Specjalista / Specjalistka ds. marketingu
Obowiązki:
przygotowywanie oraz realizacja kampanii marketingowych, które zwiększą świadomość marki i przyciągną nowych klientów,
monitorowanie wyników kampanii oraz ich bieżąca optymalizacja w celu osiągnięcia jak najlepszych rezultatów,
przygotowywanie szczegółowych analiz, raportów i prezentacji dotyczących efektywności prowadzonych działań marketingowych,
zarządzanie budżetem marketingowym, w tym alokacja środków na różne kanały promocji,
realizacja strategii marketingowej firmy oraz aktywny wpływ na jej kształt i rozwój,
utrzymanie i rozwój narzędzi analitycznych, takich jak Google Analytics, Google Tag Manager, BigQuery oraz Tableau,
inne działania marketingowe w ramach rozwijającego się działu, który stawia na innowacyjność i kreatywność.
Wymagania:
umiejętność szybkiej oceny, analizy danych oraz samodzielnego podejmowania decyzji w oparciu o zebrane informacje,
analityczne myślenie oraz umiejętność pracy z liczbami,
kreatywność w proponowaniu rozwiązań oraz samodzielność i odpowiedzialność w działaniu,
zdolność do sprawnego wdrażania pomysłów w życie,
doświadczenie na stanowisku: specjalisty ds. marketingu, specjalisty ds. performance marketingu lub pokrewnych,
znajomość narzędzi i mierników kampanii Google Ads, Bing, MetaAds, TikTok oraz innych platform reklamowych,
praktyczna umiejętność prowadzenia i optymalizacji kampanii,
znajomość Google Analytics, SQL, BigQuery oraz Tableau,
umiejętność pisania prostych skryptów, przy wykorzystaniu AI.
Jeśli jesteś osobą analityczną z pewnością znajdziesz u nas miejsce!
Oferujemy:
ciekawą pracę w branży rozrywkowej z nieszablonowymi projektami,
pracę stacjonarną w komfortowym biurze w Koszalinie,
elastyczną atmosferę w rozwijającej się polskiej firmie,
stabilną umowę o pracę z satysfakcjonującym wynagrodzeniem,
wsparcie zespołu,
dostęp do wejściówek na wybrane wydarzenia,
pyszną kawę, napoje oraz słodycze.
Specjalista / Specjalistka ds. marketingu
Specjalista / Specjalistka ds. marketingu