Web Analytics Specialist (praca zdalna)

60 - 100 PLNNetto za godzinę - B2B
Marketing

Web Analytics Specialist (praca zdalna)

Marketing

Gorzyce 141, Gorzyce

KS Sp. z o.o.

Niepełny etat
B2B
Specjalista / Mid
Praca w pełni zdalna
60 - 100 PLN
Netto za godzinę - B2B

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel
Google Analytics 4
Google Tag Manager
Google Merchant Center,
Meta Pixel
Google Search Console
Looker Studio
Google Ads

Znajomość języków

Angielski: B1

Mile widziane

podstawowa znajomość HTML, CSS i JavaScript
Clarity
HotJar

Opis stanowiska

W związku ze stałym rozwojem Agencji poszukujemy do pracy Analityka Marketingowego, który zasili szeregi naszego Zespołu.


Agencja KS to nowoczesna firma zajmująca się marketingiem internetowym z siedzibą w Gorzycach obok Jasła, gdzie z dala od miejskiego zgiełku łączymy kreatywność ze strategią, tworząc skuteczne kampanie SEO, Google Ads i w Social Mediach. Fundamentem naszych działań jest profesjonalizm i szczerość - zarówno w relacjach z klientami, jak i wewnątrz zespołu.


Obecnie poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu na stanowisku Web Analytics Specialist.

Jeśli analityka internetowa to Twoja pasja, uwielbiasz przekształcać surowe dane w zrozumiałe wnioski i chcesz realnie wpływać na sukces kampanii marketingowych, rozwijając się w zespole pełnym pasjonatów — ta oferta jest dla Ciebie!


Zainteresowany/zainteresowana? Napisz do nas! 💬


Model pracy 🧭

  • Praca w pełni zdalna z dowolnego miejsca w Polsce w godzinach pracy firmy. 🏠🌐


Zadania na tym stanowisku 🧩

  • Weryfikacja poprawności wdrożeń narzędzi analitycznych (Google Analytics 4, Google Tag Manager, Google Search Console, Google Merchant Center, Meta Pixel) i trybów uzyskiwania zgód (Consent Mode).

  • Analiza danych, tworzenie rozbudowanych raportów oraz przygotowywanie wniosków i rekomendacji optymalizacyjnych.

  • Monitorowanie ruchu i zachowań użytkowników na stronach internetowych i w sklepach e-commerce.

  • Ścisła współpraca ze specjalistami SEO i Google Ads w celu optymalizacji działań marketingowych.

  • Tworzenie i rozwój dynamicznych raportów w Looker Studio (dawniej Google Data Studio).

  • Przygotowywanie dokumentacji technicznej zaimplementowanych zdarzeń i tagów.

  • Przeprowadzanie testów i audytów poprawności zbierania danych.

  • Edukacja, samorozwój i dzielenie się wiedzą wewnątrz zespołu.

  • Raportowanie czasu pracy i wykonanych zadań.


Wymagane kwalifikacje i umiejętności ✅

  • min. 2 lata doświadczenia w pracy z danymi w marketingu internetowym.

  • Praktyczna znajomość narzędzi: Google Analytics 4, Google Tag Manager, Google Search Console, Looker Studio, Google Ads, Google Merchant Center.

  • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne i umiejętność syntetycznego prezentowania wniosków.

  • Bardzo dobra znajomość arkuszy kalkulacyjnych (Arkusze Google / Excel).

  • Samodzielność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy własnej.

  • Dokładność, skrupulatność i proaktywne podejście do rozwiązywania problemów.


Dodatkowe kompetencje, o których koniecznie napisz w CV, jeśli je posiadasz 🎯

  • Znajomość narzędzi do analizy zachowań użytkowników (np. Hotjar, Clarity).

  • Podstawowa znajomość HTML, CSS i JavaScript w kontekście implementacji tagów.

  • Doświadczenie w pracy z popularnymi systemami CMS (np. WordPress, Shoper, PrestaShop).

  • Znajomość modeli ze sztucznej inteligencji (np. Chat GPT, Gemini) i ich zastosowania w analizie danych.

  • Doświadczenie w przygotowaniach, zarządzaniu i poprawie feedów produktowych.

  • Ukończone kursy i certyfikaty z zakresu analityki internetowej lub UX.

  • Doświadczenie w pracy na sprzętach Apple, Macbook.


Oferujemy ✨

  • Umowę w oparciu o kontrakt B2B.

  • Zlecenia na około 60-90 godzin miesięcznie, z realną perspektywą zwiększenia liczby godzin w przyszłości.

  • Rozliczenie godzinowe między 60zł a 100zł netto, w zależności od umiejętności oraz doświadczenia na podobnym stanowisku.


Jak przebiega proces rekrutacji?

➡️Przesłanie CV

Po wysłaniu nam CV i listu motywacyjnego, otrzymasz od nas odpowiedź mailową, że Twoja aplikacja do nas dotarła.

➡️Przegląd CV

Następnie leader działu Przemysław Durał wraz z specjalistą HR Anną Węgrzyn dokładnie zapozna się z Twoją aplikacją.

➡️Kontakt

Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu rekrutacji, poinformujemy Cię o tym w terminie 2 tygodni od momentu przesłania aplikacji i umówimy się z Tobą na krótką rozmowę telefoniczną. Nawet jeśli nie zaprosimy Cię na rozmowę telefoniczną, także otrzymasz od nas informację zwrotną — mailowo.

➡️Rozmowa rekrutacyjna

Trzecim etapem rekrutacji będzie rozmowa online (wideokonfrencja), podczas której poznamy się bliżej. Na rozmowie rekrutacyjnej będziesz miał do wykonania zadanie praktyczne, dlatego zarezerwuj na nią nieco więcej czasu.

➡️Informacja zwrotna

Po rozmowie rekrutacyjnej otrzymasz od nas informację zwrotną wraz z wynikiem rekrutacji.

➡️Rozpoczęcie pracy

Jesteś przyjęty? Teraz możemy wszystko ustalać i z niecierpliwością czekamy, aż staniesz się częścią naszego zespołu. :) Z pewnością się polubimy!


Czekamy na Ciebie!


🗓️ Termin składania aplikacji: 20 października 2025



Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel
Google Analytics 4
Google Tag Manager
Google Merchant Center,
Meta Pixel
Google Search Console
Looker Studio
Google Ads

Znajomość języków

Angielski: B1

Mile widziane

podstawowa znajomość HTML, CSS i JavaScript
Clarity
HotJar
Oferta dodana: 06.10.2025
Lokalizacja biura

Web Analytics Specialist (praca zdalna)

60 - 100 PLNNetto za godzinę - B2B
Aplikuj na ofertę pracy

Web Analytics Specialist (praca zdalna)

Gorzyce 141, Gorzyce

KS Sp. z o.o.

60 - 100 PLNNetto za godzinę - B2B
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest KS Sp. z o.o. z siedzibą w 38-230 Nowy Żmigród, ul. Gorzyce 141 (dalej jako "administrator"). Ma... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca