Moglibyśmy długo pisać o historii marki Kubota, naszych wartościach, drodze na giełdę czy innych super projektach i ludziach, z którymi na co dzień pracujemy, ale wolimy od razu przechodzić do konkretów (dosłownie!) 🙂
Masz podobnie? To świetnie się składa! Właśnie powiększamy nasz team i szukamy doświadczonej osoby, która dołączy do prowadzonego przez Kubę działu Logistyki 🙂. ✨ Dlatego, jeżeli uważasz, że logistyka nie ma przed Tobą tajemnic i uważasz, że dresy i klapki to najlepszy dresscode, to sprawdź, czy nie szukamy właśnie Ciebie! 🚀
Za co będziesz odpowiedzialn_? 🙂
- Nadzór nad procesem dostawy i bieżąca współpraca ze spedytorami, przewoźnikami w zakresie transportu morskiego i kolejowego.
- Aktywne monitorowanie statusów zamówień krajowych oraz importowych, aktualizacja statusów realizacji zamówień w systemie, monitorowanie harmonogramów dostaw.
- Bieżąca współpraca z agencją celną, w tym przesyłanie dokumentów importowych (faktury handlowe, SADy, BL, faktury transportowe) do odpraw celnych oraz weryfikacja ich poprawności.
- Planowanie dostaw do magazynów.
- Kompletowanie dokumentacji dla działu księgowego.
- Bieżący kontakt z innymi działami w firmie w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji.
- Zbieranie ofert spedycyjnych, negocjowanie cen i warunków.
- Zlecenie transportu wybranej firmie spedycyjnej.
- Rozwój i utrzymywanie kontaktów z bieżącymi i potencjalnymi spedytorami.
- Monitorowanie i analiza rynku transportowego.
- Obsługa wysyłek zagranicznych eksportowych.
Dlatego super, jeśli:
- masz co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z importem,
- bardzo dobrze znasz pakiet MS OFFICE (zwłasza Excel) i Arkusze Google,
- posiadasz zdolności analityczne i negocjacyjne,
- dobrze posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie,
- cechuje Cię samodzielność w działaniu i bardzo dobra organizacja pracy, sumienność i dokładność,
- masz wysokie umiejętności komunikacyjne.
A tego możesz oczekiwać od nas! 🙂
- Wynagrodzenie w przedziale 5 000 - 7 500 zł na rękę.
- Umowę B2B (z płatnym urlopem) – jeśli nie masz działalności, oferujemy kompleksową pomoc w jej założeniu i gwarantujemy, że całość procesu zamkniemy w niecały dzień :).
- Pracy w modelu hybrydowym w łódzkim lub gdańskim biurze.
- Elastyczne godziny pracy — rozumiemy wyjątkowe sytuacje i np. potrzebę wyskoczenia do lekarza.
- Pakiet opieki medycznej Enel-med i możliwość dołączenia do Medicover Sport (pokrywamy 50% kosztów karty sportowej).
- Wyrozumiałego podejścia i troski o Twój komfort pracy. Naszym pracownikom umożliwimy korzystanie z NDP, czyli niezdolności do pracy, spowodowanej np. problemami zdrowotnymi, migreną, menstruacją czy po prostu złym samopoczuciem, które wpływa na obniżenie Twojej efektywności.
- Indywidualny budżet edukacyjny na szkolenia, webinary, książki, eventy – w tym dostęp do platformy Udemy.
- Pets friendly biuro przy ul. Traktorowej 128 w Łodzi.
- Zniżki pracownicze na wszystkie produkty Kuboty.
- Dużo okazji do integracji (święta, urodziny, czy okazje bez okazji).
- Brak dress code'u, Twój komfort jest dla nas najważniejszy — mile widziane (ale absolutnie nieobowiązkowe) jest chodzenie w spersonalizowanych klapkach z nazwą Twojego stanowiska, które dostajesz od nas w welcome packu :).
Czujesz, że Kubota to miejsce dla Ciebie? Super! 💪 Prześlij nam swoją aplikację na adres praca@kubotastore.pl.
PS W międzyczasie zachęcamy Cię do przeczytania naszej Kultury Organizacyjnej, by dowiedzieć się o nas nieco więcej. 🙂