Customer Service Specialist (praca w weekendy, z dowolnego miejsca w Polsce)
Nowa
Obsługa klienta

Customer Service Specialist (praca w weekendy, z dowolnego miejsca w Polsce)

Warszawa
31 PLN/godz.Brutto za godzinę - UZ
31 PLN/godz.Brutto za godzinę - UZ
Rodzaj pracy
Niepełny etat
Doświadczenie
Staż / Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

polski C2

obsługa klienta

customer service

sumienność

komunikacja

Mile widziane

język angielski

branża kulturalna

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

O kicket.com

Jesteśmy wiodącym w Polsce portalem dystrybuującym bilety na różnego rodzaju wydarzenia kulturalne i sportowe - współpracujemy z ponad tysiącem Organizatorów wydarzeń: teatrami, festiwalami, promotorami, muzeami, domami kultury oraz klubami muzycznymi w całej Polsce. 

Na wiosnę 2024 roku połączyliśmy się z portalem Biletomat.pl oraz GoOut.pl, dołączając do międzynarodowej firmy PLG, która jest regionalnym championem w ticketingu na 7 rynkach Europy Środkowej: Estonii, Łotwie, Litwie, Polsce, Czechach, Słowacji i Rumunii. Po połączeniu z Biletomat.pl w naszym ekosystemie znajdują się również jedne z najpopularniejszych tematycznych portali mediowych w Polsce: muno.pl (o muzyce elektronicznej), ftb.pl (o muzyce klubowej), glamrap.pl (o rapie), cgm.pl (o muzyce), rytmy.pl (o trendach w muzyce i lifestyle'u).


Nie spoczywamy na laurach, wciąż się rozwijamy, a to oznacza tylko jedno - potrzebujemy coraz więcej świetnych osób do pracy, które będą tworzyć z nami kolejną, jeszcze bardziej ekscytującą część naszej historii. 


JOB ALERT: Customer Service Specialist (praca zdalna, w weekendy)


Szukamy osoby, która dołączy do naszego zespołu jako Customer Service Specialist i będzie zajmować się odpowiadaniem na pytania i rozwiązywaniem problemów naszych klientów - osób, które kupiły bilety na wydarzenia kulturalne za pośrednictwem naszego portalu. 


Ważne: jest to współpraca w 100% zdalna, w weekendy - w godzinach 10:00 - 18:00. 


Czym się będziesz zajmować:

  • kontaktem telefonicznym i mailowym z naszymi klientami

  • doradzaniem w kwestiach wydarzeń kulturalnych

  • zbieraniem i porządkowaniem informacji w przypadku reklamacji składanych przez klientów

  • wprowadzaniem wydarzeń i innych ważnych informacji do systemu biletowego kicket.com



O Tobie:

Szukamy osoby, która:

  • ma co najmniej pół roku doświadczenia w obsłudze klienta

  • jest otwarta, komunikatywna i proaktywna

  • doskonale porozumiewa się w języku polskim i swobodnie czuje się rozmawiając przez telefon i pisząc profesjonalne e-maile

  • jest sumienna i dokładna

  • jest dostępna w weekendy (sobota - niedziela) w godzinach 10:00 - 18:00

  • mile widziany status studenta/studentki

  • jeśli dodatkowo interesujesz się kulturą - będzie to ogromny plus



Co oferujemy:

  • Współpracę na podstawie umowy zlecenia, ze stawką godzinową 31 zł / h.

  • Możliwość pracy zdalnej, z dowolnego miejsca w Polsce

  • Dołączenie do najfajniejszej społeczności ludzi dążących do wspólnego celu, którzy kochają to, co robią i są gotowi zmienić branżę kultury dzięki kreatywnym i innowacyjnym decyzjom

  • Praktycznie nieograniczony dostęp do biletów na wydarzenia kulturalne

  • Służbowy laptop, telefon i inne niezbędne do pracy narzędzia

  • Benefity w postaci dostępu do karty sportowej, ubezpieczenia zdrowotnego, eventów zespołowych

  • Możliwości rozwoju w ramach naszego zespołu


Proces rekrutacyjny:

Widzisz w tym siebie? Świetnie! Wyślij nam swoje CV i kilka zdań o tym, dlaczego chcesz do nas dołączyć.

31 PLN/godz.

Brutto za godzinę - UZ