Client Solutions Coordinator
Nowa
Sprzedaż

Client Solutions Coordinator

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

polski C1

sprzedaż B2B

praca z klientem

CRM

Pipedrive

Mile widziane

branża IT

Google Workspace

Microsoft Office

Opis stanowiska

Kim jesteśmy?

Jesteśmy ekspertami w zakresie zielonego budownictwa, efektywności energetycznej i emisyjności budynków oraz strategii ESG dla sektora nieruchomości. Pomagamy naszym Klientom tworzyć budynki innowacyjne, energooszczędne, zeroemisyjne, przyjazne dla ludzi i neutralne dla środowiska. Wspieramy firmy na ścieżce zrównoważonego rozwoju, podnosząc ich wartość rynkową i inwestycyjną. Dzięki zastosowaniu najnowszych rozwiązań technologicznych, budynki naszych Klientów spełniają rosnące oczekiwania inwestorów i użytkowników. Są zgodne z obowiązującymi regulacjami, utrzymują najwyższe światowe standardy oraz stają się odporne na wymagania przyszłości (future-proof).


Kogo szukamy?

Szukamy osoby na stanowisko Client Solutions Coordinator w modelu hybrydowym (min. 3 dni w tygodniu w biurze w Warszawie). Preferowana forma współpracy: B2B. Twoją misją będzie pierwsza obsługa potencjalnych klientów – ich kwalifikacja, koordynacja działań sprzedażowych i dbanie o wysoką jakość doświadczenia klienta oraz porządek w CRM.


Kompetencje podstawowe

  • 1–3 lata doświadczenia w sprzedaży B2B lub w pracy z klientem.
  • Doświadczenie w pracy z CRM (preferowany: Pipedrive)
  • Biegłość w języku polskim i angielskim
  • Znajomość procesów sprzedażowych i metod kwalifikacji leadów


Kompetencje pożądane

  • Doświadczenie w branży IT lub usług doradczych
  • Praca w dynamicznym środowisku
  • Umiejętność analizy danych i raportowania.
  • Znajomość MS Office / Google Workspace


Umiejętności miękkie

  • Samodzielność, systematyczność i dbałość o szczegóły
  • Umiejętność aktywnego słuchania i zadawania trafnych pytań
  • Komunikatywność i styl doradczy w rozmowie z klientem
  • Umiejętność współpracy międzyzespołowej i elastyczność
  • Nastawienie na cel, rozwój i doskonalenie umiejętności


Nasze narzędzia pracy

  • CRM: Pipedrive
  • Narzędzia komunikacji: telefon, wideokonferencje
  • Pakiet biurowy: MS Office / Google Workspace


Będziesz odpowiadać za

Kwalifikację leadów i kontakt z klientami (40%)

1. Prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych

2. Przekazywanie kontaktów do odpowiednich handlowców

3. Udział w spotkaniach z klientami


Zarządzanie CRM i przepływem ofert (30%)

1. Wprowadzanie danych do CRM w ciągu 24h

2. Monitorowanie statusów ofert i przygotowywanie raportów


Wsparcie sprzedaży i koordynacja działań (30%)

1. Współpraca z zespołami doradczymi i projektowymi

2. Pomoc w przygotowywaniu ofert

3. Zapewnienie płynnego przekazania klienta do zespołu realizacyjnego


Nasza misja

W JWA naszą misją jest umożliwienie klientom osiągnięcia celów zrównoważonego rozwoju i osiągnięcia zerowej emisji netto poprzez innowacyjne, praktyczne i zorientowane na klienta rozwiązania.


Nasze wartości

  • Respect (Szacunek)
  • Execution (Dobre wykonanie)
  • Ambition (Ambicja)
  • Customer (Klient)
  • High performance (Skuteczność)


Nasze benefity

  • Karta Multisport lub Medicover Sport.
  • Opieka medyczna Allianz.
  • Elastyczne godziny pracy.


Bezpośredni przełożony

Head of Client Solutions


Jak wygląda proces rekrutacyjny?

  1. Wypełnij formularz rekrutacyjny
  2. Czekaj na telefon (wstępna krótka rozmowa potwierdzająca).
  3. Rozmawiasz z działem HR online – Screening Interview – 30-45 min.
  4. Możemy poprosić Cię o rozwiązanie Case Study.
  5. II etap rekrutacji to rozmowa online z Team Leaderem oraz HR Managerem – Focus Interview – ok 1,5 h.
  6. III etap to Culture Fit – ok 45 minutowa rozmowa z CEO lub CGO.
  7. Dostajesz informację zwrotną w przeciągu 2 tyg.
  8. Jesteś częścią zespołu JWA!