Social & Content Lead
Nowa
Marketing

Social & Content Lead

Gdańsk
9 000 - 11 500 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
8 000 - 9 500 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
9 000 - 11 500 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
8 000 - 9 500 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UZ, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski C1

polski B2

Web3

FinTech

crypto

analiza

zarządzanie zespołem

budowanie strategii

content marketing

social media

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Jesteś mistrzem contentu i social media, potrafisz tworzyć strategie, które angażują społeczności i budują globalną świadomość marki? Masz doświadczenie w fintech, krypto lub blockchain i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, które żyje innowacją? Jeśli content i social media to dla Ciebie nie tylko posty i lajki, ale kluczowy element budowania zaangażowanej społeczności i napędzania wzrostu - mamy ofertę dla Ciebie!


Chcielibyśmy od Ciebie usłyszeć, że:


  • Masz co najmniej 3-letnie doświadczenie w content marketingu, budowaniu i realizacji strategii social media lub marketingu cyfrowym, najlepiej w branży fintech, krypto lub blockchain.
  • Potrafisz poprowadzić zespół, delegować zadania
  • NIe tlyko zarządzasz globalnymi kanałami social media (m.in. Twitter, YouTube, Telegram, Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn) le też tworzysz kompleksowe strategie.
  • Wiesz jak zarządzać całym procesem produkcji treści – od blogów i newsletterów po materiały multimedialne, dbając o ich wysoką jakość i angażujący storytelling.
  • Świetnie rozumiesz specyfikę branży krypto/fintech/blockchain i jej podejście do marketingu opartego na społeczności.
  • Liczby, raporty, dane – dla Ciebie to nie tylko tabele, ale konkretne wskazówki - potrafisz analizować wskaźniki efektywności (KPIs), wyciągać wnioski i optymalizować działania contentowe oraz social media
  • Naturalnym elementem realizacji projektów jest dla Ciebie współpraca z zespołami PR, Product Marketingu i Performance Marketingu - rozumiesz, że do budowania efektywnej współpracy potrzebna jest pozytywna i klarowna komunikacja.
  • Jesteś osobą kreatywną, z pasją do opowiadania historii i angażowania odbiorców, a dynamiczne środowisko startupowe/growth-stage to miejsce, w którym czujesz się najlepiej.
  • Dynamiczne środowisko to dla Ciebie codzienność – umiesz planować, ale też szybko dostosowywać się do zmian i reagować na wyzwania w biegu.
  • w wypadku sytuacji wąskiego gardła nie odpuszczasz i próbujesz uzyskać informacje z innej strony, nie pozostaniesz bierny/a,
  • I finalnie, rozumiesz moc, jaką niesie poprawne posługiwanie się językiem, co prezentujesz swoją płynną komunikacją w języku polskim i angielskim.


Zakres obowiązków:


Jako Social & Content Lead będziesz odpowiedzialny/a za tworzenie i realizację globalnej strategii contentowej i social media dla projektu Kanga, mającej na celu zwiększenie zaangażowania, świadomości marki i pozyskiwanie użytkowników. Będziesz liderem/liderką zespołu, dbając o najwyższą jakość tworzonych treści, silne zaangażowanie społeczności i skuteczne opowiadanie historii naszej marki.


Co to oznacza w praktyce?


  • Zarządzanie zespołem: organizacja pracy, ustalanie priorytetów i wsparcie dla zespołu.
  • Rozwój i egzekucja strategii social media opartych na danych w celu zwiększenia zaangażowania i wzrostu użytkowników na platformach takich jak Twitter, YouTube, Telegram, Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn i innych.
  • Nadzór nad tworzeniem i publikacją wysokiej jakości treści (artykuły blogowe, treści na strony, newslettery itp) oraz zapewnienie ich spójności z komunikacją PR i produktową.
  • Aktywne angażowanie społeczności i zapewnianie terminowych odpowiedzi w celu budowania zaufania do marki.
  • Ścisła współpraca z działami PR, Product Marketingu i Performance Marketingu w celu zapewnienia spójności przekazu i integracji kampanii na wszystkich kanałach.
  • Współpraca z zespołem Design przy tworzeniu angażujących materiałów multimedialnych.
  • Monitorowanie trendów w social media, analiza sentymentu i dostosowywanie strategii w celu poprawy percepcji marki.
  • Definiowanie, śledzenie i raportowanie kluczowych wskaźników efektywności (KPIs) dla działań w social media i content marketingu, wraz z rekomendacjami optymalizacyjnymi.
  • Wsparcie działań na kluczowych rynkach oraz strategii influencerskich i afiliacyjnych.



Dla Ciebie:

  • Dołączając do zespołu, możesz spodziewać się, że pierwsze trzy miesiące poświęcisz na wzajemne poznanie się z zespołem podczas okresu próbnego - umocnij wiedzę o rynku kryptowalut, wesprzyj zespół w tym, co potrafisz, określ co realnie możesz wypracować i zobacz czy Ci się podoba!
  • Jeżeli obie strony będą zadowolone ze współpracy i okaże się, że czujesz się w projekcie jak Kangur w Australii, ustalimy dalsze warunki współpracy.
  • Na start proponujemy zatrudnienie przy umowie zlecenie do 9500 zł brutto lub do zł 11 500 netto przy B2B (w zależności od doświadczenia i wiedzy domenowej), a po okresie próbnym zdecydujemy o warunkach dalszej współpracy (UZ/UoP/B2B) na podstawie wspólnej analizy zadań, kierunku rozwoju i pozyskanych umiejętności. 


*Jeżeli uważasz, że masz większe doświadczenie i zaplecze do współpracy niż to opisane tutaj, odezwij się i opowiedz nam o sobie i swoich pomysłach na to stanowisko!


  • Otrzymasz od nas sprzęt, a po okresie próbnym otrzymasz Macbooka.
  • Po okresie próbnym możesz spodziewać się wybranej formy współpracy oraz całego pakietu benefitów, o którym opowiemy przy spotkaniu.
  • Organizacja stojąca za projektem nie jest korporacją, ale nie jest też start-upem, istotne są zarówno procesy, jak i wyjątki od reguł z dużym naciskiem na dbanie o funkcjonowanie całej organizacji. Rozpoczynając pracę w projekcie, decydujesz się na pracę w dynamicznie kształtującej się strukturze.
  • Otrzymasz odpowiednie narzędzia i poznasz świetny zespół. Jeśli chcesz rozwijać się w branży przyszłości – odezwij się, czekamy na Ciebie!


*Zanim to zrobisz, sprawdź projekt Kanga w Social Mediach.


O nas:

Engit Sp. z o.o. jest polską spółką z siedzibą w Gdańsku, która operuje w branży projektowania systemów komputerowych i usług pokrewnych. Firma świadczy usługi dla projektu Kanga, który to jest dynamicznie rozwijającym się systemem narzędzi i usług FinTech. Projekt Kanga, który stawia na edukację i kontakt z drugim człowiekiem, ma na celu ułatwienie adopcji kryptowalut w życiu codziennym. 


Podstawa to giełda kryptowalut, która wystartowała we wrześniu 2018 roku. Od tego momentu projekt cały czas idzie do przodu – pakiet dostarczanych usług poszerzył się o takie narzędzia jak portfel do przechowywania kryptoaktywów (aplikacja mobilna Kanga Wallet), kantory kryptowalut (zarówno stacjonarne jak i online), bramka płatności Kanga Pay, platforma IEO i wiele innych. Zespół projektu nieustannie pracuje nad nowymi funkcjonalnościami, a opowieści o kolejnych działaniach podglądać można na kanałach social media (Twitter/X, Telegram, Facebook, YouTube, Linkedin, Instagram, TikTok), gdzie aktywnie opowiada o tym, co robi i dzieli się wiedzą o blockchainie i kryptowalutach. https://kanga.exchange/

9 000 - 11 500 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

8 000 - 9 500 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UZ

Rekomendowane oferty

Head of Social Media

Nowa
Altavia Kamikaze Sp. z o.o.
Łódź
social media
zarządzanie zespołem
marketing
Nowa

Social Media Manager – ENDORFY

Nowa
Cooling Sp. z o.o.
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Analytics
zarządzanie social mediami
Canva
Nowa