- Przeprowadzenie sprawnego procesu budowy sklepów i kawiarni
- Współtworzenie i opiniowanie załączników technicznych dla umów najmu
- Przygotowywanie preliminarzy i weryfikacja kosztów dla poszczególnych inwestycji
- Organizacja przetargów, wybór wykonawców, dostawców
- Uzgadnianie i opracowywanie harmonogramów prac dla poszczególnych inwestycji
- Uczestnictwo w remontach, remodelingach i relokacjach sklepów istniejących w zakresie budowlano-instalacyjnym oraz wyposażenia sklepów
- Min. 2-3 lata doświadczeni zawodowego w podobnym obszarze
- Znajomość przepisów prawa budowlanego
- Umiejętność opracowywania harmonogramów i kosztorysów prac
- Dobra znajomość MS Excel, Power Point, AutoCAD
- Umiejętność czytania rysunków technicznych
- Dobra organizacja pracy, komunikatywność
- Samodzielność
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Prawo jazdy kat. B
- Kontrakt B2B lub zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- System premiowy
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie do karty sportowej
- Możliwość pracy zdalnej
Lagardère Travel Retail to globalny lider branży travel retail z siecią ponad 5 tys. sklepów w 42 krajach i regionach. W Polsce zarządza siecią ok. 1000 różnorodnych punktów sprzedaży pod 40 markami takimi jak Inmedio, So Coffee, Relay, Aelia Duty Free, 1Minute Smacznego!, Costa Coffee i inne. Działamy w wielu różnych segmentach rynku: na lotniskach, dworcach, stacjach metra, a także w obiektach handlowych i przy ulicy. Większość sklepów funkcjonuje w modelu agencyjnym. Grono związanych z nami agentów i agentek tworzy już 600 osób, które wspieramy w rozwijaniu biznesu każdego dnia.