Klimas Wkręt-met to czołowy producent najwyższej jakości technik zamocowań w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej.
Jesteśmy największym producentem w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej o ugruntowanej pozycji w branży budowlanej. Pozycję lidera zawdzięczamy konsekwentnie rozwijanej ofercie produktowej połączonej ze zdobywaniem nowych rynków zbytu w kraju i poza jego granicami.
Dzięki nowoczesnym zakładom produkcyjnym oraz posiadaniu własnego centrum logistycznego jesteśmy pewnym partnerem dla klientów oraz rzetelnym pracodawcą.
Zadania na stanowisku
- Odpowiedzialność za kanał sprzedaży Kluczowych Klientów tj. sieci międzynarodowe DIY, sieci lokalne, sieci inwestycyjne, wybrani Kluczowi Klienci z rynku detalicznego oraz zrzeszenia branżowe;
- Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju Kluczowych Klientów w celu maksymalizacji ich potencjału biznesowego i wzmacniania długofalowych relacji biznesowych;
- Odpowiedzialność za budżet sprzedażowy w powierzonym kanale sprzedaży;
- Odpowiedzialność za utrzymanie i optymalizację współpracy z aktualnymi Klientami, udział w negocjacjach kluczowych dla realizacji planów sprzedażowych firmy;
- Zarządzanie podległym zespołem Managerów ds. Kluczowych Klientów;
- Aktywny udział w opracowywaniu programów premiowych/schematów rozliczeń sił sprzedaży w powierzonym kanale sprzedaży;
- Analiza i monitorowanie wyników sprzedażowych, rekomendacja oraz wdrażanie działań optymalizacyjnych oraz identyfikowanie nowych możliwości rozwoju biznesu;
- Inicjowanie i wdrażanie rozwiązań wspierającymi ekspansję sprzedaży oraz dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb klientów i rynku;
- Przygotowywanie i prezentacja raportów z wdrażanych rozwiązań oraz działań do Dyrektora Sprzedaży Krajowej.
Oczekiwania
- Minimum 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu relacjami z Kluczowymi Klientami w branży budowlanej, FMCG lub pokrewnej;
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz wysokie kompetencje managerskie;
- Poparte sukcesami doświadczenie w realizacji i osiąganiu ambitnych celów sprzedażowych;
- Wysokie umiejętności komunikacyjne;
- Umiejętność prowadzenia trudnych negocjacji handlowych;
- Dynamika w działaniu oraz umiejętność podejmowania decyzji w sytuacjach stresowych;
- Umiejętności analityczne pozwalające na sprawne wnioskowanie i argumentowanie;
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie, ekonomia;
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- Praktyczna umiejętność posługiwania się systemami IT wspierającymi sprzedaż w tym: MS Office 365 ze szczególnym naciskiem na MS Excel, Power Point, Team, PowerBi, hurtownia (kostka) danych;
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość stałego rozwoju i podnoszenia kompetencji
- wsparcie współpracowników z dużym doświadczeniem (dzielimy się wiedzą)
- prywatną opiekę medyczną
- ubezpieczenie grupowe
- dofinansowanie do karty Multisport
- naukę języków obcych poprzez specjalną platformę ( angielski, niemiecki, hiszpański, francuski)
- dodatkowe świadczenia socjalne – paczki świąteczne, bony na święta, imprezy rodzinne z atrakcjami dla dzieci