Procurement Specialist

Procurement Specialist

Finanse

-, Warszawa

KPMG

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

zakupy pośrednie
Zakupy
negocjacje
prowadzenie przetargów
P2P
Microsoft Office Excel

Opis stanowiska

Opis firmy

Zespół Central Procurement KPMG odpowiada za optymalizowanie wydatków na rzecz dostawców, minimalizowanie ryzyk związanych ze współpracą z dostawcami, a także za zarządzanie procesami zakupowymi, zarządzanie kosztami i właściwy przebieg procesu od zamówienia do płatności (P2P).


Stanowisko

Procurement Specialist


Opis stanowiska

  • opracowywanie i realizacja strategii zakupowych krótko i długoterminowych dla poszczególnych kategorii, we współpracy z zespołami biznesowymi, w tym analiza potrzeb, umów, negocjacje i re-negocjacje umów, zarządzanie dostawcami (jak ocena i monitoring dostawców) dla poszczególnych kategorii zakupowych

  • identyfikacja obszarów do współpracy z liderami zespołów biznesowych celem doskonalenia procesów i ustalania nowych inicjatyw zakupowych

  • przygotowanie i prowadzenie przetargów (RFx) analiza i ocena ofert oraz dostawców

  • analiza rynku, poszukiwanie nowych dostawców i ich weryfikacja

  • negocjacje warunków handlowych i kontraktowych oraz przygotowywanie wzorów umów we współpracy z zespołami biznesowymi

  • współpraca z wewnętrznymi departamentami: prawnym, zgodności, bezpieczeństwa informacji dla zapewnienia zgodności z wymaganiami i osiągnięcia najlepszych warunków umownych

  • aktywny udział w procesie zarządzania dostawcami

  • wsparcie procesu składania zamówień i weryfikacja złożonych zamówień w systemie P2P (Procure to Pay)

  • wsparcie procesu zarządzania kosztami, w tym poprawności dekretacji kosztów

  • wsparcie przy wdrażaniu i usprawnianiu procesów zakupowych oraz ich bieżącej obsłudze


Wymagania

  • minimum 3-5 lat doświadczenia w obszarze zakupów pośrednich

  • wykształcenie wyższe

  • doświadczenie w przygotowywaniu i prowadzeniu przetargów, negocjacji, w tym ustalaniu warunków kontraktów

  • bardzo dobra znajomość procesów P2P

  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność budowania i utrzymywania trwałych relacji biznesowych, samodzielność

  • bardzo dobra znajomość MS Excel, umiejętności analityczne

  • dobra znajomość języka angielskiego


Oferujemy

  • hybrydowy model pracy 

  • finansowanie kwalifikacji zawodowych 

  • stały rozwój – skorzystaj z dofinansowania studiów podyplomowych, kursów językowych, przygotowawczych i egzaminów 

  • szeroki pakiet szkoleń – korzystaj z platform Degreed, Pluralsight i LinkedIn Learning, szkoleń technicznych oraz certyfikowanych szkoleń Microsoft 

  • wsparcie Buddy’ego – Twój opiekun będzie dla Ciebie przewodnikiem po KPMG 

  • program poleceń – zyskaj dodatkowy bonus finansowy za skuteczną rekomendację znajomego do pracy 

  • program mentoringowy – świadomie planuj swoją ścieżkę kariery 

  • udział w wydarzeniach branżowych – wesprzemy finansowo doskonalenie Twoich umiejętności 

  • atrakcyjny pakiet socjalny, w tym kartę Multisport, dodatkowe ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę medyczną, bony okolicznościowe

  • przyjazną atmosferę pracy, w tym m.in. wyjazdy integracyjne i spotkania zespołowe

  • możliwość zaangażowania się w różnorodne formy wolontariatu pracowniczego oraz program grantowy wspierający zgłaszane przez pracowników inicjatywy

Oferta dodana: 02.08.2025
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca