- Nadzór nad poprawną realizacją zamówień w sklepie internetowym (www.aelia.pl)
- Wspieranie klientów doradztwem produktowym oraz rozwiązywanie zgłaszanych problemów poprzez infolinię, email
- Koordynowanie postępowań reklamacyjnych oraz zwrotów
- Tworzenie raportów sprzedażowych
- Aktualizowanie kart produktowych sklepu online
- Dbałość o atrakcyjny i spójny wygląd oferty produktowej
- Współpraca z innymi działami w firmie
- Minimum 1,5 roku doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
- Umiejętność komunikacji w kontaktach z klientem
- Samodzielność i dobra organizacja pracy
- Entuzjazm oraz zaangażowanie w ramach wykonywanych obowiązków
- Dobra znajomość programu Excel
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Mile widziane: Znajomość systemu Magento
- Umowę o pracę
- Możliwość pracy zdalnej (do 2 dni w tygodniu)
- Zniżki na produkty firmowe
- Dofinansowanie do karty sportowej
- Prywatną opiekę medyczną
- Ubezpieczenie na życie
- Dofinansowanie do nauki języków obcych
Lagardère Travel Retail to globalny lider branży travel retail z siecią ponad 5 tys. sklepów w 42 krajach i regionach. W Polsce zarządza siecią ok. 1000 różnorodnych punktów sprzedaży pod 40 markami takimi jak Inmedio, So Coffee, Relay, Aelia Duty Free, 1Minute Smacznego!, Costa Coffee i inne. Działamy w wielu różnych segmentach rynku: na lotniskach, dworcach, stacjach metra, a także w obiektach handlowych i przy ulicy. Większość sklepów funkcjonuje w modelu agencyjnym. Grono związanych z nami agentów i agentek tworzy już 600 osób, które wspieramy w rozwijaniu biznesu każdego dnia.