Performance Specialist
Nowa
Marketing

Performance Specialist

Warszawa
7 000 - 10 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
7 000 - 10 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

marketing

analiza

socialmedia

reklamy

Google Ads

Google Analytics

e-commerce

Mile widziane

angielski

skuteczna komunikacja

kreatywność

Opis stanowiska

O nas

KERRIS to dynamicznie rozwijająca się agencja digital 360 o globalnym zasięgu działania i solidnej pozycji na rynku. Specjalizujemy się w realizacji projektów na 12 międzynarodowych rynkach dla wiodących marek, domów mediowych i startupów. Łączymy w sobie doskonałe kompetencje performance marketingowe, strategiczne oraz kreatywne, co przynosi klientom firmy realne korzyści biznesowe. Nasz zespół wyróżnia się głębokim zrozumieniem technologii i biznesu, a także zdobył wiele polskich oraz międzynarodowych nagród i wyróżnień, takich jak Diamenty Forbesa.



Twoje zadania:

  • Planowania, zakup i optymalizacja prowadzonych działań w ekosystemach Google Ads, Meta Ads, Display&Video 360 i podobnych.

  • Proaktywne podejście do prowadzonych działań mediowych, w tym proponowanie nowych rozwiązań klientom, wykraczającym poza biddable media.

  • Przygotowanie mediaplanów i estymacji dla przyszłych kampanii.

  • Przygotowywanie raportów z prowadzonych działań.

  • Współtworzenie strategii zakupu mediów dla stałych i nowych klientów agencji.

  • Udział w spotkaniach i callach z klientem.

  • Przygotowywanie ofert sprzedażowych.


Wynagrodzenie

  • 7000 - 10 000 zł netto + VAT.

  • Współpraca B2B


Dodatkowe powody, aby z nami pracować

  • Benefity: karta Multisport, ubezpieczenie zdrowotne, udział w szkoleniach i konferencjach, WellBee.

  • Praca w młodym, interdyscyplinarnym i pełnym energii zespole oraz świetną atmosferę.

  • Praca w modelu hybrydowym: 2 dni z biura na ul. Burakowskiej, 3 dni zdalnie.


Nasze wymagania

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w obszarze Performance Marketingu.

  • Biegłości w zakresie minimum dwóch platform reklamowych: Google Ads, Meta Ads, Display&Video 360.

  • Znajomość narzędzia Google Analytics na poziomie zaawansowanym.

  • Znajomość narzędzia Tag Manager.

  • Umiejętność konfigurowania Pixela i stworzenia eventów.

  • Dobre zdolności analityczne.

  • Rozumienie sposobu działania algorytmów systemów reklamowych.

  • Znajomość aktualnych trendów w branży.

  • Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne.


Mile widziane:

  • Doświadczenie w TikTok Ads, LinkedIn Ads, Pinterest Ads, Microsoft Advertising

  • Znajomość Google Data Studio, Google Campaign Manager


Wymagania względem każdego członka zespołu KERRIS

  • Zrozumienie celu realizowanych działań, zadawanie nie tylko pytań “Co?” i “Jak?”, ale również “Dlaczego?”, “W jakim celu?”.

  • Komunikatywność, pozytywne nastawienie i umiejętność pracy w zespole.

  • Odpowiedzialność, rzetelność, terminowość – nawet jeśli nikt nie patrzy.

  • Otwarty umysł i zdolność szybkiego przyswajania wiedzy oraz chęć podejmowania wyzwań.

  • Znajomość j. angielskiego min. w stopniu B2.

7 000 - 10 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B