Web Data Specialist
Poszukujemy doświadczonego analityka internetowego, który będzie odpowiedzialny za kompleksową analizę i diagnozę problemów, a także wizualizację swoich wniosków. Kandydat będzie współpracować zarówno z zespołami wewnętrznymi, jak i z Klientami, zapewniając najwyższą jakość usług.
To możemy Ci zaproponować:
elastyczne godziny pracy,
możliwość pracy hybrydowej lub zdalnej
atrakcyjne wynagrodzenie – 8.000 – 12.000 zł B2B
forma współpracy B2B lub UZ,
szkolenia i rozwojowe projekty,
Multisport oraz Medicover
wolne w Twoje urodziny,
strefę chill
i wiele innych benefitów!
Główne obowiązki to:
Analiza i interpretacja danych marketingowych (e-commerce / strony usługowe).
Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych z analityką internetową.
Współpraca z zespołami SEM, SEO oraz Customer Success w celu zapewnienia skutecznej realizacji projektów.
Twoje doświadczenie:
Must-have
Doskonała znajomość narzędzi:
Google Analytics 4 (GA4)
Google Tag Manager (GTM)
Panel Google Ads
Menedżer reklam Meta Ads
Zdolność do analizy, diagnozy i wizualizacji problemów dotyczących danych.
Znajomość koncepcji data layer (niekoniecznie programowanie, ale wytyczne do wdrożenia)
Umiejętność pracy ze specjalistami i Klientami.
Umiejętność rozwiązywania problemów z consent mode (CoMo2) oraz rozbieżnościami w danych transakcyjnych między panelem administracyjnym sklepu, GA4 i Google Ads.
Nice-to-have
Doskonała znajomość narzędzi:
Google Search Console (GSC)
Znajomość API dowolnego z wymienionych narzędzi
Looker Studio
Web Data Specialist
Web Data Specialist