadczeniu usług,
- dofinansowanie do karty multisport,
- pełnopłatne urlopy chorobowe (100%),
- konsultacje medyczne z pierwszej ręki :),
- dodatkowy budżet na badania profilaktyczne,
- kulturę pracy opartą na otwartej komunikacji, ciągłym usprawnianiu współpracy w zespole, indywidualnym podejściu do rozwoju,
- no dress code policy i nieformalną atmosferę pracy,
- dedykowany budżet na rozwój oraz nielimitowany dostęp do platform edukacyjnych,
- liczne okazje do wspólnego spędzania czasu w ramach integracji zespołowych i ogólnofirmowych.