Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Web Analyst.
Jeśli chcesz rozwinąć skrzydła pracując nad ciekawymi projektami w przyjaznej atmosferze, sprawdź tę ofertę, być może jest dla
Ciebie.
Jeśli:
- Posiadasz min. 3 letnie doświadczenie na stanowisku analityka w obszarze digital marketing lub e-commerce;
- Znasz w stopniu zaawansowanym Google Analytics i Google Tag Manager;
- Analizujesz ścieżki konwersji i potrafisz przeprowadzać testy A/B;
- Jesteś osobą dokładną, samodzielną;
- Potrafisz brać odpowiedzialność za realizowane działania;
- Znasz język angielski na poziomie komunikatywnym;
- Bardzo dobrze posługujesz się Excelem.
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- Implementacje kodów trackujących;
- Analiza ruchu na stronach klientów i rozwijanie analityki serwisów klientów;
- Opracowywanie raportów i dashboardów ułatwiających podejmowanie decyzji w obszarze digital;
- Monitorowanie kluczowych KPI.
- Współpraca przy optymalizacji kampanii digitalowych;
- Współpraca z UX przy optymalizacjach konwersji.
Oferujemy:
- Swobodę działania;
- Ciekawe projekty;
- Rozwój kompetencji poprzez system szkoleń i programów rozwojowych;
- Możliwość pracy zdalnej, przynajmniej w covidowym czasie;
- Przyjazną atmosferę pracy w dynamicznym zespole.