La Mania to polska marka premium, która od lat zachwyca swoim wyjątkowym designem, najwyższą jakością i unikalnym podejściem do kobiecości.
W La Manii wierzymy, że zarówno moda, jak i wnętrza są wyrazem charakteru, budzą emocje i inspirują do działania. Dynamiczny rozwój naszych marek z branży fashion (La Mania) oraz home & decor (La Mania Home) sprawia, że poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalisty ds. E-commerce
Dołącz do naszego zespołu:
Twórz e-commerce przyszłości w dynamicznie rozwijającej się marce premium!
Poszukujemy Specjalisty ds. E-commerce, który skoncentruje się na technicznych aspektach naszej platformy i architekturze systemowej. Będziesz kluczową osobą łączącą świat biznesu z zespołem deweloperskim – dbając o sprawne wdrażanie nowych funkcjonalności, integracje z innymi systemami oraz najwyższą wydajność naszego ekosystemu e-commerce.
Zakres obowiązków:
o Koordynowanie prac deweloperskich przy wdrażaniu nowych funkcjonalności w ekosystemie e-commerce
o Testowanie i odbiór wdrożeń, zapewniając ich poprawne działanie i zgodność z wymaganiami
o Nadzorowanie integracji platformy CMS z systemami PIM, ERP, CRM, marketing automation, płatnościami oraz fulfillmentem
o Monitorowanie działania systemu e-commerce i zarządzanie poprawkami w przypadku wykrycia błędów
o Implementacja i nadzorowanie tagów w Google Tag Manager oraz kontrola poprawności danych w Google Analytics 4
o Ciągła optymalizacja procesów technicznych oraz poprawa wydajności ekosystemu e-commerce
o Zarządzanie roadmapą rozwoju e-commerce i priorytetyzowanie wdrożeń zgodnie z celami biznesowymi
o Analizowanie i optymalizowanie ścieżek użytkownika (Customer Journey) na platformie e-commerce
o Identyfikowanie i eliminowanie barier zakupowych w celu zwiększenia konwersji
o Analizowanie wydajności systemów i wprowadzanie usprawnień technicznych dla lepszej stabilności i szybkości działania
o Monitorowanie bezpieczeństwa platformy e-commerce oraz wdrażanie najlepszych praktyk w zakresie ochrony danych
o Współpraca z zespołami marketingu i sprzedaży przy wdrażaniu kampanii digital oraz strategii personalizacji treści
Wymagania:
o Doświadczenie w zarządzaniu technicznymi aspektami platform e-commerce
o Zrozumienie architektury systemów e-commerce i integracji między nimi (PIM/ERP/CRM) – w tym praktyczna znajomość integracji poprzez API
o Dobra znajomość koncepcji Headless Commerce i najnowszych trendów w tworzeniu sklepów internetowych
o Umiejętność testowania wdrożeń, diagnozowania problemów technicznych i proponowania usprawnień
o Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i organizacyjne – praca z zewnętrznym software house’em i dostawcami usług wymaga jasnego przekazywania wymagań oraz nadzoru nad ich realizacją
o Samodzielność, proaktywność i dbałość o szczegóły w zakresie nadzoru nad rozwiązaniami technologicznymi
o Mile widziane: znajomość narzędzi analitycznych i marketing automation (Google Analytics 4, GTM, SalesManago, Synerise/Klaviyo)
o Nadzór nad SEO technicznym – optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek, analiza słów kluczowych, wdrażanie strategii link buildingu oraz poprawa indeksowalności strony
Oferujemy:
o Pracę w dynamicznie rozwijającej się marce premium, która stawia na nowoczesne technologie i innowacje w e-commerce.
o Realny wpływ na kształt architektury systemowej platformy – Twoje pomysły przełożą się na konkretne usprawnienia i nowe funkcjonalności.
o Współpracę z doświadczonymi specjalistami oraz zewnętrznymi partnerami technologicznymi.
o Udział w ambitnych projektach
o Szkolenia i dostęp do najnowszych narzędzi e-commerce.
o Możliwość wdrażania nowoczesnych rozwiązań i innowacji w branży e-commerce.
o Umowę na pełny etat w preferowanej przez Ciebie formie.
o Atrakcyjne rabaty pracownicze na produkty La Mania Fashion i La Mania Home.
o Kartę MultiSport i prywatną opiekę medyczną.
Rekomendowane oferty