Zespół Engineering Projects Advisory to unikalny, wyspecjalizowany zespół zajmujący się tematami ekonomiki kontraktów budowlanych. Wspieramy naszych Klientów m.in. w przygotowaniu, zarządzaniu, rozliczaniu i audytach strategicznych projektów przemysłowych i infrastrukturalnych. Działamy na styku inżynierii, ekonomii, finansów i prawa. Wspieramy w realizacji największych lub kluczowych projektów dla podmiotów komercyjnych oraz spółek komunalnych i skarbu państwa z sektorów: oil&gas, chemicznego, krytycznej infrastruktury przesyłowej, górniczego, power&utilities, etc. Nasz zespół złożony jest z ekspertów posiadających specyficzne umiejętności i kompetencje: ekonomistów budowlanych, specjalistów ds. roszczeń, inżynierów z doświadczeniem w przygotowaniu i realizacji dużych projektów inwestycyjnych, etc.
Opis stanowiska:
- Współpraca przy przygotowywaniu planu realizacji inwestycji
- Wsparcie klientów w opracowywaniu dokumentacji przetargowej oraz prowadzeniu postępowań przetargowych
- Analiza/weryfikacja harmonogramów oraz kalkulacji kosztowych realizacji projektu
- Analiza wyników w stosunku do założonych prognoz
- Analiza roszczeń składanych przez wykonawców i wyliczanie godziwej wartości roszczenia
- Opracowywanie opinii i raportów dotyczących różnych etapów procesu inwestycyjnego
- Uczestniczenie w spotkaniach związanych z realizacją inwestycji
- Współpraca z Klientem i podwykonawcami
Wymagania:
- Wykształcenia wyższego technicznego, ekonomiki budownictwa lub pokrewne
- Minimum 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku o podobnym zakresie zadań
- Doświadczenia w zakresie znajomości procesów inwestycyjnych
- Znajomość zasad kontroli projektów: kontrola kosztów, planowanie / harmonogramowanie i szacowanie
- Bardzo dobrej znajomości języka polskiego i angielskiego
- Umiejętność pisania opracowań (opinii, raportów, notatek) w języku polskim i angielskim
- Bardzo dobrej znajomości programu MS Excel, World, Power Point
- Zdolności szybkiego uczenia się oraz rozwiązywania problemów
- Zaangażowania i samodzielności
- Nastawienia na osiąganie celów
- Bardzo dobrej organizacji pracy
- Umiejętności nawiązywania bardzo dobrych relacji interpersonalnych
- Elastyczności i umiejętności reagowania na zmiany w dynamicznym środowisku pracy
Mile widziane:
- Doświadczenie w prowadzeniu spraw po różnych stronach inwestycji (zamawiający, inżynier kontraktu, wykonawca, doradca techniczny, etc.) i w kontraktach zawieranych w rozmaitych formułach (EPC, CM, DBO, D&B itp.)
- Doświadczenie w analizie harmonogramów
- Doświadczenie w opracowywaniu studiów wykonalności
Oferujemy:
- Pełną wyzwań pracę w wiodącej na rynku polskim oraz międzynarodowym firmie doradczej
- Szansę na zdobycie cennego doświadczenia zawodowego
- Współpracę z renomowanymi klientami
- Zaplanowaną ścieżkę kariery
- Możliwość samorealizacji oraz rozwoju osobistego poprzez udział w specjalistycznych szkoleniach
- Atrakcyjny pakiet socjalny, w tym kartę MultiSport, dodatkowe ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę medyczną, bony okolicznościowe
- Przyjazną atmosferę pracy
- Możliwość pracy zdalnej