Twój zakres obowiązków
Dołącz do ponad 600 agentów i agentek Lagardère Travel Retail w Polsce i poprowadź z nami swój własny sklep Relay. Jako nasz/a partner/ka będziesz budować własny zespół i aktywnie rozwijać sprzedaż, dbając o właściwą ekspozycję produktów i obsługę klienta zgodnie ze standardami sieci.
My zajmiemy się negocjacjami z dostawcami, zatowarowaniem i opłatami za lokal.
Ty – rozwiniesz własną działalność w sprawdzonym i bezpiecznym modelu biznesowym.
Nasze wymagania
To oferujemy
Benefity
Kim jest Agent?
Agent to osoba prowadząca własną działalność gospodarczą i zarządzająca punktem handlowym należącym do firmy, z którą współpracuje. Jako Nasz Agent otrzymujesz gotowy, zatowarowany sklep i dbasz o realizację wyników sprzedażowych, profesjonalną obsługą Klienta, budujesz Zespół oraz zarządzasz Pracownikami.
Lagardère Travel Retail to globalny lider branży travel retail z siecią ponad 5 tys. sklepów w 42 krajach i regionach. W Polsce zarządza siecią ok. 1000 różnorodnych punktów sprzedaży pod 40 markami takimi jak Inmedio, So Coffee, Relay, Aelia Duty Free, 1Minute Smacznego!, Costa Coffee i inne. Działamy w wielu różnych segmentach rynku: na lotniskach, dworcach, stacjach metra, a także w obiektach handlowych i przy ulicy. Większość sklepów funkcjonuje w modelu agencyjnym. Grono związanych z nami agentów i agentek tworzy już 600 osób, które wspieramy w rozwijaniu biznesu każdego dnia.
Relay to najpotężniejsza globalna marka news&gifts w branży travel retail. W punktach typu one-stop-shop działających na setkach lotnisk, dworców kolejowych i stacji metra na całym świecie, podróżni znajdują napoje, przekąski, prasę, książki czy artykuły tytoniowe i nikotynowe. Coraz większy udział w ofercie Relaya mają produkty zrównoważone, takie jak organiczne przekąski w eko-opakowaniach, napoje w butelkach z recyklingu i lokalne pamiątki. Koncept wyróżnia również rozbudowana oferta foodowa – szczególnie w punktach z kawą na wynos.
Sprawdź podobne oferty pracy