Store Manager

Store Manager

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

angielski B2

zarządzanie wynikami

skuteczna komunikacja

zarządzanie zespołem

budowanie relacji z klientem

umiejetności analityczne

zarządzanie sprzedażą

dyspozycyjność

Opis stanowiska

La Mania to polska marka premium, która od lat zachwyca swoim wyjątkowym designem, najwyższą jakością i unikalnym podejściem do kobiecości i designu.

W La Manii wierzymy, że zarówno moda, jak i wnętrza są wyrazem charakteru, budzą emocje i inspirują do działania. Dynamiczny rozwój naszych marek z branży fashion (La Mania) oraz home & decor (La Mania Home) sprawia, że poszukujemy osoby na stanowisko: STORE MANAGER

 

Dołącz do naszego zespołu:

Szukamy doświadczonego lidera, który nie tylko poprowadzi butik zgodnie z najwyższymi standardami, ale także zbuduje inspirujące środowisko dla zespołu i klientów. To wyjątkowa okazja, by dołączyć do prężnie rozwijającej się marki i mieć realny wpływ na kreowanie doświadczeń zakupowych w jednym z najbardziej prestiżowych butików mody premium. 


Twój zakres obowiązków:


  • Mentoring zespołu Doradców Klienta – dbanie o jego motywację, podnoszenie kompetencji i inspirowanie do proaktywnej obsługi
  • Budowanie i rozwijanie zespołu – udział w rekrutacji nowych pracowników i ich szkoleniu
  • Planowanie i organizacja pracy – zarówno własnej, jak i zespołu – w sposób zapewniający najwyższy standard obsługi Klienta
  • Realizacja celów sprzedażowych – osiąganie wyników opartych na KPI w ujęciu miesięcznym i rocznym, wdrażanie strategii zwiększających wartość koszyka zakupowego
  • Raportowanie wyników sprzedażowych
  • Dbanie o spójność doświadczeń zakupowych, tak aby każda wizyta Klienta w butiku była wyjątkowa i zgodna ze standardami La Mania
  • Zarządzanie butikiem La Mania jako przestrzenią, w której Klienci nie tylko dokonują zakupów, ale także doświadczają unikalnej atmosfery marki
  • Tworzenie kultury sprzedaży opartej na autentycznych relacjach z Klientami – od storytellingu wokół kolekcji po personalizowane doradztwo
  • Dbanie o estetykę, atmosferę i wizerunek butiku zgodnie ze standardami i filozofią La Mania


Nasze wymagania: 


  • Min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu sklepem i personelem
  • Doskonale rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • Umiejętności analityczne i operacyjne
  • Umiejętność prowadzenia sprzedaży doradczej i budowania relacji z Klientami
  • Wytrwałość w realizacji założonych celów sprzedażowych i KPI’s
  • Gotowość do pracy zmianowej, także w weekendy
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

  

Oferujemy:

 

  • Pracę w jednej z najbardziej prestiżowych polskich marek modowych premium o międzynarodowych aspiracjach
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • System premiowy
  • Uniform z kolekcji La Mania
  • Szkolenia zwiększające wiedzę i rozwój kompetencji zawodowych
  • Atrakcyjne rabaty pracownicze na produkty La Mania Fashion i La Mania Home
  • Kartę MultiSport i prywatną opiekę medyczną
  • Konkursy sprzedażowe z atrakcyjnymi nagrodami


Rekomendowane oferty

Sprzedawca eobuwie.pl | MODIVO Inowrocław (Galeria Solna)

Nowa
CCC Group
Inowrocław
customer service
Nowa

Key Account Manager (B2B)

Nowa
ETOS S.A.
Gdańsk
account manager
Microsoft Office Excel
Microsoft Office
Nowa

Specjalista ds. Zarządzania Produktem i Ekspozycją w Salonie Premium

Nowa
Gomez
Poznań
język angielski
Microsoft Office
moda
Nowa

Doradca handlowy

Nowa
7 600 - 9 100 PLN/mies.
Doliński Watch Service
Wrocław
doradztwo
Nowa

Sprzedawca eObuwie.pl Warszawa (Westfield Arkadia)

Nowa
Group CCC
Warszawa
customer service
Nowa