"Dołącz do szybko rozwijającej się firmy" to taki frazes ale jednak idealnie pasuje do nas.
Jesteśmy młodym zespołem profesjonalistów w branży nieruchomości, którzy mają ambicję rewolucjonizować ten rynek. "Młody" , choć z dużym doświadczeniem właścicieli (10+lat), a jednocześnie świeżym podejściem.
Dlaczego to może być dla Ciebie ciekawe? Będziesz pierwszą osobą zatrudnioną w obszarze marketingu w naszej firmie i zbudujesz z nami od podstaw ten dział!
Jeśli jesteś ambitny/a, chcesz iść do przodu i podejmować coraz bardziej odpowiedzialne funkcje, a jednocześnie masz już przynajmniej 2 lata doświadczenia w obszarze marketingu, to ta oferta jest kierowana do Ciebie 🎯.
Jesteśmy liderem w sektorze iBuying na polskim rynku nieruchomości. Po polsku brzmi to mniej spektakularnie, bo oznacza skup nieruchomości🙃. Mamy kilka portali internetowych, takich jak m.in. KupujemyM.pl i homly.to
Zmieniamy sposób w jaki Polki i Polacy postrzegają tą branżę, budując zaufanie poprzez oferowanie skutecznych, uczciwych i transparentnych rozwiązań.😇
W ciągu ostatnich lat osiągnęliśmy spektakularny wzrost, a jednocześnie mamy zdecydowanie większe ambicje i plany. Teraz szukamy osoby, która pomoże nam kontynuować ten rozwój i zbuduje od podstaw nasz wewnętrzny dział marketingu, który na ten moment opiera się na zewnętrznych agencjach.
- Będziesz pierwszą osobą w tworzonym dziale marketingu, a więc będziesz miał/a realny wpływ na strategię i kierunek rozwoju firmy
- Dostaniesz duży budżet marketingowy do zarządzania
- Zyskasz możliwość rozwoju zarówno jako specjalista, jak i menadżer, wraz z dynamicznie rosnącą organizacją
- Będziesz pracować bezpośrednio z CEO, który ma doświadczenie w marketingu
- Zarządzanie kampaniami lead generation (Google Ads, Meta Ads) (priorytet)
- Optymalizacja i rozwój strategii marketingowej
- Nadzór nad działaniami SEO
- Analiza i raportowanie wyników przy użyciu GA4 i innych narzędzi
- Rozwój nowych kanałów marketingowych (w tym YouTube)
- Zarządzanie stroną internetową (WordPress)
- Współpraca z freelancerami i agencjami w poszczególnych obszarach.
- ⭐ Min. 1,5 roku doświadczenia w prowadzeniu i audycie kampanii Google Ads (must have)
- Zarządzanie budżetami marketingowymi 100k+ PLN miesięcznie
- Praktycznej znajomości Meta Ads, GTM i GA4
- Podstawowej znajomości SEO i zasad copywritingu
- Doświadczenia z WordPress
- Zainteresowania AI i jego zastosowaniem w marketingu
- Analitycznego podejścia i umiejętności wyciągania wniosków z danych
- Ma podejście "nie wiem, ale chętnie się dowiem... i zrobię!"
- Ma kilka lat doświadczenia w zarządzaniu kampaniami Google Ads ale szuka rozwoju.
- Jest nastawiony na działanie i osiąganie rezultatów
- Ma rozwinięte umiejętności analityczne i potrafi wyciągać trafne wnioski bazując na danych
- Ma T-shaped skill set w marketingu
- Jest otwarty na nowe wyzwania i szybką naukę
- Dobre i rosnące wynagrodzenie
- Realny wpływ na rozwój firmy
- Duże możliwości rozwoju, w tym zbudowania działu marketingu od podstaw
- Współpracę bezpośrednio z zarządem
- Duży budżet marketingowy do zarządzania
- Możliwość szkoleń z topowymi specjalistami z branży
- Workation - możliwość pracy z dowolnego miejsca na świecie przez 3 tygodnie w roku
- Tryb hybrydowy - w pierwszych 3 miesiącach chcielibyśmy, żebyś był/a 3-4x w tygodniu w biurze
- 25 dni płatnego urlopu
- Dobrą atmosferę pracy i takie tam eventy 🙃 (wspólne śniadania, szkolenia miękkie itd)
- Opieka medyczna, multisport