Wdrażanie akcji sprzedażowych oraz marketingowych;
Opieka nad ofertą produktową sklepów internetowych;
Wsparcie w zarządzaniu narzędziami marketingowymi dla sprzedaży wielokanałowej;
Optymalizacja pod kątem wytycznych wyszukiwarek internetowych w celu wzrostu ruchu organicznego;
Przygotowanie kampanii linków;
Opieka oraz optymalizacja nad narzędziami marketingowymi dla sprzedaży wielokanałowej;
Wymagania stanowiska
Znajomość system Google Ads;
Znajomość systemu reklamowego LinkedIn;
Dobra znajomość zagadnień: SEO, SEM, CPC;
Znajomość narzędzi i najnowszych trendów w ecommerce;
Znajomość narzędzi marketing automation jako wsparcie sprzedaży;
Sprawne poruszanie się po systemach CMS;
Minimum 2 letnie udokumentowane doświadczenie na podobnym stanowisku;
Doświadczenie w korzystaniu z narzędzi do analizy np.: Google Marketing Platform (Analytics, Search Ads, Campaign Manager itp.), Google Search Console, Google Ads, itp.;