Oferty
Kierownik / Kierowniczka ds. Programów Lojalnościowych
Nowa
Marketing

Kierownik / Kierowniczka ds. Programów Lojalnościowych

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

strategiczne myślenie

Microsoft Office

analityczne myślenie

programy lojalnościowe

b2c

zachowania konsumentów

CX

język angielski

Mile widziane

Microsoft Office PowerPoint

Microsoft Office Excel

Opis stanowiska

Zakres obowiązków:

  • Rozwój programów lojalnościowych dla wszystkich marek grupy Lagardere, z naciskiem na utrzymanie wysokiego poziomu innowacyjności
  • Monitorowanie wskaźników biznesowych i finansowych programów lojalnościowych
  • Opracowywanie pomysłów, tworzenie, testowanie i egzekucja kampanii lojalnościowych z segmentacją klientów
  • Ścisła współpraca z innymi działami zaangażowanymi w rozwój programów lojalnościowych w celu optymalnego zarządzania kampaniami i dalszego rozwoju programów.
  • Współpraca z zewnętrznymi dostawcami i partnerami (agencje kreatywne, dostawcy technologiczny, platformy promocyjne)
  • Opieka nad platformą technologiczną w celu jej dalszego rozwoju i optymalizacji CX
  • Nadzór nad tworzeniem i wdrażaniem strategii komunikacji programu lojalnościowego w aplikacji mobilnej, kanałach online i sklepach stacjonarnych
  • Budowanie synergii i strategii cross-sell oraz up-sell w ramach portfolio marek grupy Lagardere
  • Zarządzanie obsługą procesów w kanale delivery
  • Budowanie dodatkowej sprzedaży w oparciu o dostarczane rozwiązania
  • Koordynacja pracy podległego zespołu


Nasze wymagania

  • Minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu programem lojalnościowym w obszarze B2C
  • Znajomość zagadnień i mechanizmów z obszaru lojalności konsumenckiej oraz rozumienie potrzeb i zachowań klientów
  • Znajomość zagadnień technologicznych związanych z obsługą programów lojalnościowych
  • Wysokie kompetencje analityczne oraz umiejętność strategicznego myślenia
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (PowerPoint, Excel)


Oferujemy:

  • Umowę o pracę
  • System premiowy
  • Możliwości rozwoju
  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie do karty Multisport
  • Możliwość pracy hybrydowej



Lagardère Travel Retail to globalny lider branży travel retail z siecią ponad 5 tys. sklepów w 42 krajach i regionach. W Polsce zarządza siecią ok. 1000 różnorodnych punktów sprzedaży pod 40 markami takimi jak Inmedio, So Coffee, Relay, Aelia Duty Free, 1Minute Smacznego!, Costa Coffee i inne. Działamy w wielu różnych segmentach rynku: na lotniskach, dworcach, stacjach metra, a także w obiektach handlowych i przy ulicy. Większość sklepów funkcjonuje w modelu agencyjnym. Grono związanych z nami agentów i agentek tworzy już 600 osób, które wspieramy w rozwijaniu biznesu każdego dnia.

Sprawdź podobne oferty pracy

Marketing Specialist

Nowa
5 000 - 8 000 pln
B2Bnetwork
Wrocław
B2B marketing
social media
content marketing
Nowa

Ekspert ds. Starodruków (Książki) i książek antykwarycznych

Nowa
ANTYKWARIAT I KSIĘGARNIA TEZEUSZ
Lubień
historia książki
język angielski
księgozbiory
Nowa

Junior Account Executive - BTL

Nowa
ABC 4 Brands sp. z o.o.
Warszawa
komunikatywność
odpowiedzialność
samodzielność,
Nowa

Asertywny Mid Specjalista Google ADS

Nowa
Agencja Reklamowa ROXART
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Meta Ads
odpowiedzialność
Google Analytics
Nowa

Młodszy specjalista ds. Marketingu i e-commerce

Nowa
6 000 - 7 000 pln
Bacówka Towary Tradycyjne Sp. z o.o. Sp.k.
Kraków
fmcg
content marketing
e-commerce
Nowa