Manager ds. analiz programowych i oglądalności

Media

Manager ds. analiz programowych i oglądalności

Media

Wołoska 22A, Warszawa

Kanał ZERO

Pełny etat
Dowolna
Starszy specjalista / Senior
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Obsługa narzędzia analitycznego Arianna
Analiza danych Nielsen

Opis stanowiska

W związku z planami wprowadzenia kanału linearnego poszukujemy specjalisty o wysokich kompetencjach i doświadczeniu w branży telewizyjnej. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za analizę danych i współpracę z redakcją w celu optymalizacji ramówki pod względem oglądalności oraz efektywności działań autopromocyjnych i reklamowych.


Zadania: 

  • Analiza danych o oglądalności, profilach demograficznych i preferencjach konsumentów z wykorzystaniem telemetrii oraz innych dostępnych źródeł informacji. 

  • Monitorowanie rynkowych trendów, strategii programowych oraz działań reklamowych podejmowanych przez konkurencję. 

  • Opracowywanie zaleceń dotyczących doboru programów, wspierających proces planowania ramówki i wybór odpowiednich treści. 

  • Ocena kontentu pod kątem potencjału oglądalności. 

  • Badanie skuteczności i konwersji kampanii autopromocyjnych oraz cross-promocyjnych. 

  • Udział w tworzeniu strategii programowej, dopasowanej do zmieniających się trendów rynkowych i oczekiwań konsumentów.

  • Integracja i analiza danych pochodzących z raportów branżowych, analiz wewnętrznych oraz badań telemetrycznych.

  • Nadzór nad realizacją założeń koncesyjnych i raportowanie do KRRiT.

  • Tworzenie comiesięcznych planów programowych dla kanałów w oparciu o przyjęte strategie.

  • Przygotowywanie codziennych list odtwarzania.

  • Aktualizowanie danych programowych i kontentowych w bazie danych.


 Nasze wymagania: 

  • Co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku 

  • Bardzo dobra znajomość branży telewizyjnej 

  • Biegła znajomość narzędzia analitycznego Arianna lub TechEdge (mile widziana znajomość Power BI) 

  • Bardzo dobra znajomość Nielsen Audience Measurement 

  • Umiejętność myślenia strategicznego i analitycznego 

  • Samodzielność, proaktywność, dobra organizacja pracy 

  • Skuteczna komunikacja, kreatywność 

  • Wysoka skuteczność w realizacji celów mimo ograniczeń czasowych 

  • Umiejętność zarządzania projektem 

 

Brzmi nudno i korporacyjnie? 

💥 Zapewniamy, że w Kanale Zero nie będziesz narzekać na nudę. Na co dzień będziesz pracować w biurze znajdującym się za ścianą studia, w którym swoje programy będą nagrywać niezwykłe osobowości. Szukamy kogoś, kto nie tylko samodzielnie i sumiennie wykonuje powierzone zadania, ale też wychodzi z inicjatywą, ma głowę pełną pomysłów i chce je realizować we współpracy z zespołem. 

 

Oferujemy: 

🎨 Dużą swobodę w działaniu bez nadmiaru procedur i biurokracji; 

💡 Otwartość na realizację kreatywnych pomysłów; 

💸 Konkurencyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia 

 

Prosimy o załączenie CV oraz zamieszczenie kilku słów o sobie w sekcji "Przedstaw się" 📥 

Wymagane umiejętności

Obsługa narzędzia analitycznego Arianna
Analiza danych Nielsen

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 16.10.2025

O firmie

Kanał ZERO

„To największy projekt, jaki do tej pory sobie wymyśliłem" – Krzysztof Stanowski. Kanał Zero to kanał na platformie YouTube, założony pod koniec 2023 roku przez Krzysztofa Stanowskiego, a działający od początku lutego 20...

Zobacz profil firmy

Manager ds. analiz programowych i oglądalności

Podsumowanie oferty

Manager ds. analiz programowych i oglądalności

Wołoska 22A, Warszawa

Kanał ZERO

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Kanał Zero S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Wołoska 22A (dalej jako "administrator"). Masz prawo ... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca