Procurement Specialist
Obsługa klienta

Procurement Specialist

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

analiza

Zakupy

minimalizacja ryzyka

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna


Zespół Central Procurement KPMG odpowiada za optymalizowanie wydatków na rzecz dostawców, minimalizowanie ryzyk związanych ze współpracą z dostawcami, a także za zarządzanie procesami zakupowymi, zarządzanie kosztami i właściwy przebieg procesu od zamówienia do płatności (P2P).


Procurement Specialist


Opis stanowiska

  • opracowywanie i realizacja strategii zakupowych krótko i długoterminowych dla poszczególnych kategorii, we współpracy z zespołami biznesowymi, w tym analiza potrzeb, umów, negocjacje i re-negocjacje umów, zarządzanie dostawcami (jak ocena i monitoring dostawców) dla poszczególnych kategorii zakupowych
  • identyfikacja obszarów do współpracy z liderami zespołów biznesowych celem doskonalenia procesów i ustalania nowych inicjatyw zakupowych
  • przygotowanie i prowadzenie przetargów (RFx), analiza i ocena ofert oraz dostawców
  • analiza rynku, poszukiwanie nowych dostawców i ich weryfikacja
  • negocjacje warunków handlowych i kontraktowych oraz przygotowywanie wzorów umów we współpracy z zespołami biznesowymi
  • współpraca z wewnętrznymi departamentami: prawnym, zgodności, bezpieczeństwa informacji dla zapewnienia zgodności z wymaganiami i osiągnięcia najlepszych warunków umownych
  • aktywny udział w procesie zarządzania dostawcami
  • wsparcie procesu składania zamówień i weryfikacja złożonych zamówień w systemie P2P (Procure to Pay)
  • wsparcie procesu zarządzania kosztami, w tym poprawności dekretacji kosztów
  • wsparcie przy wdrażaniu i usprawnianiu procesów zakupowych oraz ich bieżącej obsłudze


Wymagania

  • minimum 3-5 lat doświadczenia w obszarze zakupów pośrednich
  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie w przygotowywaniu i prowadzeniu przetargów, negocjacji, w tym ustalaniu warunków kontraktów
  • bardzo dobra znajomość procesów P2P
  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność budowania i utrzymywania trwałych relacji biznesowych, samodzielność
  • bardzo dobra znajomość MS Excel, umiejętności analityczne
  • dobra znajomość języka angielskiego


Oferujemy

  • pracę hybrydową – Ty wybierasz z jakiego miejsca!
  • szeroki pakiet szkoleń – korzystaj z platform Degreed i LinkedIn Learning, szkoleń technicznych oraz certyfikowanych szkoleń Microsoft
  • finansowanie kwalifikacji zawodowych
  • wsparcie Buddy’ego – Twój opiekun będzie dla Ciebie przewodnikiem po KPMG
  • program poleceń – zyskaj dodatkowy bonus finansowy za skuteczną rekomendację znajomego do pracy
  • program mentoringowy – świadomie planuj swoją ścieżkę kariery
  • pakiet kafeteryjny – wybieraj benefity, które Cię interesują m.in. kartę MultiSport, bilety do kina, teatru, vouchery i zniżki
  • prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie i program wellbeing – dbaj o siebie i swoją rodzinę
  • wyjazdy i spotkania integracyjne – zorganizujemy i dofinansujemy budowanie relacji zespołowych
  • dni wolne na wolontariat – skorzystaj z 2 dodatkowych dni wolnych i grantu na działania charytatywne

Rekomendowane oferty

Junior UX/UI Designer

Nowa
Benefit Systems SA
Warszawa
Figma
Nowa

Projektowanie/ilustracja/grafika

Nowa
3 500 - 4 500 PLN/mies.
Kodland
Lublin
, Praca zdalna
Zdalnie
Blender
2D
Nowa