Pracownik ds. Obsługi Klienta (BOK)

Obsługa klienta

Pracownik ds. Obsługi Klienta (BOK)

Obsługa klienta

Makuszyńskiego, Kraków

KODANO

Pełny etat
B2B, UZ
Staż / Junior
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office
obsługa klienta

Opis stanowiska

Rozwijamy się i wchodzimy na rynki zagraniczne – dlatego szukamy osoby, która pomoże nam w codziennym kontakcie z klientami. W Kodano stawiamy na ludzi – ich otwartość, uśmiech i chęć działania. To właśnie dzięki nim rośniemy każdego dnia i budujemy markę, którą klienci naprawdę lubią.


Jeśli lubisz rozmawiać z ludźmi, cenisz sobie dobrą atmosferę i chcesz pracować w stabilnych godzinach – zapraszamy do naszego zespołu! To praca, w której liczy się zaangażowanie, komunikatywność i pozytywne nastawienie.


Nie wymagamy doświadczenia – wszystkiego Cię nauczymy.

Pracownik ds. Obsługi Klienta (BOK)

Kodano, Wzgórza Krzesławickie


Do Twoich zadań będzie należało:

  • codzienny kontakt z naszymi klientami - głównie telefoniczny i mailowy (to infolinia przychodząca, więc to oni dzwonią do Ciebie),

  • udzielanie informacji o produktach i usługach oraz pomoc w prostych sprawach,

  • wspieranie klientów w codziennych pytaniach - tak, by każdy czuł, że naprawdę go słuchasz,

  • dbanie o pozytywne doświadczenia klientów i dobry wizerunek firmy,

  • współpraca z innymi działami - bo u nas naprawdę działa praca zespołowa


Nasze wymagania:

Szukamy osoby, która przede wszystkim chce pracować z ludźmi i ma w sobie pozytywną energię. Nie szukamy perfekcji ani długiego

doświadczenia – dla nas liczy się otwartość, chęć nauki i uśmiech w głosie.


Przyda Ci się:

  • chęć do nauki i rozwijania się – wszystkiego Cię nauczymy krok po kroku,

  • pozytywne nastawienie – bo dobra atmosfera zaczyna się właśnie od Ciebie,

  • dobra organizacja pracy – lubisz mieć porządek w zadaniach i działać spokojnie, ale skutecznie.

Nie musisz mieć doświadczenia w obsłudze klienta – naprawdę wystarczy, że masz ochotę spróbować czegoś nowego i nauczyć się w praktyce.


Co dajemy od siebie?

  • Zawsze masz wybór: umowę o pracę lub zlecenie – zapewniamy stabilne zatrudnienie.

  • Stałe godziny pracy w biurze w Krakowie (ul. Makuszyńskiego)

  • Pełne wdrożenie i szkolenia, które krok po kroku przygotują Cię do pracy z klientem.

  • Niezbędne narzędzia pracy – wszystko, czego potrzebujesz, by dobrze wykonywać swoje zadania.

  • Przyjazną atmosferę i zgrany zespół, w którym zawsze możesz liczyć na wsparcie i dobrą energię.

  • Realne możliwości rozwoju – jesteśmy firmą, która rośnie i wchodzi na rynki zagraniczne.

  • Równość, jasne zasady i otwartość – u nas liczy się partnerstwo i wzajemny szacunek.


Aplikuj. Czekamy na Ciebie.


Wymagane umiejętności

Microsoft Office
obsługa klienta

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 04.11.2025

Pracownik ds. Obsługi Klienta (BOK)

Podsumowanie oferty

Pracownik ds. Obsługi Klienta (BOK)

Makuszyńskiego, Kraków

KODANO

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest KODANO S.A. z siedzibą w KRAKOW, Samozwaniec 39, 31-711 (dalej jako "administrator"). Masz prawo ... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.