- Tworzenie projektów marketingowych dla sklepów stacjonarnych i online oraz dla linii produktów marek własnych
- Projektowanie materiałów marketingowych do aplikacji mobilnej
- Przygotowywanie plików produkcyjnych (kampanie POS, BTL, kampanie online i offline)
- Przygotowywanie wizualizacji materiałów marketingowych w sklepach i na witrynach
- Retusz zdjęć
- Współpraca z wewnętrznymi działami (marketing, handlowy, e-commerce)
- Współpraca z drukarniami
- Bardzo dobra znajomość programów Adobe Creative Suite (Photoshop, Illustrator, InDesign, After Effects)
- Doświadczenie w tworzeniu materiałów graficznych na potrzeby druku (ulotki, katalogi, POS) oraz digital (banery, social media, e-mail marketing)
- Znajomość podstaw UX/UI i projektowania stron internetowych będzie dodatkowym atutem
- Umiejętność pracy z briefem i tworzenia projektów zgodnych z identyfikacją wizualną marki
- Umiejętność tworzenia spójnych, estetycznych i oryginalnych projektów graficznych
- Zdolność do interpretowania trendów wizualnych i wprowadzania ich do projektów marki
- Wysoka dbałość o szczegóły i umiejętność pracy z wymagającymi klientami wewnętrznymi
- Dobre zarządzanie czasem i priorytetami w dynamicznym środowisku pracy
- Proaktywność w podejmowaniu inicjatyw oraz otwartość na feedback
- Umiejętność pracy pod presją czasu przy jednoczesnym dotrzymywaniu terminów
- Umiejętności związane z tworzeniem prostych animacji lub grafik 3D
- Doświadczenie w tworzeniu materiałów promocyjnych dla sklepów stacjonarnych oraz online
- Portfolio prezentujące różnorodność projektów (druk, digital, social media, animacje)
- Znajomość trendów i narzędzi w branży e-commerce oraz retailowej
- Podstawowa znajomość HTML/CSS lub innych narzędzi do projektowania stron internetowych
Lagardère Travel Retail to globalny lider branży travel retail z siecią ponad 5 tys. sklepów w 42 krajach i regionach. W Polsce zarządza siecią ok. 1000 różnorodnych punktów sprzedaży pod 40 markami takimi jak Inmedio, So Coffee, Relay, Aelia Duty Free, 1Minute Smacznego!, Costa Coffee i inne. Działamy w wielu różnych segmentach rynku: na lotniskach, dworcach, stacjach metra, a także w obiektach handlowych i przy ulicy. Większość sklepów funkcjonuje w modelu agencyjnym. Grono związanych z nami agentów i agentek tworzy już 600 osób, które wspieramy w rozwijaniu biznesu każdego dnia.