O Tobie:
Wiesz, że dobry marketing to nie tylko kreatywne pomysły, ale też skuteczna egzekucja. Nieobce są Ci narzędzia do planowania, koordynowania i optymalizacji treści marketingowych, a Twoją mocną stroną jest organizacja i umiejętność pracy w zespole. Jeśli dodatkowo interesujesz się światem kryptowalut czy nowych mediów, masz analityczne podejście i czujesz się komfortowo w świecie międzynarodowych kampanii – mamy coś dla Ciebie, napisz - nie czekaj!
Chcielibyśmy usłyszeć od Ciebie, że:
- masz już jakieś doświadczenie na rynku pracy (2+), i nie jest to Twoja pierwsza praca marketingowa w przestrzeni IT,
- masz doświadczenie w marketingu cyfrowym i social mediach, a jak opiszesz nam, na czym polega traffic management w marketingu, to będziemy zachwyceni!
- sprawnie zarządzasz kalendarzem publikacji i potrafisz zsynchronizować działania marketingowe na różnych platformach,
- korzystasz z narzędzi do planowania kampanii i publikacji (np. Hootsuite, Buffer, Asana) oraz systemy do e-mail marketingu (np. GetResponse, Mailchimp),
- działania operacyjne nie są Ci obce – potrafisz przygotować mailing, newsletter, zamówienia na materiały promocyjne czy koordynować dystrybucję treści,
-
masz oko do szczegółów i nie lubisz niedociągnięć – deadline’y, poprawność językowa i estetyka to dla Ciebie priorytet,
-
umiesz mierzyć efektywność działań marketingowych i wyciągać wnioski na podstawie danych – liczby nie mają przed Tobą tajemnic,
- w wypadku sytuacji wąskiego gardła nie odpuszczasz i próbujesz uzyskać informacje z innej strony, nie pozostaniesz bierny/a,
- w dobie pracy zdalnej potrafisz zarówno zarządzać czasem w samodzielnym działaniu, jak i odnajdujesz się we współpracy w teamie,
- lubisz język polski i szanujesz jego zasady,
-
posługujesz się językiem angielskim na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację biznesową (min. B2), czyli odnajdziesz się w zespole komunikującym się w języku angielskim.
Zakres obowiązków:
Jako specjalista ds. Marketing & Social Media w kontekście globalnym, będziesz częścią projektu, który dba o spójność oraz skuteczność globalnych działań marketingowych, co oznacza, że spotkasz się z takimi obszarami jak: zarządzanie treściami czy zasobami marketingowymi, z naciskiem na efektywność workflow, analizę wyników kampanii oraz raportowanie. Zespół tworzy też publikacje w mediach społecznościowych, wdraża e-mail marketing i stoi na straży spójności oraz efektywności komunikacji marki. W tej roli będziesz współpracować z osobami z różnych kontynentów i wspierać działania operacyjne, usprawniać procesy oraz dbać o efektywność globalnych kampanii marketingowych, a co to oznacza w szczególe?
-
zarządzanie kalendarzem publikacji i koordynowanie zleconych działań - marketingowych i tych w social mediach,
-
zapewnienie spójności komunikacji marki na wszystkich platformach marketingowych i w mediach społecznościowych,
-
wsparcie kampanii marketingowych – od planowania po egzekucję - w ścisłej współpracy z Menedżerami Marketingu Produktowego (PMMs),
-
obsługa narzędzi do e-mail marketingu, monitorowanie wskaźników i analiza wyników, proponowanie usprawnień,
-
dbanie o przestrzeganie regulacji marketingowych takich jak GDPR, CAN-SPAM
-
przeprowadzenie pełnej analizy i raportowania wydajności oraz skuteczności mediów społecznościowych, prac operacyjnych i kampanii produktowych,
- moderacja i organizacja treści w kanałach SM,
-
współpraca z zespołem kreatywnym przy produkcji i dystrybucji materiałów,
-
dbanie o materiały promocyjne i wsparcie w eventach, jeśli zajdzie taka potrzeba,
- i dużo, dużo nauki w fantastycznym, międzynarodowym teamie.
Dla Ciebie:
-
Dołączając do zespołu, możesz spodziewać się, że pierwsze trzy miesiące poświęcisz na wzajemne poznanie się z zespołem podczas okresu próbnego - umocnij wiedzę o rynku kryptowalut, wesprzyj zespół w tym, co potrafisz, określ, co realnie możesz wypracować (Lider działu czeka na Ciebie z niecierpliwością) i zobacz czy Ci się podoba!
- Jeżeli obie strony będą zadowolone ze współpracy i okaże się, że czujesz się w projekcie jak Kangur w Australii, ustalimy dalsze warunki współpracy.
- Na start proponujemy zatrudnienie przy umowie zlecenie do 6300zł brutto lub do 7590zł netto przy B2B (w zależności od doświadczenia i wiedzy domenowej), a po okresie próbnym zdecydujemy o warunkach dalszej współpracy (UZ/UoP/B2B) na podstawie wspólnej analizy zadań, kierunku rozwoju i pozyskanych umiejętności.
*Jeżeli uważasz, że masz większe doświadczenie i zaplecze do współpracy niż to opisane tutaj, odezwij się i opowiedz nam o sobie i swoich pomysłach na to stanowisko!
-
Otrzymasz od nas sprzęt, a po okresie próbnym otrzymasz Macbooka.
-
Po okresie próbnym możesz spodziewać się wybranej formy współpracy oraz całego pakietu benefitów, o którym opowiemy przy spotkaniu.
-
Organizacja stojąca za projektem nie jest korporacją, ale nie jest też start-upem, istotne są zarówno procesy, jak i wyjątki od reguł. Rozpoczynając pracę z zespołem, decydujesz się na hybrydę płaskiej struktury firmy z indywidualnymi procesami wewnątrz różnych działów.
-
Otrzymasz odpowiednie narzędzia i poznasz świetny zespół. Jeśli chcesz rozwijać się w branży przyszłości – odezwij się, czekamy na Ciebie!
*Zanim to zrobisz, sprawdź projekt Kanga w Social Mediach.
O nas:
Engit Sp. z o.o. jest polską spółką z siedzibą w Gdańsku, która operuje w branży projektowania systemów komputerowych i usług pokrewnych. Firma świadczy usługi dla projektu Kanga, który to jest dynamicznie rozwijającym się systemem narzędzi i usług FinTech. Projekt Kanga, który stawia na edukację i kontakt z drugim człowiekiem, ma na celu ułatwienie adopcji kryptowalut w życiu codziennym.
Podstawa to giełda kryptowalut, która wystartowała we wrześniu 2018 roku. Od tego momentu projekt cały czas idzie do przodu – pakiet dostarczanych usług poszerzył się o takie narzędzia jak portfel do przechowywania kryptoaktywów (aplikacja mobilna Kanga Wallet), kantory kryptowalut (zarówno stacjonarne jak i online), bramka płatności Kanga Pay, platforma IEO i wiele innych. Zespół projektu nieustannie pracuje nad nowymi funkcjonalnościami, a opowieści o kolejnych działaniach podglądać można na kanałach social media (Twitter/X, Telegram, Facebook, YouTube, Linkedin, Instagram, TikTok), gdzie aktywnie opowiada o tym, co robi i dzieli się wiedzą o blockchainie i kryptowalutach. https://kanga.exchange/