Konsorcjum FEN Sp. z o.o., firma specjalizująca się w imporcie i dystrybucji rozwiązań z obszaru nowoczesnych technologii, poszukuje osoby na stanowisko Asystenta/ki Product Managera, która będzie wspierać działania związane z produktami z zakresu IT Security.
Jeśli interesuje Cię technologia, jesteś dobrze zorganizowaną osobą, lubisz pracować z danymi i nie boisz się kontaktu z partnerami biznesowymi – dołącz do naszego zespołu!
Co będzie wchodzić w zakres Twoich obowiązków:
- Tworzenie raportów i zestawień tj.
- Przygotowywanie, modyfikacja i systematyczne uzupełnianie raportów i zestawień głównie w plikach .xlsx
- Praca z wieloma arkuszami, łączenie danych z wielu plików w jeden zbiorczy plik z danymi i import do MS Planner
- Wsparcie działu sprzedażowego:
- Obsługa dedykowanego systemu wycen przygotowanego przez producenta
- Opracowywanie złożonych wycen dla działu handlowego
- Przygotowywanie wycen odnowień licencji oraz kontakt z producentem ws. specjalnych warunków cenowych
- Wsparcie działu handlowego w zakresie licencjonowania, opcji wycen, portalu producenta
- Weryfikacja poprawności przygotowania ofert przez dział handlowy
- Wsparcie działań marketingowych:
- Pilnowanie kalendarza i koordynowanie zaplanowanych i zrealizowanych działań marketingowych (rozliczenie z producentem/partnerem)
- Komunikacja między producentem, wewnętrznym działem marketingu i partnerami w kontekście działań marketingowych
- Współpraca z producentem:
- Przygotowywanie zestawień z informacjami o statusie projektów/odnowień dla producenta
- Komunikacja z producentem w kontekście operacyjnych kwestii, jak np. brak faktury, problem z wycenami, brak danych
- Obsługa systemu zgłaszania problemów w portalu producenta
- Obsługa zgłoszeń partnerów dotyczących programu partnerskiego, współpracy itp. i kierowanie ich do odpowiednich działów u producenta
- Współpraca z partnerami:
- Świadczenie wsparcia przy wycenach, licencjonowaniu i innych zawiłościach związanych z tzw. "back office"
- Przygotowywanie wstępnych ofert odnowień licencji i wstępny kontakt z partnerami
- Wstępny kontakt odnośnie projektów i weryfikacja zapotrzebowania u partnera i przekazanie dalej do działu handlowego
- Zarządzanie procesem odnawiania licencji:
- Import do wewnętrznej bazy odnowień licencji z raportów dostarczanych przez producenta
- Przygotowanie wycen odnowień licencji i rozsyłanie ich do partnerów
- Kontakt z partnerami w celu określenia czy odnowienie licencji będzie realizowane
- Obsługa procesu realizacji zamówienia na odnowienie licencji
- Umiejętności wymagane:
- Obsługa narzędzi do zarządzania zadaniami (Asana, MS Planner, lub podobne)
- Zaawansowana obsługa Excela (tabele przestawne, złożone zagnieżdżone funkcje, konsolidowanie danych, podstawowa obsługa dodatku Power Query)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1 (komunikacja mailowa, telefoniczna i w spotkaniach on-line)
- Umiejętność wyszukiwania informacji i analitycznego myślenia
- Dodatkowo punktowane umiejętności:
- Obsługa narzędzi AI (Chat GPT, Gemini)
- Obsługa narzędzia MS PowerBI (bez kodowania)
- Obsługa narzędzi MS Power Automate (bez kodowania)
- Oferujemy:
- umowę o pracę lub kontrakt – jak Tobie wygodniej
- pracę 5 dni w tygodniu, bez zmian i weekendów, w biurze oraz hybrydowo*
- prywatną opiekę medyczną w pakiecie kompleksowym LuxMed
- możliwość rozwoju zawodowego
- szkolenia zawodowe
- stół do ping-ponga, bilard, rzutki, imprezy integracyjne
- wsparcie dobrze zintegrowanego zespołu fajnych ludzi
Więcej:
*Miejsce pracy to Poznań, ul. Czarnkowska. Wymiar pracy zdalnej do ustalenia z przełożonym.
Kalendarz rekrutacji:
ETAP 1. Zbieranie aplikacji - 01-30.04.2025
ETAP 2. Rozmowy z kandydatami - 14.04 - 09.05.2025
ETAP 3. Wybór kandydata — do 16.05.2025
Zatem jeżeli przeczytałeś (-aś) ogłoszenie i Twoim zdaniem spełniasz kryteria, to aplikuj, pisz, dzwoń.
Pozdrawiamy
FENki