Kupiec / Specjalista ds. Zakupów

Sprzedaż

Makuszyńskiego, Kraków

KODANO

Pełny etat
B2B, UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Opis stanowiska

Do Twoich obowiązków będzie należało między innymi:

  • Koordynacja działań zakupowych – dbasz o zakup kluczowych towarów (soczewki kontaktowe, oprawki, akcesoria i inne), które spełnią nasze wysokie standardy.
  • Negocjacje cen i warunków dostaw – efektywne budowanie długoterminowych relacji z dostawcami.
  • Zarządzanie stanami magazynowymi – zapewnienie ciągłości dostaw i optymalizacja stanów magazynowych zgodnie z prognozami.
  • Analiza rynku i poszukiwanie nowych dostawców – wprowadzasz innowacyjne rozwiązania, które odpowiadają na potrzeby biznesowe.
  • Współpraca z działami marketingu i sprzedaży – optymalizacja działań w celu wspierania rozwoju asortymentu, zarządzania gratisami i promowania najlepszych produktów.


Dołącz do Grupy Kodano i bądź częścią zespołu, który nie tylko wyznacza standardy, ale również podnosi poprzeczkę jakości w branży optycznej! Jeśli masz zapał i determinację, by wspierać naszą misję dostarczania produktów najwyższej jakości czekamy właśnie na Ciebie. Razem zmieniajmy rynek, tworząc przyszłość, w której jakość i doskonała obsługa klienta są naszym znakiem rozpoznawczym!


Nasze wymagania:

  • Minimum 2-3 lata doświadczenia w zakupach, logistyce lub supply chain – szczególnie w zakresie negocjacji, zarządzania umowami i budowania relacji z dostawcami.
  • Znajomość Excela oraz systemów ERP – umiejętność analizy danych i efektywnej optymalizacji procesów zakupowych.
  • Znajomość procesów zakupowych i zasad zaopatrzenia – potrafisz skutecznie zarządzać dostawcami, analizować rynek i oceniać jakość dostawców.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego –  w mowie i piśmie (znajomość dodatkowego języka będzie mile widziana, ale niekonieczne!).


Do tego wspaniale będzie, jeśli:

  • Masz wysokie zdolności analityczne – swobodnie poruszasz się w analizie kosztów, optymalizacji procesów zakupowych oraz rozwiązywaniu problemów.
  • Posiadasz doskonale rozwinięte umiejętności interpersonalne – jesteś komunikatywny, dobrze zarządzasz czasem, pracujesz samodzielnie i proaktywnie.
  • Łatwo odnajdujesz się w dynamicznym środowisku – elastyczność i gotowość do działania to Twoje atuty.
  • Masz kursy i certyfikaty – mile widziane (ale niekonieczne!) takie jak CIPS, CPSM, Lean Six Sigma lub inne wspierające rozwój w zakupach.


Co dajemy od siebie?

  • zawsze masz wybór: umowę o pracę lub kontrakt B2B - zapewniamy stabilne zatrudnienie oraz wynagrodzenie,
  • elastyczne godziny współpracy (rozpocznij swoją pracę między 6 a 9),
  • szeroki pakiet benefitów dla Ciebie oraz Twojej rodziny w ramach platformy multikafeteryjnej,
  • praca hybrydowa – dostosowana do Twoich innych zobowiązań, wybór należy do Ciebie,
  • szkolenia i duże możliwości rozwoju w nowoczesnej sieci na polskim rynku optycznym,
  • zapewniamy wszelkie narzędzia do pracy,
  • równość i jasne zasady pozwolą Tobie na dużą samodzielność w działaniu,
  • pracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze - możesz liczyć na partnerstwo i otwartość.


Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel
Supply Chain
ERP
logistyka
język angielski

Mile widziane

CIPS
Lean Six Sigma
CPSM
język obcy
Oferta dodana: 29.03.2025
Lokalizacja biura