Dołącz do lidera cateringu dietetycznego w Polsce – Kuchni Vikinga!
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, która co roku zwiększa sprzedaż o ponad 50%. Codziennie dostarczamy setki tysięcy posiłków w ramach cateringu dietetycznego, cateringu biurowego i sieci punktów stacjonarnych w całej Polsce. Nasz zespół to ponad 1100 osób, nieustannie się rozwijamy inwestując w nowe obszary biznesu. Szukamy profesjonalistów, którzy chcą realnie wpływać na rozwój organizacji i kształtować przyszłość jednej z najdynamiczniejszych firm w branży spożywczej.
W związku z rozwojem działu marketingu szukamy osoby, która kompleksowo zajmie się planowaniem kampanii i zakupem mediów – od billboardów, przez radio i telewizję, aż po działania digitalowe i partnerskie.
Miejsce pracy: Białystok
- Planowanie, negocjowanie i zakup powierzchni reklamowych w mediach offline (OOH, billboardy, reklama tranzytowa, radio, TV) zgodnie ze strategią marketingową.
- Współpraca z partnerami mediowymi, operatorami nośników oraz domami mediowymi w celu budowaniu długofalowych relacji i optymalizacji korzyści.
- Zarządzanie budżetem reklamowym oraz raportowanie efektywności działań.
- Tworzenie i realizacja kampanii 360° dla marek: Kuchnia Vikinga, Viking Point, Pan Viking zapewniając realizację założonych celów oraz raportowanie zgodnie z potrzebami.
- Planowanie kampanii e-mail i SMS w oparciu o przygotowane treści/content oraz zarządzanie bazą kontaktów w systemie CRM.
- Koordynacja zespołów odpowiedzialnych za działania performance (Meta Ads, Google Ads) w zakresie ustalania i egzekucji budżetów, harmonogramów i materiałów oraz raportowanie zgodnie z potrzebami.
- Obsługa programu partnerskiego i afiliacyjnego: kontakt z sieciami, analiza wyników, egzekucja działań.
Nasze wymagania:
- Minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie zakupu mediów offline, tworzenia strategii marketingowych i/lub obsługi programów afiliacyjnych.
- Praktyczne doświadczenie w planowaniu i realizacji kampanii marketingowych 360°.
- Dobra znajomość rynku mediów tradycyjnych, w szczególności kanałów takich jak outdoor (OOH), radio i telewizja.
- Umiejętność zarządzania budżetem marketingowym i projektami w dynamicznym środowisku.
- Doskonałe zdolności organizacyjne i koordynacyjne – swobodne poruszanie się w pracy z harmonogramami, komunikacją mailową i narzędziami biurowymi (w szczególności Excel).
- Pracę w stabilnej firmie będącej liderem w swojej branży.
- Realny wpływ na kształt i skuteczność prowadzonych kampanii.
- Inspirujące i partnerskie środowisko pracy.
- Dostęp do niezbędnych narzędzi pracy i wsparcie zespołu.
- Benefity: Medicover Sport, prywatna opieka zdrowotna, zniżka na catering, dostęp do ośrodka wczasowego, bilety na mecze Reprezentacji Polski, strefa chill.