Moglibyśmy długo pisać o historii marki Kubota, naszych wartościach, drodze na giełdę czy innych super projektach i ludziach, z którymi na co dzień pracujemy, ale wolimy od razu przechodzić do konkretów (dosłownie!) 🙂
Masz podobnie? To świetnie się składa! Właśnie powiększamy nasz team i szukamy doświadczonej i piekielnie zdolnej osoby, która dołączy do zespołu Iwony🙂. ✨ Dlatego, jeżeli uważasz, że project management w branży fashion nie ma przed Tobą tajemnic i w dodatku uważasz, że dresy i klapki to najlepszy dresscode, to sprawdź, czy nie szukamy właśnie Ciebie! 🚀
Za co będziesz odpowiedzialn_? 🙂
- Kompleksowy nadzór nad procesem powstawania kolekcji.
- Tworzeniu strategii produktu. Rozwój asortymentu o nowe kategorie produktowe
- Tworzenie harmonogramu kolekcji.
- Bezpośredni kontakt z kluczowymi partnerami biznesowymi oraz dbałość o prawidłową realizację ich zamówień.
- Poprawa efektywności funkcjonowania Pionu Produktu. Optymalizacja istniejących procesów, tworzenie nowych oraz kontrola nad ich prawidłowym przebiegiem.
- Poszerzanie bazy dostawców o kolejne kategorie produktowe, na podstawie planów rozwojowych firmy.
- Negocjacje umów i warunków handlowych z dostawcami.
- Dbanie o efektywną komunikację międzydziałową.
Dlatego super, jeśli:
- masz co najmniej 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- zarządzanie projektami i procesami, to dla Ciebie codzienność,
- masz niezbędne na tym standwisku oświadczenie w branży fashion i pracy w zespołach interdyscyplinarnych,
- doskonale organizujesz swoją pracę i terminowo realizujesz zadania,
- cechują Cię wysokie zdolności komunikacyjne oraz inicjatywa i samodzielność,
- znasz programy do zarządzania projektami i komunikacji (Asana, Slack, Jira, Confluence itp.),
- bardzo dobrze posługujesz się pakietem Office, ze szczególnym naciskiem na MsExcel,
- Twój angielski jest na poziomie minimum B2.
A tego możesz oczekiwać od nas! 🙂
- Wynagrodzenie w przedziale 8.000 – 11.000 zł na rękę.
- Umowę B2B (z płatnym urlopem) – jeśli nie masz działalności, oferujemy kompleksową pomoc w jej założeniu i gwarantujemy, że całość procesu zamkniemy w niecały dzień :).
- Pracy stacjonarnej w gdańskim biurze (możliwy 1 dzień pracy zdalnej).
- Elastyczne godziny pracy - zaczynamy między 8:00, a 10:00, ale też rozumiemy wyjątkowe sytuacje i np. potrzebę wyskoczenia do lekarza.
- Pakiet opieki medycznej Enel-med i możliwość dołączenia do Medicover Sport (pokrywamy 50% kosztów karty sportowej).
- Wyrozumiałego podejścia i troski o Twój komfort pracy. Naszym pracownikom umożliwimy korzystanie z NDP, czyli niezdolności do pracy, spowodowanej np. problemami zdrowotnymi, migreną, menstruacją czy po prostu złym samopoczuciem, które wpływa na obniżenie Twojej efektywności.
- Indywidualny budżet edukacyjny na szkolenia, webinary, książki, eventy – w tym dostęp do platformy Udemy.
- Zniżki pracownicze na wszystkie produkty Kuboty.
- Dużo okazji do integracji (święta, urodziny, czy okazje bez okazji).
- Brak dress code'u, Twój komfort jest dla nas najważniejszy - mile widziane (ale absolutnie nie obowiązkowe) jest chodzenie w spersonalizowanych klapkach z nazwą Twojego stanowiska, które dostajesz od nas w welcome packu :).
Czujesz, że Kubota to miejsce dla Ciebie? Super! 💪 Prześlij nam swoją aplikację na adres praca@kubotastore.pl.
PS W międzyczasie zachęcamy Cię do przeczytania naszej Kultury Organizacyjnej, by dowiedzieć się o nas nieco więcej. 🙂