Zakres obowiązków:
- Rozwój programów lojalnościowych dla wszystkich marek grupy Lagardere, z naciskiem na utrzymanie wysokiego poziomu innowacyjności
- Monitorowanie wskaźników biznesowych i finansowych programów lojalnościowych
- Opracowywanie pomysłów, tworzenie, testowanie i egzekucja kampanii lojalnościowych z segmentacją klientów
- Ścisła współpraca z innymi działami zaangażowanymi w rozwój programów lojalnościowych w celu optymalnego zarządzania kampaniami i dalszego rozwoju programów.
- Współpraca z zewnętrznymi dostawcami i partnerami (agencje kreatywne, dostawcy technologiczny, platformy promocyjne)
- Opieka nad platformą technologiczną w celu jej dalszego rozwoju i optymalizacji CX
- Nadzór nad tworzeniem i wdrażaniem strategii komunikacji programu lojalnościowego w aplikacji mobilnej, kanałach online i sklepach stacjonarnych
- Budowanie synergii i strategii cross-sell oraz up-sell w ramach portfolio marek grupy Lagardere
- Zarządzanie obsługą procesów w kanale delivery
- Budowanie dodatkowej sprzedaży w oparciu o dostarczane rozwiązania
- Koordynacja pracy podległego zespołu
Nasze wymagania
- Minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu programem lojalnościowym w obszarze B2C
- Znajomość zagadnień i mechanizmów z obszaru lojalności konsumenckiej oraz rozumienie potrzeb i zachowań klientów
- Znajomość zagadnień technologicznych związanych z obsługą programów lojalnościowych
- Wysokie kompetencje analityczne oraz umiejętność strategicznego myślenia
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (PowerPoint, Excel)
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- System premiowy
- Możliwości rozwoju
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie do karty Multisport
- Możliwość pracy hybrydowej
Lagardère Travel Retail to globalny lider branży travel retail z siecią ponad 5 tys. sklepów w 42 krajach i regionach. W Polsce zarządza siecią ok. 1000 różnorodnych punktów sprzedaży pod 40 markami takimi jak Inmedio, So Coffee, Relay, Aelia Duty Free, 1Minute Smacznego!, Costa Coffee i inne. Działamy w wielu różnych segmentach rynku: na lotniskach, dworcach, stacjach metra, a także w obiektach handlowych i przy ulicy. Większość sklepów funkcjonuje w modelu agencyjnym. Grono związanych z nami agentów i agentek tworzy już 600 osób, które wspieramy w rozwijaniu biznesu każdego dnia.