Ekspert ds. Marek Alkoholowych (lotniska)
Praca w sklepie

Ekspert ds. Marek Alkoholowych (lotniska)

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca mobilna
Lagardere Travel Retail

Lagardere Travel Retail

Lagardère Travel Retail to globalny lider branży Travel Retail z siecią ponad 5 tys. sklepów w 42 krajach i regionach. W Polsce zarządza siecią ok. 1000 różnorodnych punktów sprzedaży pod ponad 40 markami takimi jak Inmedio, So Coffee, Relay, Aelia Duty Free, 1Minute Smacznego!, Costa Coffee i inne. Działamy w wielu różnych segmentach rynku: na lotniskach, dworcach, stacjach metra, a także w obiektach handlowych i przy ulicy. Większość sklepów funkcjonuje w modelu agencyjnym. Grono związanych z nami agentów i agentek tworzy już ponad 600 osób, które każdego dnia wspieramy w rozwijaniu biznesu.

Wymagane umiejętności

zarządzanie sprzedażą

obsługa klienta

sprzedaż

Opis stanowiska

Główna lokalizacja: Warszawa Lotnisko Chopina

Dodatkowe lokalizacje: możliwe działania na terenie całej Polski na innych Lotniskach


Zakres obowiązków:


  • Aktywne promowanie marek alkoholowych wśród klientów na lotnisku i wspieranie sprzedaży zgodnie ze strategią kategorii;

  • Wspieranie wdrożeń nowych dostawców, podkategorii i produktów w sklepach;

  • Animowanie „Festiwali” produktowych, promocji oraz akcji specjalnych wynikających zarówno z bieżących potrzeb biznesowych jak i ustaleń negocjacyjnych z dostawcami;

  • Przygotowywanie raportów dokumentujących przeprowadzone akcje wspierające sprzedaż;

  • Monitorowanie działań konkurencji;

  • Monitoring nowości pojawiających się na rynku;

  • Zgłaszanie pomysłów na działania zwiększające widoczność i rotację produktów alkoholowych;

  • Współpraca z markami w celu zapewnieniu szkoleń produktowych, konkursów oraz wizyt szkoleniowych u producentów dla sprzedawców;

  • Współpraca z kierownictwem sklepu, zespołem sprzedaży oraz zespołem szkoleń w tym przekazywanie informacji o planowanych do wprowadzenia nowościach, promocjach, konkursach.


Nasze wymagania:


  • Doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta lub pracy promocyjnej;

  • Znajomość rynku alkoholi - niezbędny warunek zatrudnienia;

  • Wysoka kultura osobista i umiejętności komunikacyjne;

  • Umiejętność pracy zgodnie z celami i wytycznymi zespołu Sektora Premium;

  • Znajomość języka angielskiego (obsługa klientów międzynarodowych);

  • Samodzielność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy.


Oferujemy:


  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (wynagrodzenie: podstawa + atrakcyjny system premiowania);

  • Prywatna opieka medyczna Medicover, dofinansowanie do karty Benefit Systems lub Medicover Sport, bezpłatne ubezpieczenie na życie NN;

  • Kartę podarunkową na święta;

  • Do 50% zniżki dla Ciebie i wybranej przez Ciebie osoby na produkty w sklepach, kawiarniach oraz restauracjach prowadzonych przez Lagardère Travel Retail w Polsce (m.in. Aelia Duty Free, So Coffee, 1Minute Smacznego!, Relay, Inmedio, Costa Coffee);

  • Szkolenia specjalistyczne i narzędziowe.