Oferty
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Nowa

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Wrocław
5 170 - 10 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
KACZMARSKI GROUP

KACZMARSKI GROUP

Jesteśmy stabilną i znaną na rynku firmą z Wrocławia. Na co dzień stawiamy na przyjacielską, atmosferę i dobre relacje. Od pierwszego dnia zatrudnienia dbamy o Twój komfort i pomagamy Ci odnaleźć się w gronie Naszych pracowników. Pracując w Kaczmarski Group możesz liczyć na wsparcie i intensywny rozwój na każdym etapie swojej kariery. Oferujemy benefity i udogodnienia, dzięki którym dbamy o dobro naszych pracowników i ich rodzin.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

kontakt telefoniczny

realizacja celów

budowanie relacji

obsługa klienta

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Jesteśmy częścią Kaczmarski Group będącej dużą, ale nadal rodzinną firmą. Lubimy to i nie mamy z tego powodu żadnych kompleksów 😊 Podobno zna nas cała branża i nie tylko. Pewnie dlatego, że od ponad ćwierć wieku przeobrażamy rewolucyjne idee w sukcesy rynkowe oraz wyznaczamy nowe standardy w biznesie. Nasz zespół stale się powiększa, jednak ciągle chcemy działać w niekorporacyjnym klimacie.


Poszukujemy osoby, dla której rozmowa przez telefon to czysta przyjemność, otwartej do ludzi oraz lubiącej wyzwania i zdobywanie nowych umiejętności.

Jeśli masz sporo do powiedzenia i potrafisz przekonać tych nieprzekonanych, to idealnie odnajdziesz się pracując na stanowisku


Młodszego/Specjalisty ds. Obsługi Klienta w Kaczmarski Group.


Jesteśmy liderem branży z 30 letnim doświadczeniem i stabilną pozycją na rynku. Zatrudniamy ponad 1 000 pracowników.


💼 Twój zakres obowiązków


  • telefoniczny kontakt z Klientem Biznesowym
  • obsługa zgłoszeń elektronicznych
  • opieka nad powierzonym portfelem klientów
  • przygotowywanie umów dostosowanych do potrzeb Klienta oraz aktualizacja warunków współpracy
  • wsparcie Klientów w aktywacji posiadanych usług
  • budowanie długotrwałych relacji z Klientem
  • współpraca z zespołem sprzedażowym i innymi departamentami
  • raportowanie i analizowanie indywidualnych wyników sprzedażowych


📌 Nasze wymagania


  • zaangażowanie w szkolenia i przyswajanie nowej wiedzy
  • umiejętność szybkiego uczenia się
  • sumienne i staranne wykonywanie pracy
  • umiejętność zarządzania czasem i zdolność do ustalania priorytetów
  • kreatywne szukanie rozwiązań
  • realizacja celów obsługowo-sprzedażowych
  • umiejętność budowania długofalowych relacji z klientem
  • dbałość o przestrzeganie procedur firmowych
  • nastawienie na długofalowa współpracę i dobrą atmosferę w zespole


✅ To oferujemy


  • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30 lub 8:00 - 16:00
  • wolne weekendy
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • wieloskładnikowy system wynagrodzeń (podstawa+premia+konkursy)
  • wsparcie w okresie wdrożenia oraz szkolenia rozwijające Twoje umiejętności
  • nielimitowany dostęp do squasha
  • prywatny masażysta w godzinach pracy
  • integracje i imprezy służbowe
  • owoce i darmowe śniadania raz w tygodniu
  • przyjazną atmosferę w pracy i wspierający się zespół
5 170 - 10 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP

Rekomendowane oferty

Specialist Customer Care QA Agent (with Spanish, Italian or French)

Nowa
Align Technology
Wrocław
obsługa klienta
język angielski
project management
Nowa

Customer Service Specialist with English and Other Foreign Language

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Radom
Communication Skills
Nowa

Content Moderator (Junior Data Reviewer) with English and Hebrew

Nowa
Accenture
Poznań
Hebrew
English
Nowa

Młodszy/-a specjalista/-tka ds. relacji z klientami

Nowa
4 000 - 5 500 PLN/mies.
AleBilet
Warszawa
analiza
dobra organizacja pracy
content marketing
Nowa

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta francuskojęzycznego

Nowa
6 500 - 8 500 PLN/mies.
APV.EU
Poznań
sprzedaż
Microsoft Office
prawo jazdy kat. B
Nowa