- Budowanie strategii rozwoju i sprzedaży asortymentu sklepu online
- Pozyskiwanie nowych kontrahentów do sklepu online spełniających standardy firmy w zakresie oferowanych produktów
- Prowadzenie negocjacji handlowych z kontrahentami i dostawcami zgodne ze strategią firmy w zakresie budżetów marketingowych i rabatów posprzedażowych
- Odpowiedzialność za wypracowanie założonej w budżecie marży i wartości sprzedaży
- Planowanie i zarządzanie wdrożeniem nowych produktów do sklepu online
- Budowanie i realizacja strategii marketingowo-sprzedażowej przy współpracy z kontrahentami
- Egzekwowanie jakości i bezpieczeństwa produktów
- Monitorowanie rozliczeń z kontrahentami
- Dbanie o terminowość dostaw
- Monitorowanie konkurencji i trendów rynkowych
- Współpraca z innymi działami w firmie
- Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w organizacji e-commerce
- Wykształcenie wyższe
- Znajomość MS Excel na poziomie minimum średniozaawansowanym
- Znajomość procesu zakupowego i negocjacji handlowych
- Umiejętność planowania rozwoju biznesu i sprzedaży
- Silne umiejętności negocjacyjne
- Komunikatywność i umiejętność budowania trwałych relacji biznesowych
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Umowę o pracę
- System premiowy
- Możliwości rozwoju
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie do karty sportowej
- Możliwość pracy hybrydowej
Lagardère Travel Retail to globalny lider branży travel retail z siecią ponad 5 tys. sklepów w 42 krajach i regionach. W Polsce zarządza siecią ok. 1000 różnorodnych punktów sprzedaży pod 40 markami takimi jak Inmedio, So Coffee, Relay, Aelia Duty Free, 1Minute Smacznego!, Costa Coffee i inne. Działamy w wielu różnych segmentach rynku: na lotniskach, dworcach, stacjach metra, a także w obiektach handlowych i przy ulicy. Większość sklepów funkcjonuje w modelu agencyjnym. Grono związanych z nami agentów i agentek tworzy już 600 osób, które wspieramy w rozwijaniu biznesu każdego dnia.