Specjalista ds. komunikacji i marketingu
Nowa
Marketing

Specjalista ds. komunikacji i marketingu

Warszawa
8 500 - 12 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
6 000 - 9 500 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
8 500 - 12 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
6 000 - 9 500 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UZ
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B1

digital marketing

social media

copywriting

Canva

kreatywność

PR/public relations

Opis stanowiska

Kilkanaście lat na rynku, dziesiątki zorganizowanych wydarzeń dla tysięcy fanów. W Live2Listen wszystko zaczyna się od jednej wizji — stworzyć doświadczenie, które poruszy emocje, połączy ludzi i pozostanie na długo w pamięci. Blisko nam do muzyki i sztuki, bo właśnie one mają moc opowiadania historii, które naprawdę coś znaczą.


Kreujemy wydarzenia od A do Z — od pierwszych kreatywnych koncepcji, przez scenariusz, reżyserię i scenografię, aż po sprzedaż biletów, działania marketingowe i kompleksową produkcję. Pracujemy zarówno z topowymi artystami, jak i przy autorskich projektach, które budujemy od podstaw z myślą o fanach.


Na naszej liście są m.in. trasy koncertowe COMA Re-Start, jubileusze takich ikon jak O.S.T.R. (#120minutzżycia), Hemp Gru (25 lat) czy Grubson (20 lat na scenie). Tworzymy własne festiwale jak 120 Rap Fest czy Summerap, a także wyjątkowe immersyjne projekty kulturalno-artystyczne — Beksiński.Live oraz Fangor.Pulsacje.


Specjalizujemy się w dużych formatach — od hal po areny i plenerowe przestrzenie.


Nie stoimy w miejscu. Ruch to nasza natura. Tworzymy dla tych, którzy czują to tak jak my.


W związku z rozwojem agencji poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty/tki ds. komunikacji i marketingu.


Co oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B lub umowę zlecenie
  • praca w modelu hybrydowym (3+2)
  • biuro w zielonej części warszawskiego Mokotowa, w sąsiedztwie metra Pole Mokotowskie
  • kreatywną pracę w zespole profesjonalistów i pasjonatów - stawiamy na relacje, swobodną atmosferę i wspólne zajawki
  • bilety dla Ciebie i Twoich bliskich na wszystkie nasze wydarzenia.


Czym będziesz się zajmować?

  • Współtworzenie strategii komunikacyjnej oraz udział w planowaniu kampanii promocyjnych wydarzeń;
  • Tworzenie i publikowanie treści (tekstów, grafik, wideo) w mediach społecznościowych (Instagram, Facebook, TikTok, LinkedIn itp.) zgodnie z harmonogramem i strategią komunikacyjną;
  • Prowadzenie profili wydarzeń oraz bieżąca moderacja treści (komentarze, wiadomości, oznaczenia, opinie);
  • Monitorowanie aktywności użytkowników, wyników kampanii i trendów w social mediach i dobór odpowiednich działań komunikacyjnych;
  • Przygotowywanie newsletterów i aktualności na stronę www oraz współtworzenie komunikatów prasowych;
  • Przygotowanie miesięcznych raportów w formie prezentacji dotyczących rozwoju kanałów i rekomendacji zmian;
  • Współpraca z zespołem graficznym i producentami treści (foto/video), działem produkcji, technicznym oraz operacyjnym;
  • Koordynacja działań wynikających z zawartych umów sponsorskich i partnerskich (obecność i ekspozycja marki, materiały brandingowe etc);
  • Wykonywanie zadań zleconych przez Zarząd spółki, zgodnie z bieżącymi potrzebami organizacyjnymi;
  • Dbanie o wizerunek agencji i utrzymywanie wysokiej jakości komunikacji w imieniu organizacji.


Czego oczekujemy:

  • Możesz pochwalić się min. 3 letnim doświadczeniem w podobnej roli (marketing, komunikacja, PR) - koniecznie w branży koncertowej!
  • Tworzenie przejrzystych i angażujących treści to Twoja mocna strona. Świetnie posługujesz się językiem polskim zarówno w mowie jak i piśmie
  • Jesteś naprawdę na bieżąco z trendami w social mediach - nic nie umknie Twojej uwadze
  • Znasz nowoczesne narzędzia marketingowe
  • Cechuje Cię samodzielność i proaktywność - nie czekasz na brief, wychodzisz z inicjatywą i działasz!
  • Potrafisz myśleć analitycznie i wyciągać wnioski - wykresy, tabelki i raporty nie spędzają Ci snu z powiek
  • Lubisz być częścią zespołu - cenimy umiejętność pracy indywidualnej, ale przede wszystkim gramy jako zespół!
  • Masz pierwsze doświadczenia we współpracy z mediami i w tworzeniu materiałów prasowych
  • Znajomość branży rozrywkowej mile widziana :)


Przed aplikacją warto wiedzieć, że:

  • nie obiecamy Ci stałych godzin pracy. Specyfika naszej branży to elastyczne godziny pracy, które w zależności od potrzeb mogą obejmować również zadania w weekendy.
  • będziemy oczekiwać Twojej obecności na wydarzeniach organizowanych przez agencję, również w weekendy.
  • praca wymaga dużej samodzielności — nie działamy według sztywnych schematów, więc ważna jest proaktywność, szybkie reagowanie i umiejętność samodzielnego ogarniania tematów
  • to nie tylko „wrzucanie postów” — szukamy osoby, która czuje rytm wydarzeń, rozumie publiczność i potrafi realnie wpływać na sprzedaż i zaangażowanie
  • obsługujemy ok. 15 kanałów projektowych (FB / Insta / TikTok / LinkedIn) + wydarzenia na FB 


Jeśli dysponujesz portfolio lub/i linkami własnego Instagram i do prowadzonych profili lub zrealizowanych kampanii załącz je do aplikacji.

8 500 - 12 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

6 000 - 9 500 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UZ

Rekomendowane oferty

Account Manager

Nowa
8 000 - 10 500 PLN/mies.
Space Cat Industries
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
skuteczna komunikacja
social media
TikTok
Nowa