Office Assistant

5 200 - 6 800 PLNNetto miesięcznie - B2B
Praca biurowa

Office Assistant

Praca biurowa

Traktorowa 128/14, Łódź

Kubota

Pełny etat
B2B
Staż / Junior
Praca hybrydowa
5 200 - 6 800 PLN
Netto miesięcznie - B2B

Wymagane umiejętności

Microsoft Excel
angielski

Mile widziane

prawo jazdy

Opis stanowiska

W Kubocie wiemy, jak ważna jest siła zespołu. Tworzą go ludzie, którzy cenią szczerość, zaangażowanie i komunikatywność. Masz podobnie? Sprawdźmy zatem, czy szukamy właśnie Ciebie!


Za co będziesz odpowiedzialn_? 🙂


Administracja i finanse

📌 przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do księgowości,

📌 zarządzanie i archiwizacja dokumentów oraz korespondencji,

📌 obsługa kasy biurowej i rozliczeń gotówkowych,

📌 terminowe opłacanie zobowiązań,

📌 kontakt z firmami zewnętrznymi (administracja, serwis).


Organizacja pracy biura

📌 dbanie o porządek i sprawne funkcjonowanie biura,

📌 zaopatrzenie w artykuły biurowe, spożywcze i eksploatacyjne,

📌 koordynacja serwisowania sprzętu i wyposażenia biurowego,


Wsparcie zespołu i działu People & Culture

📌 współpraca przy onboardingu i offboardingu,

📌 wsparcie organizacji spotkań, wyjazdów i eventów firmowych,

📌 dbanie o dobrą atmosferę i bieżące wsparcie zespołu.


Nie musisz mieć doświadczenia! Szukamy potencjału, a nie rozbudowanego CV. Zapewnimy Ci pełne wdrożenie w każdy z wymienionych obszarów.


Dlatego super, jeśli:


✔ masz wysoką kulturę osobistą, emanujesz dobrą energią i potrafisz z uśmiechem budować relacje w zespole,

✔ cechuje Cię pozytywne nastawienie i chęć do działania w myśl zasady „can do”,

✔ jesteś osobą bardzo dobrze zorganizowaną i dokładną – to podstawa sprawnej pracy,

✔ naturalnie dbasz o porządek, zauważasz detale do poprawy i traktujesz przestrzeń biurową jak wizytówkę firmy,

✔ wyróżniasz się elastycznością i szybko adaptujesz się do zmieniających się zadań,

✔ sprawnie poruszasz się w środowisku MS Office, a podstawowa znajomość programu Excel nie stanowi dla Ciebie problemu,

✔ znasz język angielski na poziomie komunikatywnym.

Mile widziane:📌 Posiadasz prawo jazdy kategorii B i własny samochód – ułatwi to realizację niektórych  zadań.


Nie odnajdziesz się u nas, jeśli:


🚫 unikasz odpowiedzialności i czekasz, aż ktoś rozwiąże sprawy za Ciebie,

🚫 narzekanie przychodzi Ci łatwiej niż szukanie rozwiązań,

🚫 unikasz kontaktu z ludźmi – tu codziennie współpracujesz z zespołem i partnerami zewnętrznymi,

🚫 „biurokracja” to dla Ciebie zło konieczne – my cenimy porządek i systematyczność,

🚫 dobrze czujesz się w chaosie – my stawiamy na dobrą organizację i dbałość o szczegóły,

🚫 sprawne załatwianie codziennych biurowych spraw (zaopatrzenie, serwis, porządek) nie jest dla Ciebie priorytetem – szukamy osoby, która z zaangażowaniem dba o płynne funkcjonowanie biura,

🚫 nie lubisz pracy z dokumentami i liczbami,

🚫 trudno Ci się przestawić z jednego tematu na drugi – na tym stanowisku czasami konieczna jest realizacja kilku zadań jednocześnie,🚫 nie lubisz prosić o pomoc ani jej oferować – w Kubocie działamy zespołowo.


A tego możesz oczekiwać od nas! 🙂


📜 Umowy B2B (z płatną przerwą w świadczeniu usług) – jeśli nie masz działalności, oferujemy kompleksową pomoc w jej założeniu i gwarantujemy, że całość procesu zamkniemy w niecały dzień :) lub umowę zlecenia.

💰 Elastycznego podejścia do sposobu wynagrodzenia:     

 -> 5200 - 6800  zł netto + VAT (B2B),     

 -> 4000 - 5300 zł „na rękę” – jeśli wolisz, byśmy to my zajęli się składkami B2B (wyjaśnimy szczegóły na rozmowie!).

🏡 Pracy hybrydowej w naszym łódzkim biurze, które znajduje się na Teofilowie przy ul. Traktorowej 128 (ze względu na charakter roli, zależy nam na Twojej obecności na miejscu, jednak dopuszczamy sporadyczną pracę zdalną).

⏰ Swój dzień będziesz rozpoczynać między 8:00, a 9:00, ale rozumiemy też wyjątkowe sytuacje i np. potrzebę wyskoczenia do lekarza.

🏥 Pakietu opieki medycznej Enel-med/PZU i możliwość dołączenia do Multisport (pokrywamy 50% kosztów karty sportowej).

🌿 Wyrozumiałego podejścia i troski o Twój komfort pracy. Naszym pracownikom umożliwimy korzystanie z NDP, czyli niezdolności do pracy, spowodowanej np. problemami zdrowotnymi, migreną, menstruacją czy po prostu złym samopoczuciem, które wpływa na obniżenie Twojej efektywności.

📚 Indywidualnego budżet edukacyjnego na szkolenia, webinary, książki, eventy – w tym dostęp do platformy Udemy.

🩴 Zniżki na wszystkie produkty Kuboty.

🚫 Braku dress code'u, Twój komfort jest dla nas najważniejszy — mile widziane (ale absolutnie nie obowiązkowe) jest chodzenie w spersonalizowanych klapkach z nazwą Twojego stanowiska, które dostajesz od nas w welcome packu :).


Jak będzie wyglądał proces?


1️⃣ Analiza CV — zapoznamy się z Twoim zgłoszeniem z pełnym zaangażowaniem! Jeśli uznamy, że możemy wspólnie zrobić coś świetnego – spodziewaj się telefonu.

2️⃣ Spotkanie offline z Kaśką (People & Culture Manager) oraz Dominiką (Vice CEO) w naszym łódzkim biurze – poznasz bliżej naszą kulturę organizacyjną i wartości, dokładnie omówimy zadania na oferowanym stanowisku oraz porozmawiamy o Twoich kompetencjach i sposobie pracy.

3️⃣ Oferta – jeśli uznamy, że jesteśmy dla siebie idealnym dopasowaniem, otrzymasz od nas propozycję współpracy!

 

PS W międzyczasie zachęcamy Cię do przeczytania naszej Kultury Organizacyjnej, by dowiedzieć się o nas nieco więcej 🙂

Wymagane umiejętności

Microsoft Excel
angielski

Mile widziane

prawo jazdy

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 06.11.2025

Office Assistant

5 200 - 6 800 PLNNetto miesięcznie - B2B
Podsumowanie oferty

Office Assistant

Traktorowa 128/14, Łódź

Kubota

5 200 - 6 800 PLNNetto miesięcznie - B2B
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Kubota Wear z siedzibą w Łodzi, ul. Traktorowa 128/14 (dalej jako "administrator"). Masz prawo do... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.