Performance Marketing Specialist - Facebook Ads, Google Ads
Twój zakres obowiązków
Przygotowywanie kampanii performance marketingowych ze szczególnym uwzględnieniem Google Ads oraz innych platform reklamowych, takich jak Meta Ads, TikTok i inne.
Monitorowanie wyników kampanii i ich bieżąca optymalizacja zgodnie z założonymi KPI (CPC, koszt konwersji).
Przygotowywanie analiz, raportów i prezentacji dotyczących prowadzonych kampanii.
Zarządzanie budżetem mediowym.
Prowadzenie projektów dotyczących performance marketingu i analityki internetowej, w tym wdrażanie nowych narzędzi wspomagających oba obszary.
Nasze wymagania
Minimum 1 rok doświadczenia pracy na stanowisku specjalisty performance/online marketingu
Znajomość specyfiki, narzędzi i mierników kampanii Google Ads, Meta Ads, TikTok oraz innych platform reklamowych.
Praktyczne doświadczenie w prowadzeniu i optymalizacji kampanii performance marketingu.
Znajomość Google Analytics, Google Data Studio lub/i innych narzędzi analityki internetowej.
Umiejętność analitycznego myślenia i pracy z liczbami.
Kreatywność w rekomendowaniu rozwiązań, samodzielność i odpowiedzialność.
Znajomość takich pojęć jak SEM, SEO, optymalizacja UX
To oferujemy
Ciekawą, nieszablonową pracę w branży rozrywkowej;
Komfortowe warunki w nowoczesnym biurze w Koszalinie;
Stabilną umowę o pracę;
Satysfakcjonujące wynagrodzenie;
"Miękki start" czyli wyposażenie i przygotowanie merytorycznie do pracy;
Dodatkowe benefity np. w postaci biletów na niektóre wydarzenia.