Ambasador / Ambasadorka Marek Alkoholowych
Nowa
Praca w sklepie

Ambasador / Ambasadorka Marek Alkoholowych

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca mobilna
Lagardere Travel Retail

Lagardere Travel Retail

Lagardère Travel Retail to globalny lider branży Travel Retail z siecią ponad 5 tys. sklepów w 42 krajach i regionach. W Polsce zarządza siecią ok. 1000 różnorodnych punktów sprzedaży pod ponad 40 markami takimi jak Inmedio, So Coffee, Relay, Aelia Duty Free, 1Minute Smacznego!, Costa Coffee i inne. Działamy w wielu różnych segmentach rynku: na lotniskach, dworcach, stacjach metra, a także w obiektach handlowych i przy ulicy. Większość sklepów funkcjonuje w modelu agencyjnym. Grono związanych z nami agentów i agentek tworzy już ponad 600 osób, które każdego dnia wspieramy w rozwijaniu biznesu.

Wymagane umiejętności

zarządzanie sprzedażą

obsługa klienta

sprzedaż

Opis stanowiska

Zakres obowiązków:


  • Aktywne promowanie marek alkoholowych wśród klientów i wspieranie sprzedaży zgodnie ze strategią kategorii;
  • Wspieranie wdrożeń nowych dostawców, podkategorii i produktów w sklepach;
  • Animowanie „Festiwali” produktowych, promocji oraz akcji specjalnych wynikających zarówno z bieżących potrzeb biznesowych jak i ustaleń negocjacyjnych z dostawcami;
  • Przygotowywanie raportów dokumentujących przeprowadzone akcje wspierające sprzedaż;
  • Monitorowanie działań konkurencji;
  • Monitoring nowości pojawiających się na rynku;
  • Zgłaszanie pomysłów na działania zwiększające widoczność i rotację produktów alkoholowych;
  • Współpraca z markami w celu zapewnieniu szkoleń produktowych, konkursów oraz wizyt szkoleniowych u producentów dla sprzedawców;
  • Współpraca z kierownictwem sklepu, zespołem sprzedaży oraz zespołem szkoleń w tym przekazywanie informacji o planowanych do wprowadzenia nowościach, promocjach, konkursach.


Nasze wymagania:


  • Doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta lub pracy promocyjnej;
  • Znajomość rynku alkoholi;
  • Wysoka kultura osobista i umiejętności komunikacyjne;
  • Umiejętność pracy zgodnie z celami i wytycznymi zespołu Sektora Premium;
  • Znajomość języka angielskiego (obsługa klientów międzynarodowych);
  • Samodzielność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy.


Oferujemy:


  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (wynagrodzenie: podstawa + atrakcyjny system premiowania);
  • Prywatna opieka medyczna Medicover, dofinansowanie do karty Benefit Systems lub Medicover Sport, bezpłatne ubezpieczenie na życie NN;
  • Kartę podarunkową na święta;
  • Do 50% zniżki dla Ciebie i wybranej przez Ciebie osoby na produkty w sklepach, kawiarniach oraz restauracjach prowadzonych przez Lagardère Travel Retail w Polsce (m.in. Aelia Duty Free, So Coffee, 1Minute Smacznego!, Relay, Inmedio, Costa Coffee);
  • Szkolenia specjalistyczne i narzędziowe.