Konsorcjum FEN Sp. z o.o.
Jesteśmy poznańskim dystrybutorem sprzętu i oprogramowania, specjalizujemy się w sektorze IT. Od ponad 25 lat dostarczamy nie tylko produkty, ale również szkolimy partnerskie firmy i klientów końcowych. Ważne są dla nas dobre relacje, zarówno z naszymi Klientami, jak i w zespole. Poznaj nas i sprawdź, czy chcesz tworzyć z nami #partOfFEN_Story.
Account Manager to oficjalna nazwa stanowiska, które wewnętrznie nazywamy Opiekunem DH (Działu Handlowego). Generalnie chodzi o to, aby pomagać nowym partnerom biznesowym w przejściu procesu rejestracji w naszym systemie B2B, zweryfikować dane, które podali i sprawdzić, jaka część z naszej oferty sprzedaży może być dla nich interesująca. W bardziej uporządkowanym świecie można by próbować zamknąć listę zadań w ten sposób:
- onboarding nowych i aktywizacja istniejących partnerów handlowych FEN
- segregowanie partnerów wg specjalizacji i przekazywanie do dalszej opieki odpowiednim działom
- opieka handlowa nad grupą przypisanych kontrahentów biznesowych
- przygotowywanie wspólnie z Product Managerami ofert i propozycji dla swoich klientów
Na początku praca ta jest głównie pracą biurową a kontakt z klientem odbywa się w zasadzie przez telefon lub inne komunikatory internetowe. W perspektywie roku zaczniesz tworzyć własny portfel klientów a wtedy też możliwe staną się wyjazdy i spotkania biznesowe, uczestnictwo w konferencjach, brunchach i imprezach targowych.
Wymagamy:
- jakiegokolwiek doświadczenia w handlu (kontakt z klientem, negocjacje)
- zainteresowania technologią
- otwartości i chęci kontaktu z ludźmi
- combo asertywność + empatia też się przydadzą
- odporności na “ściemnianie” i chęci docierania do sedna
- samodzielności przy jednoczesnej otwartości na pracę zespołową
- mile widziane będzie doświadczenie w pracy z systemami CRM
- znajomość języka angielskiego
- prawa jazdy na „osobówki” [B]
Oferujemy:
- solidne wynagrodzenie w podstawie i comiesięczne prowizje
- umowę o pracę lub kontrakt – jak Ci wygodniej
- pracę 5 dni w tygodniu, bez zmian i weekendów, w biurze oraz hybrydowo*
- prywatną opiekę medyczną w pakiecie kompleksowym LuxMed
- możliwość rozwoju zawodowego
- szkolenia zawodowe
- stół do ping-ponga, bilard, rzutki, imprezy integracyjne
- wsparcie dobrze zintegrowanego zespołu fajnych ludzi
Więcej:
Wynagrodzenie podane w ogłoszeniu, to podstawa i nie uwzględnia prowizji od sprzedaży. Przez pierwsze 12 miesiecy pracuje się bez celu sprzedażowego i odbiera się całą wypracowaną prowizję. To czas na naukę i zbudowanie sobie portfela klientów.
Po 12 miesiącach otrzymasz cel sprzedaży, od którego realizacji będzie zależało, jak wiele prowizji odbierzesz. Więcej opowiemy na rozmowie.
*Miejsce pracy to Poznań, ul. Czarnkowska. Nasi handlowcy pracują w trybie hybrydowym (2 dni w biurze, 3 dniu z domu). Możliwość pracy zdalnej będzie uzależniona od tego jak szybko staniesz się samodzielnym handlowcem.
Zatem jeżeli przeczytałeś (-aś) ogłoszenie i Twoim zdaniem spełniasz kryteria, to aplikuj, pisz, dzwoń.
Pozdrawiamy
FENki
Sprawdź podobne oferty pracy