Nasza Misja i Wizja
Istniejemy po to, by firmy były WIELKIE, a ludzie SZCZĘŚLIWI. Jesteśmy liderem transformacji firm i rozwoju menedżerów.
Przez lata doświadczeń wypracowaliśmy standard najwyższej jakości programów tranformacyjno-rozwojowych, zapewniając zmiany postaw, zachowań, wdrożenie standardów pracy przez samych menedżerów oraz mierzalne i trwałe efekty biznesowe.
Z naszych programów rozwojowych skorzystało już ponad 40.000 Liderów i menedżerów.
Grupa LP w liczbach
19 lat doświadczenia
1000+ klientów na świecie
1 mld EUR oszczędności dla naszych klientów
700+ firm objętych transformacją
40.000 uczestników naszych programów
2 startupy technologiczne - Sherlock Waste & Youniversity
Training & Customer Experience Coordinator
Twoja misja:
- Twoim głównym klientem będą uczestnicy naszych programów rozwojowych, których będziesz wspierać w zakresie udziału w programie i korzystania z platformy e-learningowej;
- Będziesz koordynować projekty związane z tworzeniem nowych programów rozwojowych oraz ciągłym doskonaleniem obecnych (m.in. Lean Black Belt, Lean Green Belt, Powerful Leadership, First Time Leader);
- Twój kontakt z klientem rozpocznie się od przygotowania onboardingu uczestników, konfiguracji platformy, planowania i realizowania komunikacji do uczestników programu;
- Jako pierwsza linia wsparcia zajmiesz się rozwiązywaniem problemów klientów - m.in. trudności z logowaniem, dostępnością materiałów;
- Będziesz odpowiedzialny/a za opracowywanie całorocznego harmonogramu programów rozwojowych oraz modyfikacje harmonogramów zgodnie z potrzebami biznesowymi;
- Zajmiesz się organizacją zjazdów oraz poszczególnych spotkań w programach od strony technicznej i przygotowaniem materiałów;
-
Skoordynujesz współpracę z trenerami prowadzącymi programy, wewnętrznymi i zewnętrznymi – zaplanujesz obsadę programów, dostarczysz trenerom informacji niezbędnych do realizacji prowadzonych przez nich zajęć, poprowadzisz szkolenia z nowych narzędzi;
-
Zajmiesz się ewaluacją i oceną naszych programów, dbając o dostosowywanie programów w oparciu o informacje zwrotne;
- Zainicjujesz i poprowadzisz projekty związane z doświadczeniami uczestników naszych programów dbając o wysoki poziom satysfakcji;
- Będziesz regularnie monitorować trendy branżowe i rekomendować zmiany w naszych programach;
- Twoją rolą będzie tworzenie i aktualizowanie materiałów szkoleniowych, i regulaminów programu;
- Będziesz odpowiadać za kontakt, negocjacje i rozliczenia z dostawcami (hotele, catering, narzędzia, materiały szkoleniowe, IT);
-
Zarządzisz budżetem programów (planowanie i kontrola kosztów, optymalizacja wydatków oraz zapewnienie efektywnego wykorzystania dostępnych środków).
Twoje kompetencje, umiejętności i doświadczenie:
- Masz kilkuletnie doświadczenie w obszarze koordynowania szkoleń/programów rozwojowych, w tym w tworzeniu i optymalizacji programów;
- Masz doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego;
- Znasz aktualne trendy w obszarze szkoleń i rozwoju oraz cechuje Cię proaktywność w proponowaniu nowych rozwiązań;
- Świetnie odnajdujesz się w dynamicznym, zmiennym środowisku a także potrafisz pracować nad wieloma projektami równocześnie oraz pod presją czasu;
- Potrafisz szybko się uczyć;
- Masz bardzo wysokie umiejętności komunikacji – aktywnie słuchasz, trafnie diagnozujesz problemy i potrzeby klienta, potrafisz zaproponować adekwatne wsparcie;
-
Biegle posługujesz się językiem polskim i dobrze znasz angielski (min. poziom B2);
- Proaktywność i zaangażowanie to Twoje mocne strony;
- Jesteś graczem zespołowym, potrafisz efektywnie pracować wewnątrz organizacji nad wspólnym celem;
- Jesteś dokładny/a, sumienny/a, a jakość to jest Twoje drugie imię.
Twoje środowisko pracy:
- Będziesz współpracować z najlepszymi markami w Polsce i za granicą – naszymi klientami są małe startupy, średnie, szybko rosnące spółki oraz i duże, rozwinięte organizacje;
- Fajni, pomysłowi ludzie, pasjonaci, którzy nigdy nie pozwolą Ci się nudzić i dla których chętnie przyjdziesz do pracy;
- Możliwość wykazania się własnymi inicjatywami, realny wpływ na procesy, którymi będziesz się zajmować;
- Nieformalny styl pracy ceniący różnorodność i otwartość na nowe pomysły;
- Ciekawe projekty – wspólnie z całym zespołem grupy LP będziesz realizować naszą misję i sprawiać, że firmy będą świetne a ludzie szczęśliwi;
- Elastyczne warunki współpracy (umowa b2b/zlecenie) oraz hybrydowy model pracy.
Poznajmy się:
-
Krok 1. Rozmowa telefoniczna z Małgosią, naszą Head of HR, żeby sprawdzić czy nasze i Twoje oczekiwania są spójne.
-
Krok 2. Spotkanie w biurze z Anią, szefową linii biznesowej, na którym wymienisz doświadczenia i porozmawiasz o możliwościach rozwoju w Leanpassion.
-
Krok 3. Zadanie praktyczne – zaprosimy Cię do wykonania zadania próbnego. Chcemy zobaczyć, jak pracujesz, dać Ci możliwość poznania naszych wyzwań i przekonania się, czy Leanpassion to miejsce dla Ciebie.