Specjalista ds. Planowania Kampanii i Mediów
Nowa
Marketing

Specjalista ds. Planowania Kampanii i Mediów

Białystok
9 000 - 12 002 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
8 000 - 10 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
9 000 - 12 002 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
8 000 - 10 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

angielski

CRM

Microsoft Excel

socialmedia

Google Ads

kreatywność

Opis stanowiska

Dołącz do lidera cateringu dietetycznego w Polsce – Kuchni Vikinga!

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, która co roku zwiększa sprzedaż o ponad 50%. Codziennie dostarczamy setki tysięcy posiłków w ramach cateringu dietetycznego, cateringu biurowego i sieci punktów stacjonarnych w całej Polsce. Nasz zespół to ponad 1100 osób, nieustannie się rozwijamy inwestując w nowe obszary biznesu. Szukamy profesjonalistów, którzy chcą realnie wpływać na rozwój organizacji i kształtować przyszłość jednej z najdynamiczniejszych firm w branży spożywczej.

W związku z rozwojem działu marketingu szukamy osoby, która kompleksowo zajmie się planowaniem kampanii i zakupem mediów – od billboardów, przez radio i telewizję, aż po działania digitalowe i partnerskie.


Miejsce pracy: Białystok


Twój zakres obowiązków:

  • Planowanie, negocjowanie i zakup powierzchni reklamowych w mediach offline (OOH, billboardy, reklama tranzytowa, radio, TV) zgodnie ze strategią marketingową.
  • Współpraca z partnerami mediowymi, operatorami nośników oraz domami mediowymi w celu budowaniu długofalowych relacji i optymalizacji korzyści.
  • Zarządzanie budżetem reklamowym oraz raportowanie efektywności działań.
  • Tworzenie i realizacja kampanii 360° dla marek: Kuchnia Vikinga, Viking Point, Pan Viking zapewniając realizację założonych celów oraz raportowanie zgodnie z potrzebami.
  • Planowanie kampanii e-mail i SMS w oparciu o przygotowane treści/content oraz zarządzanie bazą kontaktów w systemie CRM.
  • Koordynacja zespołów odpowiedzialnych za działania performance (Meta Ads, Google Ads) w zakresie ustalania i egzekucji budżetów, harmonogramów i materiałów oraz raportowanie zgodnie z potrzebami.
  • Obsługa programu partnerskiego i afiliacyjnego: kontakt z sieciami, analiza wyników, egzekucja działań.

 

Nasze wymagania:

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie zakupu mediów offline, tworzenia strategii marketingowych i/lub obsługi programów afiliacyjnych.
  • Praktyczne doświadczenie w planowaniu i realizacji kampanii marketingowych 360°.
  • Dobra znajomość rynku mediów tradycyjnych, w szczególności kanałów takich jak outdoor (OOH), radio i telewizja.
  • Umiejętność zarządzania budżetem marketingowym i projektami w dynamicznym środowisku.
  • Doskonałe zdolności organizacyjne i koordynacyjne – swobodne poruszanie się w pracy z harmonogramami, komunikacją mailową i narzędziami biurowymi (w szczególności Excel).

 

To oferujemy:

  • Pracę w stabilnej firmie będącej liderem w swojej branży.
  • Realny wpływ na kształt i skuteczność prowadzonych kampanii.
  • Inspirujące i partnerskie środowisko pracy.
  • Dostęp do niezbędnych narzędzi pracy i wsparcie zespołu.
  • Benefity: Medicover Sport, prywatna opieka zdrowotna, zniżka na catering, dostęp do ośrodka wczasowego, bilety na mecze Reprezentacji Polski, strefa chill.


9 000 - 12 002 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

8 000 - 10 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP