Opis stanowiska
Chcesz wraz z kierownikiem sklepu szkolić zespół i motywować go do osiągania jak najlepszych wyników?
Potrafisz kierować zespołem tak, aby zapewniać klientom najlepsze doświadczenie i obsługę podczas zakupów?
Jeśli Twoje odpowiedzi brzmią tak, to może JESTEŚ osobą, której właśnie szukamy!
CO OFERUJEMY
Dołączysz do firmy znajdującej się w gronie najlepszych pracodawców w Polsce. Jesteśmy dynamiczną organizacją ze skandynawskimi korzeniami, wieloma możliwościami rozwoju i świetną atmosferą pracy, w której Twój głos ma znaczenie.
Dodatkowo otrzymujesz:
- Szkolenia na każdym stanowisku
- Możliwość rozwoju w oparciu o jasną ścieżkę kariery. Dowiedz się więcej tutaj.
- Jasny system wynagradzania
- Konkurencyjny system premiowania oparty na wynikach sprzedażowych
- Wewnętrzne konkursy z atrakcyjnymi nagrodami
- Elastyczny harmonogram pracy
- 20% rabatu pracowniczego na zakup produktów we wszystkich sklepach JYSK i spółkach Lars Larsen Group
- Atrakcyjne benefity, m.in. finansowe świadczenia świąteczne, wolna Wigilia, prywatna opieka medyczna, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego NNW, atrakcyjna oferta wynajmu domków letniskowych w Danii
- Finansowe nagrody jubileuszowe
CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ?
- Wspólnie z kierownikiem sklepu będziesz odpowiadać za realizację codziennych zadań sklepu i osiąganie świetnych wyników w sprzedaży
- Będziesz odpowiadać za wdrażanie kampanii promocyjnych w sklepie, budowanie i wzmacnianie postawy pro sprzedażowej w zespole, w tym poprzez szkolenia z obsługi klienta
- Będziesz wspierać kierownika sklepu w zarządzaniu zespołem, szkoleniach i komunikacji zgodnie z wartościami JYSK Leadership
- Będziesz obsługiwać klientów zgodnie z obowiązującymi w naszych sklepach standardami oraz z wykorzystaniem wiedzy o produktach
- Wraz z zespołem będziesz dbać o właściwe przygotowanie sklepu dla klientów poprzez odbieranie dostaw, budowanie ekspozycji produktów, przygotowywanie oznaczeń cenowych i dbanie o czystość
- Wykazując się zaangażowaniem i chęcią rozwoju zyskasz możliwość przejmowania coraz większej odpowiedzialności oraz szansę na bycie kierownikiem sklepu w przyszłości
Poznaj jednego z naszych Zastępców Kierownika Sklepu i dowiedz się, jakim pracodawcą jesteśmy tutaj.
CZEGO OCZEKUJEMY
- Doświadczenia w kierowaniu, motywowaniu i rozwijaniu zespołu
- Umiejętności komunikacyjnych, które wspierają tworzenie pozytywnej atmosfery
- Przejęcia odpowiedzialności za obsługę klientów i wyniki sprzedaży
- Umiejętności pracy i podejmowania decyzji pod presją czasu w dynamicznym środowisku i w trudnych sytuacjach
- Nastawienia na osiąganie celów i ciągłą poprawę swoich wyników
- Umiejętności szybkiego podnoszenia się po niepowodzeniach
- Gotowości do pracy w godzinach otwarcia naszych sklepów w tym w soboty i w niedziele handlowe
- Doświadczenia w sprzedaży
UWAŻASZ, ŻE TO PRACA WŁAŚNIE DLA CIEBIE? Aplikuj już dziś!
Szczegóły dotyczące procesu rekrutacyjnego znajdziesz tutaj.
O NAS
Wierzymy, że pracownicy są kluczem do naszego sukcesu, od momentu kiedy otworzyliśmy pierwszy sklep w 1979 roku do chwili obecnej, kiedy posiadamy ponad 3000 sklepów na świecie. Dlatego oferujemy stały rozwój i możliwości awansu. Doceniamy i nagradzamy zaangażowanie oraz wysiłek naszych pracowników. Nasze trzy podstawowe wartości JYSK - kupiec, kolega i duch firmy - określają zachowania i postawę, jakich oczekujemy od siebie nawzajem. Ufamy sobie i wierzymy w delegowanie odpowiedzialności.
JYSK ceni wszystkich, bez względu na wiek, tożsamość płciową, rasę, orientację seksualną, sprawność fizyczną lub umysłową, pochodzenie etniczne i doświadczenie. Wspólnie dbamy o naszą kulturę różnorodności, która zachęca, wspiera i celebruje różnorodne głosy naszych pracowników. Ponieważ wspaniała mieszanka umysłów, talentów i wyjątkowych osobowości czyni nas silniejszym zespołem.
Chcesz uzyskać więcej informacji, odwiedź naszą stronę kariera JYSK.