Klimas Wkręt-met to czołowy producent najwyższej jakości technik zamocowań w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej.
Jesteśmy największym producentem w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej o ugruntowanej pozycji w branży budowlanej. Pozycję lidera zawdzięczamy konsekwentnie rozwijanej ofercie produktowej połączonej ze zdobywaniem nowych rynków zbytu w kraju i poza jego granicami.
Dzięki nowoczesnym zakładom produkcyjnym oraz posiadaniu własnego centrum logistycznego jesteśmy pewnym partnerem dla klientów oraz rzetelnym pracodawcą.
Zakres obowiązków
- obsługa posprzedażowa klienta poprzez kontakt mailowy oraz telefoniczny,
- koordynowanie przepływu informacji dotyczących statusów dostarczenia zamówień, zwrotów i reklamacji,
- realizowanie działań sprzedażowych,
- udzielanie wskazówek odnośnie platformy sprzedażowej E-KLIMAS,
- stały kontakt z klientami, handlowcami, z działami produkcji oraz magazynu,
- budowanie długofalowych relacji z Klientami.
Oczekiwania
- doświadczenie w obsłudze klienta oraz w sprzedaży,
-
znajomość języka angielskiego min. B1/B2 w mowie i piśmie,
-
znajomość innego języka obcego - np. włoski, niemiecki, francuski, hiszpański
- znajomość obsługi programów MS Office w szczególności MS Excel,
- komunikatywność i umiejętność budowania długofalowych relacji z Klientami firmy.
- mile widziane doświadczenie w pracy z oprogramowaniem ERP.
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość stałego rozwoju i podnoszenia kompetencji
- wsparcie współpracowników z dużym doświadczeniem (dzielimy się wiedzą)
- prywatną opiekę medyczną
- ubezpieczenie grupowe
- dofinansowanie do karty Multisport
- naukę języków obcych poprzez specjalną platformę ( angielski, niemiecki, hiszpański, francuski, włoski)
- dodatkowe świadczenia socjalne – paczki świąteczne, bony na święta, imprezy rodzinne z atrakcjami dla dzieci.