Growth Marketing Specialist

12 000 - 17 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
9 000 - 13 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Marketing

Growth Marketing Specialist

Marketing

Januszowicka 5, Wrocław

Kadromierz

Pełny etat
B2B, UoP
Starszy specjalista / Senior
Praca hybrydowa
12 000 - 17 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B
9 000 - 13 000 PLN
Brutto miesięcznie - UoP

Wymagane umiejętności

CRO
analiza
digital marketing

Mile widziane

Google Ads
content marketing

Opis stanowiska

Kadromierz to oprogramowanie w modelu SaaS z kategorii rozwiązań Shift Management.


Jesteśmy w ekscytującym momencie rozwoju i mamy solidne fundamenty do dalszego skalowania. Szukamy osoby o profilu T-Shaped Marketer, która obejmie rolę Growth Marketing Specialist. Jeśli masz holistyczną wiedzę w dziedzinie marketingu, lubisz eksperymentować, optymalizować i działać na styku różnych obszarów marketingowych – ta rola jest dla Ciebie!


Jako T-Shaped Growth Marketing Specialist będziesz samodzielnie inicjować, wdrażać i optymalizować działania wzrostowe w różnych obszarach lejka marketingowego, wspierając zespoły produktu, marketingu i sprzedaży.


Twoja misja:

  • Projektowanie i realizacja eksperymentów growth: Aktywny udział w tworzeniu hipotez i samodzielna realizacja eksperymentów (A/B testy, testy wielowymiarowe) w celu poprawy kluczowych metryk na każdym etapie podróży klienta (Acquisition, Activation, Retention, Referral, Revenue).

  • Optymalizacja konwersji (CRO): Praca nad poprawą współczynników konwersji na stronie internetowej, w procesie aktywacji produktu (np. optymalizacja PQL - Product Qualified Leads) oraz w ścieżce leadów do zespołu Inside Sales.

  • Analityka danych: Głęboka analiza danych marketingowych i produktowych w celu identyfikacji wzorców zachowań użytkowników, "wąskich gardeł" w lejku oraz nowych, skalowalnych możliwości wzrostu.

  • Kanały akwizycji: Samodzielne testowanie i optymalizacja różnych kanałów pozyskiwania klientów (np. płatne kampanie, SEO, content marketing, social media), szukanie niestandardowych rozwiązań.

  • Wsparcie produktu i UX: Współpraca z działem produktu i UX/UI w celu optymalizacji onboardingu, kluczowych funkcji produktu i ogólnego doświadczenia użytkownika.

  • Automatyzacja i narzędzia: Współpraca przy wdrażaniu i optymalizacji narzędzi do analityki, automatyzacji marketingu oraz platform do testów A/B.

  • Komunikacja z klientami: Wspieranie i optymalizowanie komunikacji z klientami na różnych etapach ich cyklu życia (np. email marketing, powiadomienia w aplikacji) w celu zwiększenia retencji i monetyzacji.

  • Współpraca: Bliska współpraca z zespołem marketingu i sprzedaży, dostarczanie insightów i wspieranie ich działań.


Szukamy osoby, która posiada:

  • Minimum 3-4 lata doświadczenia w marketingu cyfrowym lub growth marketingu, najlepiej w firmie SaaS B2B.

  • Praktyczne doświadczenie w realizacji działań growthowych, poparte konkretnymi przykładami sukcesów i wniosków z eksperymentów.

  • Ugruntowaną wiedzę i praktyczne doświadczenie w przynajmniej jednej głębokiej specjalizacji marketingowej (np. zaawansowane SEO, kompleksowe zarządzanie kampaniami PPC, analityka marketingowa na poziomie eksperckim) oraz ogólne zrozumienie pozostałych obszarów (tzw. "T-shaped" profil).

  • Umiejętność samodzielnej pracy z narzędziami analityki marketingowej (Google Analytics 4, Google Tag Manager) – wdrożenie i analiza danych.

  • Doświadczenie w metodycznym prowadzeniu procesów growth opartych na cyklach eksperymentalnych (formułowanie hipotez, testowanie, analiza i wyciąganie wniosków).

  • Zrozumienie kluczowych etapów lejka AARRR i praktyczne doświadczenie w ich optymalizacji.

  • Wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia, proaktywność i samodzielność w działaniu.

  • Dobre umiejętności komunikacyjne i zdolność do efektywnej współpracy w zespole.


W Kadromierz możesz liczyć na:

  • Realny wpływ na kierunek rozwoju firmy i kształtowanie strategii

  • Atrakcyjne wynagrodzenie

  • Pracę z zaangażowanym, multidyscyplinarnym zespołem

  • Pracę hybrydowa

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B

  • Nowoczesną przestrzeń biurową przeznaczoną dla startup’ów,

  • Ubezpieczenie na życie, dopłatę do karty Multisport i opieki medycznej,

  • Budżet szkoleniowy

  • Elastyczny czas pracy,

  • Knowledge sharing w ramach Grupy Pracuj

  • Imprezy i wyjazdy integracyjne.


Proces rekrutacji

  1. Rozmowa telefoniczna (~ 15min)

  2. Spotkanie z naszym CEO

  3. Zadanie rekrutacyjne

  4. Oferta – decyzję otrzymasz w ciągu kilku dni od spotkania


Oferta dodana: 24.09.2025
Lokalizacja biura

Growth Marketing Specialist

12 000 - 17 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Aplikuj na ofertę pracy

Growth Marketing Specialist

Januszowicka 5, Wrocław

Kadromierz

12 000 - 17 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
9 000 - 13 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Kadromierz sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Parafialna 34(dalej jako "administrator"). Mas... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca