Oferty
Assistant Manager - Shared Services and Outsourcing Consulting
Nowa
Finanse

Assistant Manager - Shared Services and Outsourcing Consulting

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
KPMG

KPMG

Jesteśmy jedną z największych firm audytorsko-doradczych na świecie. W Polsce działamy od 1990 roku. W 7 biurach pracuje nas blisko 2100 osób - wspólnie tworzymy #generationKPMG.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

język angielski

SSC/GBS/BPO

Opis stanowiska

KPMG jest uznanym liderem na rynku doradztwa dla centrów usług i outsourcingu. Zespół SSOC świadczy usługi na każdym etapie transformacji: od stworzenia strategii i docelowego modelu operacyjnego po wdrożenie oraz optymalizację istniejących centrów. Zespół SSOC wspiera przedsiębiorstwa prywatne i instytucje publiczne w poszukiwaniu nowoczesnych rozwiązań organizacyjnych poprzez centralizację, optymalizację oraz automatyzację procesów biznesowych, tworząc centra usług wspólnych oraz wykorzystując koncepcję outsourcingu.


Stanowisko: Assistant Manager - Shared Services and Outsourcing Consulting


Opis stanowiska

  • tworzenie strategii i docelowego modelu operacyjnego oraz wdrożenie centrów usług wspólnych lub optymalizacja istniejących
  • projektowanie i wdrażanie rozwiązań w zakresie centralizacji procesów w tym w postaci przeniesienia do centrów usług wspólnych
  • zarządzanie migracją procesów dla różnych funkcji biznesowych
  • realizacja projektów doradczych w zakresie reorganizacji działów finansowych, HR, globalnego łańcucha dostaw i innych, jak również w zakresie optymalizacji procesów biznesowych 
  • analiza i wdrożenie działań w zakresie zwiększania efektywności organizacyjnej czy redukcji kosztów przedsiębiorstw w tym automatyzacja i robotyzacja procesów
  • kierowanie zespołami projektowymi
  • definiowanie zakresu i podejścia do realizacji prac projektowych oraz nadzór nad realizacją projektów
  • opracowywanie nowych produktów i usług oraz udział w procesie sprzedażowym


Wymagania

  • doświadczenie w branży konsultingowej i/lub w organizacjach typu SSC/GBS/BPO w obszarze Business Transformation Management (warunek konieczny)
  • otwartość na podróże służbowe (warunek konieczny)
  • minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze transformacji biznesowej w zakresie:
  • budowania strategii SSC/GBS/outsourcingu procesów biznesowych
  • budowania koncepcji i wdrażania Target Operating Model w organizacjach typu SSC/GBS/BPO
  • zarządzania i realizacji projektów tworzenia i/lub optymalizacji centrów usług wspólnych i/lub BPO
  • zarządzania (od strony projektowej) optymalizacjami procesów biznesowych oraz ich migracjami do centrów usług wspólnych i/lub BPO
  • doświadczenie w realizacji projektów doradczych
  • wiedza i doświadczenie w obszarze transformacji i centralizacji minimum jednego z następujących procesów biznesowych: finanse i księgowość, rachunkowość zarządcza, kontroling, globalny łańcuch dostaw, zarządzanie zasobami ludzkimi, Master Data, procesy bankowe, risk management
  • doświadczenie w prowadzeniu analizy procesowej i przygotowywaniu dokumentacji procesowej (np. SOP, DTP, work instructions, mapy procesowe)
  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki finansowe, ekonomiczne, techniczne lub matematyczne
  • bardzo dobra znajomość języków polskiego i angielskiego
  • znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem
  • zaawansowana znajomość pakietu MS Office (Power Point, Excel, Visio)


Oferujemy

  • pracę hybrydową – Ty wybierasz z jakiego miejsca pracujesz!
  • stały rozwój – skorzystaj z dofinansowania studiów podyplomowych, kursów językowych, przygotowawczych i egzaminów
  • szeroki pakiet szkoleń – korzystaj z platform Degreed i LinkedIn Learning, szkoleń technicznych oraz certyfikowanych szkoleń Microsoft
  • wsparcie Buddy’ego – Twój opiekun będzie dla Ciebie przewodnikiem po KPMG
  • program poleceń – zyskaj dodatkowy bonus finansowy za skuteczną rekomendację znajomego do pracy
  • program mentoringowy – świadomie planuj swoją ścieżkę kariery
  • pakiet kafeteryjny – wybieraj benefity, które Cię interesują m.in. kartę MultiSport, bilety do kina, teatru, vouchery i zniżki
  • prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie i program wellbeing – dbaj o siebie i swoją rodzinę
  • udział w wydarzeniach branżowych – wesprzemy finansowo doskonalenie Twoich umiejętności
  • wyjazdy i spotkania integracyjne – zorganizujemy i dofinansujemy budowanie relacji zespołowych
  • dni wolne na wolontariat – skorzystaj z 2 dodatkowych dni wolnych i grantu na działania charytatywne
  • prezenty świąteczne lub bonusy – pamiętamy o miłych gestach
tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje

Rekomendowane oferty

AR Accountant with Czech/Slovak

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Kraków
czech
Microsoft Office Excel
Microsoft Office
Nowa

SSC/GBS Transition Manager

Nowa
Michael Page
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
raportowanie
zarządzanie projektami
Nowa

Operational / Finance Specialist

Nowa
Link Group
Warszawa
Microsoft Office Excel
Nowa

Cash Collections Specialist with German

Nowa
HTH Recruitment
Łódź
collections
finanse
język niemiecki
Nowa

AML (KYC) Analyst

Nowa
8 500 - 10 000 PLN
Harvey Nash Technology
Warszawa
KYC
Microsoft Office Excel
AML
Nowa