• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaHoReCaInneAsystent/ka ds. administracyjnych
    Asystent/ka ds. administracyjnych
    Nowa
    HoReCa
    KULi

    Asystent/ka ds. administracyjnych

    Warszawa
    1 397 - 1 651 USDBrutto miesięcznie - UoP
    1 219 - 1 574 USDBrutto miesięcznie - UZ
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    UZ, UoP
    Tryb pracy
    Praca Hybrydowa

    Wymagane umiejętności

    odpowiedzialność

    kreatywność

    social media

    Microsoft Office

    Mile widziane

    język angielski

    język ukraiński

    język rosyjski

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    Jesteśmy dość młodą, ale świetnie rozwijającą się firmą z ogromnym potencjałem! Z czystą pasją produkujemy dla Was lody rzemieślnicze i ciasta, które potem trafiają do lodziarni, cukierni, kawiarni i restauracji w całej Warszawie i okolicach. W sezonie letnim pracujemy na pełnych obrotach, ale na jesień i zimę nie zwalniamy tempa - w związku z tym poszukujemy na stałe osoby na stanowisko asystenta/asystentki ds. administracyjnych do naszego biura przy pracowni na warszawskim Bemowie 🍦

    Za co będziesz odpowiedzialny/a:

    👉🏻Zarządzaniem dokumentacją firmy, w tym fakturami i zamówieniami

    👉🏻Koordynacją pracy biura oraz wsparcie zarządu w codziennych zadaniach

    👉🏻Dbaniem o nasze socialmedia

    👉🏻Utrzymywaniem kontaktów z kontrahentami zewnętrznymi i wewnętrznymi

    Czego od Ciebie oczekujemy:

    • Przede wszystkim chęci do pozostania z nami na dłużej i rozwijania wspólnie naszej firmy! Cenimy zaangażowanie i umiejętność współpracy – wszyscy jesteśmy ludźmi i chodzi o to, żeby każdemu z nas się dobrze ze sobą pracowało 😊

    • Doświadczenia w pracy administracyjnej

    • Umiejętności obsługi komputera – znajomości Excela i Worda

    • Komunikatywności, kreatywności i systematyczności – dużo się u nas dzieje, mamy zadania stałe ale są dni kiedy trzeba działać w ramach potrzeb

    • Język polski biegły - znajomość drugiego języka (angielski, ukraiński, rosyjski) będzie dodatkowym atutem

    • Wykształcenie min. średnie/wyższe, mile widziani również studenci zaoczni bądź wieczorowi ✌️

    • Wyczucia smaku i drygu artystycznego - będziesz między innymi odpowiedzialny za promocję naszych produktów 😍

    Co możemy Ci zaoferować:

    • Stabilność! - jesteśmy młodzi, ale wspólnie wypracowaliśmy taki poziom, że możesz czuć się u nas bezpiecznie i stabilnie 🥰

    • Na początkowy okres próbny umowę zlecenie (3 miesiące)

    • Rozwój zawodowy – zdobądź z nami pierwsze doświadczenie lub rozwiń to co już umiesz! Rozwijamy się tak szybko, że pracy i nabywania nowych umiejętności Ci z nami nie zabraknie 📈

    • Atmosferę – dokładnie taką, żebyś chciał/a z nami pracować i zostać na dłużej

    • Możliwość pracy zdalnej – potrzebujesz popracować w domu? Zacząć któregoś dnia później lub wcześniej? Porozmawiajmy, dojdziemy do porozumienia! Dogadamy się!

    • I najważniejsze… czasem trzeba przetestować nowe smaki lodów i ciasta z naszej produkcji – i tu wkraczamy my wszyscy i próbujemy! ❤️

    Od kiedy możesz zacząć?

    • Od 1 września lub jak najszybciej – i spokojnie, nie zostawimy Cię samego sobie 😊 pierwsze dwa tygodnie pracy to szkolenie i wprowadzenie przez jedną z naszych koleżanek, której rolę przejmiesz w pełni od 16 września. Czekamy na Wasze CV! Wysyłajcie je na adres lodykuli.rekrutacja@gmail.com 💌 lub poprzez portal rocketjobs 

    Wszystkie ofertyWarszawaHoReCaInneAsystent/ka ds. administracyjnych
    1 397 - 1 651 USD

    Umowa o pracę

    1 219 - 1 574 USD

    Umowa zlecenia

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Instruktor robotyki dla dzieci

    Nowa
    13 - 25 usd
    Robomata
    Wodzisław Śląski
    cierpliwość
    Obsługa tabletu
    Dobry konakt z dziećmi
    Nowa

    Wolontariat Enea IRONMAN Gdynia

    Nowa
    Fundacja Miasta Sportu
    Gdynia
    język polski
    Nowa

    💼 Specjalista ds. administracji i finansów 💼

    Nowa
    1 651 - 2 324 usd
    Inspiration Sp zo.o
    Białystok
    dobra organizacja pracy
    elastyczność
    Microsoft Office Excel
    Nowa

    Manager obiektu

    Nowa
    2 794 - 3 556 usd
    SALTOS Park Trampolin Łódź
    Łódź
    budżetowanie
    zarządzanie zespołem
    branding
    Nowa

    Aktor

    Nowa
    508 - 1 524 usd
    Agencja Artystyczna Proculture
    Łódź
    odpowiedzialność
    skuteczna komunikacja
    kreatywność
    Nowa