Kilkanaście lat na rynku, dziesiątki zorganizowanych wydarzeń dla tysięcy fanów. W Live2Listen wszystko zaczyna się od jednej wizji — stworzyć doświadczenie, które poruszy emocje, połączy ludzi i pozostanie na długo w pamięci. Blisko nam do muzyki i sztuki, bo właśnie one mają moc opowiadania historii, które naprawdę coś znaczą.
Kreujemy wydarzenia od A do Z — od pierwszych kreatywnych koncepcji, przez scenariusz, reżyserię i scenografię, aż po sprzedaż biletów, działania marketingowe i kompleksową produkcję. Pracujemy zarówno z topowymi artystami, jak i przy autorskich projektach, które budujemy od podstaw z myślą o fanach.
Na naszej liście są m.in. trasy koncertowe COMA Re-Start, jubileusze takich ikon jak O.S.T.R. (#120minutzżycia), Hemp Gru (25 lat) czy Grubson (20 lat na scenie). Tworzymy własne festiwale jak 120 Rap Fest czy Summerap, a także wyjątkowe immersyjne projekty kulturalno-artystyczne — Beksiński.Live oraz Fangor.Pulsacje.
Specjalizujemy się w dużych formatach — od hal po areny i plenerowe przestrzenie.
Nie stoimy w miejscu. Ruch to nasza natura. Tworzymy dla tych, którzy czują to tak jak my.
W związku z rozwojem agencji poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty/tki ds. komunikacji i marketingu.
Co oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B lub umowę zlecenie
- praca w modelu hybrydowym (3+2)
- biuro w zielonej części warszawskiego Mokotowa, w sąsiedztwie metra Pole Mokotowskie
- kreatywną pracę w zespole profesjonalistów i pasjonatów - stawiamy na relacje, swobodną atmosferę i wspólne zajawki
- bilety dla Ciebie i Twoich bliskich na wszystkie nasze wydarzenia.
Czym będziesz się zajmować?
- Współtworzenie strategii komunikacyjnej oraz udział w planowaniu kampanii promocyjnych wydarzeń;
- Tworzenie i publikowanie treści (tekstów, grafik, wideo) w mediach społecznościowych (Instagram, Facebook, TikTok, LinkedIn itp.) zgodnie z harmonogramem i strategią komunikacyjną;
- Prowadzenie profili wydarzeń oraz bieżąca moderacja treści (komentarze, wiadomości, oznaczenia, opinie);
- Monitorowanie aktywności użytkowników, wyników kampanii i trendów w social mediach i dobór odpowiednich działań komunikacyjnych;
- Przygotowywanie newsletterów i aktualności na stronę www oraz współtworzenie komunikatów prasowych;
- Przygotowanie miesięcznych raportów w formie prezentacji dotyczących rozwoju kanałów i rekomendacji zmian;
- Współpraca z zespołem graficznym i producentami treści (foto/video), działem produkcji, technicznym oraz operacyjnym;
- Koordynacja działań wynikających z zawartych umów sponsorskich i partnerskich (obecność i ekspozycja marki, materiały brandingowe etc);
- Wykonywanie zadań zleconych przez Zarząd spółki, zgodnie z bieżącymi potrzebami organizacyjnymi;
- Dbanie o wizerunek agencji i utrzymywanie wysokiej jakości komunikacji w imieniu organizacji.
Czego oczekujemy:
- Możesz pochwalić się min. 3 letnim doświadczeniem w podobnej roli (marketing, komunikacja, PR) - koniecznie w branży koncertowej!
- Tworzenie przejrzystych i angażujących treści to Twoja mocna strona. Świetnie posługujesz się językiem polskim zarówno w mowie jak i piśmie
- Jesteś naprawdę na bieżąco z trendami w social mediach - nic nie umknie Twojej uwadze
- Znasz nowoczesne narzędzia marketingowe
- Cechuje Cię samodzielność i proaktywność - nie czekasz na brief, wychodzisz z inicjatywą i działasz!
- Potrafisz myśleć analitycznie i wyciągać wnioski - wykresy, tabelki i raporty nie spędzają Ci snu z powiek
- Lubisz być częścią zespołu - cenimy umiejętność pracy indywidualnej, ale przede wszystkim gramy jako zespół!
- Masz pierwsze doświadczenia we współpracy z mediami i w tworzeniu materiałów prasowych
- Znajomość branży rozrywkowej mile widziana :)
Przed aplikacją warto wiedzieć, że:
- nie obiecamy Ci stałych godzin pracy. Specyfika naszej branży to elastyczne godziny pracy, które w zależności od potrzeb mogą obejmować również zadania w weekendy.
- będziemy oczekiwać Twojej obecności na wydarzeniach organizowanych przez agencję, również w weekendy.
- praca wymaga dużej samodzielności — nie działamy według sztywnych schematów, więc ważna jest proaktywność, szybkie reagowanie i umiejętność samodzielnego ogarniania tematów
- to nie tylko „wrzucanie postów” — szukamy osoby, która czuje rytm wydarzeń, rozumie publiczność i potrafi realnie wpływać na sprzedaż i zaangażowanie
- obsługujemy ok. 15 kanałów projektowych (FB / Insta / TikTok / LinkedIn) + wydarzenia na FB
Jeśli dysponujesz portfolio lub/i linkami własnego Instagram i do prowadzonych profili lub zrealizowanych kampanii załącz je do aplikacji.