Koordynator szkoleń
Obsługa klienta

Koordynator szkoleń

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

koordynacja

szkolenia

B2B klient

język angielski

Opis stanowiska

Nasza Misja i Wizja

Istniejemy po to, by firmy były WIELKIE, a ludzie SZCZĘŚLIWI. Jesteśmy liderem transformacji firm i rozwoju menedżerów.

Przez lata doświadczeń wypracowaliśmy standard najwyższej jakości programów tranformacyjno-rozwojowych, zapewniając zmiany postaw, zachowań, wdrożenie standardów pracy przez samych menedżerów oraz mierzalne i trwałe efekty biznesowe.

Z naszych programów rozwojowych skorzystało już ponad 40.000 Liderów i menedżerów.


Grupa LP w liczbach

19 lat doświadczenia

1000+ klientów na świecie

1 mld EUR oszczędności dla naszych klientów

700+ firm objętych transformacją

40.000 uczestników naszych programów

2 startupy technologiczne - Sherlock Waste & Youniversity



Training & Customer Experience Coordinator



Twoja misja:

  • Twoim głównym klientem będą uczestnicy naszych programów rozwojowych, których będziesz wspierać w zakresie udziału w programie i korzystania z platformy e-learningowej;
  • Będziesz koordynować projekty związane z tworzeniem nowych programów rozwojowych oraz ciągłym doskonaleniem obecnych (m.in. Lean Black Belt, Lean Green Belt, Powerful Leadership, First Time Leader);
  • Twój kontakt z klientem rozpocznie się od przygotowania onboardingu uczestników, konfiguracji platformy, planowania i realizowania komunikacji do uczestników programu;
  • Jako pierwsza linia wsparcia zajmiesz się rozwiązywaniem problemów klientów - m.in. trudności z logowaniem, dostępnością materiałów;
  • Będziesz odpowiedzialny/a za opracowywanie całorocznego harmonogramu programów rozwojowych oraz modyfikacje harmonogramów zgodnie z potrzebami biznesowymi;
  • Zajmiesz się organizacją zjazdów oraz poszczególnych spotkań w programach od strony technicznej i przygotowaniem materiałów;
  • Skoordynujesz współpracę z trenerami prowadzącymi programy, wewnętrznymi i zewnętrznymi – zaplanujesz obsadę programów, dostarczysz trenerom informacji niezbędnych do realizacji prowadzonych przez nich zajęć, poprowadzisz szkolenia z nowych narzędzi;
  • Zajmiesz się ewaluacją i oceną naszych programów, dbając o dostosowywanie programów w oparciu o informacje zwrotne;
  • Zainicjujesz i poprowadzisz projekty związane z doświadczeniami uczestników naszych programów dbając o wysoki poziom satysfakcji;
  • Będziesz regularnie monitorować trendy branżowe i rekomendować zmiany w naszych programach;
  • Twoją rolą będzie tworzenie i aktualizowanie materiałów szkoleniowych, i regulaminów programu;
  • Będziesz odpowiadać za kontakt, negocjacje i rozliczenia z dostawcami (hotele, catering, narzędzia, materiały szkoleniowe, IT);
  • Zarządzisz budżetem programów (planowanie i kontrola kosztów, optymalizacja wydatków oraz zapewnienie efektywnego wykorzystania dostępnych środków).



Twoje kompetencje, umiejętności i doświadczenie:

  • Masz kilkuletnie doświadczenie w obszarze koordynowania szkoleń/programów rozwojowych, w tym w tworzeniu i optymalizacji programów;
  • Masz doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego;
  • Znasz aktualne trendy w obszarze szkoleń i rozwoju oraz cechuje Cię proaktywność w proponowaniu nowych rozwiązań;
  • Świetnie odnajdujesz się w dynamicznym, zmiennym środowisku a także potrafisz pracować nad wieloma projektami równocześnie oraz pod presją czasu;
  • Potrafisz szybko się uczyć;
  • Masz bardzo wysokie umiejętności komunikacji – aktywnie słuchasz, trafnie diagnozujesz problemy i potrzeby klienta, potrafisz zaproponować adekwatne wsparcie;
  • Biegle posługujesz się językiem polskim i dobrze znasz angielski (min. poziom B2);
  • Proaktywność i zaangażowanie to Twoje mocne strony;
  • Jesteś graczem zespołowym, potrafisz efektywnie pracować wewnątrz organizacji nad wspólnym celem;
  • Jesteś dokładny/a, sumienny/a, a jakość to jest Twoje drugie imię.



Twoje środowisko pracy:

  • Będziesz współpracować z najlepszymi markami w Polsce i za granicą – naszymi klientami są małe startupy, średnie, szybko rosnące spółki oraz i duże, rozwinięte organizacje;
  • Fajni, pomysłowi ludzie, pasjonaci, którzy nigdy nie pozwolą Ci się nudzić i dla których chętnie przyjdziesz do pracy;
  • Możliwość wykazania się własnymi inicjatywami, realny wpływ na procesy, którymi będziesz się zajmować;
  • Nieformalny styl pracy ceniący różnorodność i otwartość na nowe pomysły;
  • Ciekawe projekty – wspólnie z całym zespołem grupy LP będziesz realizować naszą misję i sprawiać, że firmy będą świetne a ludzie szczęśliwi;
  • Elastyczne warunki współpracy (umowa b2b/zlecenie) oraz hybrydowy model pracy.



Poznajmy się:

  • Krok 1. Rozmowa telefoniczna z Małgosią, naszą Head of HR, żeby sprawdzić czy nasze i Twoje oczekiwania są spójne.
  • Krok 2. Spotkanie w biurze z Anią, szefową linii biznesowej, na którym wymienisz doświadczenia i porozmawiasz o możliwościach rozwoju w Leanpassion.
  • Krok 3. Zadanie praktyczne – zaprosimy Cię do wykonania zadania próbnego. Chcemy zobaczyć, jak pracujesz, dać Ci możliwość poznania naszych wyzwań i przekonania się, czy Leanpassion to miejsce dla Ciebie.