Dyrektor kompletacji i sortowni

Zarządzanie

Dyrektor kompletacji i sortowni

Zarządzanie

Handlowa 5, Białystok

Kuchnia Vikinga

Pełny etat
Dowolna
Manager / C-level
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel
Microsoft Power BI
zarządzanie operacjami sortowania i kompletowania
WMS
ERP
zarządzanie zespołem
odpowiedzialność

Opis stanowiska

Dołącz do Kuchni Vikinga – największego dostawcy dań gotowych w Polsce.

 

Poszukujemy Dyrektora kompletacji i sortowni, który przejmie odpowiedzialność za codzienne funkcjonowanie kluczowych obszarów kompletacji i sortowni, a także zapewni najwyższe standardy jakości, bezpieczeństwa i terminowości. 

Jeśli masz doświadczenie w optymalizacji procesów operacyjnych, potrafisz skutecznie zarządzać zespołem w systemie zmianowym oraz nie boisz się wyzwań związanych z automatyzacją — ta oferta jest dla Ciebie. 

 

Twój zakres obowiązków

  • Nadzór nad codziennym funkcjonowaniem procesów kompletacji i sortowania (włączając infrastrukturę, koszty produkcji, koszty okołoprodukcyjne),

  • Inicjowanie i wdrażanie projektów optymalizacyjnych i automatyzacyjnych w celu zwiększenia efektywności iredukcji kosztów,

  • Monitorowanie wskaźników KPIs – ocena wyników, wdrażanie działań korygujących,

  • Ścisła współpraca z działem pakowalni, logistyki, transportu, obsługi klienta,

  • Odpowiedzialność za rekrutację, szkolenie i rozwój pracowników działu kompletacji i sortowni,

  • Utrzymywanie porządku na stanowisku pracy i dbanie o przestrzeganie zasad BHP,

  • Zapewnienie zgodności operacji z obowiązującymi standardami jakości, terminowości i bezpieczeństwa.


Nasze wymagania

  • Minimum 7 letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu operacjami sortowania i kompletowania (tym 3 lata na stanowisku kierowniczym/dyrektorskim)

  • Umiejętność zarządzania zespołem min. 100 osobowym w systemie pracy zmianowej,

  • Praktyka w pracy z dużymi wolumenami o dużym natężeniu operacyjnym,

  • Znajomość systemów WMS, ERP – warunek konieczny,

  • Wysoka motywacja do pracy oraz chęć rozwoju zawodowego,

  • Znajomość MS Excel, Power BI – warunek konieczny.


To oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności,

  • Kompleksowe wsparcie relokacyjne, w tym pomoc w znalezieniu mieszkania, organizacji przeprowadzki oraz adaptacji w nowym miejscu,

  • Realny wpływ na rozwój lidera rynku – będziesz mieć przestrzeń do wdrażania innowacyjnych rozwiązań w organizacji, która rośnie szybko i działa odważnie,

  • Bogaty pakiet benefitów, w tym: dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia, świadczenia ZFŚS oraz karty Medicover Sport,

  • Sport i integracja – bilety na mecze reprezentacji (bo wspieramy kadrę), firmowa drużyna sportowa (grająca na boiskach treningowych Jagielloni Białystok), wiele firmowych wydarzeń i letnich spotkań przy wspólnym stole,

  • Relaks i komfort – dostęp do firmowych ośrodków wypoczynkowych,

  • Zniżki na catering dietetyczny.


Benefits:

Prywatna opieka medyczna


Karta Medicover sport


Rozwój


Ubezpieczenie grupowe


Zniżka na catering


Imprezy firmowe


Fundusz socjalny


Brandowana odzież firmowa

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel
Microsoft Power BI
zarządzanie operacjami sortowania i kompletowania
WMS
ERP
zarządzanie zespołem
odpowiedzialność

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 24.10.2025