„Istniejemy po to, by firmy były WIELKIE, a ludzie SZCZĘŚLIWI” 💛
Jesteśmy największą firmą doradczą w obszarze Lean w Polsce!
Od 20 lat wspieramy organizacje w Polsce i na świecie, pomagając im budować silne zespoły i realizować ambitne cele strategiczne.
Naszą misją jest wspieranie organizacji w realizacji ich pełnego potencjału 🚀
Specjalizujemy się w przeprowadzaniu strategicznych transformacji organizacyjnych, budowaniu i wdrażaniu kultury Lean, pomagamy przedsiębiorstwom skutecznie optymalizować procesy, poprawiać efektywność i angażować pracowników.
Na naszą ofertę składają się również certyfikowane programy rozwojowe - prestiżowe Lean Yellow Belt®, Lean Green Belt®, Lean Black Belt®, Powerfull Leadership MBA oraz różnego rodzaju warsztaty strategiczne i autorskie programy rozwoju przywództwa.
Dołącz do nas w podróży ku wielkości! 🚀
#DołączDoLeanpassionTeam
Stanowisko: Marketing Manager 🚀
🔹 Twoja misja? Staniesz się siłą napędową działań marketingowych dwóch marek: Leanpassion oraz LP Business Academy 🚀
Jeśli lubisz łączyć strategiczne myślenie z egzekucją, a na hasła "marketing B2B i B2C", "kampanie performance" i "social media" świecą Ci się oczy – to może być strzał w dziesiątkę. 🚀
✨ Na czym będzie polegać Twoja rola?
👉 Strategia i zarządzanie:
-
tworzenie, wdrażanie i realizacja strategii marketingowej B2B oraz B2C dla Leanpassion oraz LP Business Academy
-
bliska współpraca oraz wspieranie działań zespołu sprzedaży – współtworzenie i wdrażanie strategii wejścia na nowe rynki oraz pozyskiwania Klientów
-
planowanie i prowadzenie kampanii marketingowych online oraz offline – od big idea po analizę wyników
- organizacja pracy zespołu oraz zarządzanie projektami marketingowymi – priorytety, tempo, delivery
- planowanie i kontrolowanie budżetu marketingowego – z głową i nastawieniem na ROI
👉 Kampanie, content & social:
-
tworzenie, prowadzenie i optymalizacja kampanii reklamowych – LinkedIn Ads, Meta Ads, Google Ads
-
planowanie, tworzenie i wysyłka kampanii mailingowych do naszych baz – z pomysłem, wartością i wysokim open rate’em
-
rozwijanie obecności marek w social mediach (LinkedIn, Meta) – zarówno płatnie, jak i organicznie
-
organizacja i promocja webinarów – od koncepcji po promocję i follow-up
-
przygotowywanie materiałów marketingowych – treści, konspekty, prezentacje, infografiki itd.
-
projektowanie landing page’y – struktura, content, flow użytkownika
- analiza danych marketingowych – Google Analytics, Keyword Planner, Google Trends – decyzje oparte na liczbach, nie przeczuciach
🔎 Szukamy osoby, która posiada:
⭐️ Must have:
- bardzo dobra znajomość zasad marketingu B2B i B2C
oraz
- co najmniej kilkuletnie doświadczenie pracy w marketingu B2B i B2C, z naciskiem na działania digital
- wysoko rozwinięta umiejętność tworzenia strategii marketingowych dostosowanych do różnych grup docelowych
oraz
-
doświadczenie w kompleksowym planowaniu i realizacji skutecznych kampanii marketingowych
- wysoko rozwinięta umiejętność ustawiania oraz optymalizacji kampanii reklamowych online (bardzo ważne)
oraz
- co najmniej kilkuletnie doświadczenie w samodzielnej pracy z płatnymi kampaniami reklamowymi – zwłaszcza LinkedIn Ads, ale również Google Ads i Meta Ads
- bardzo dobra znajomość metodyk generowania leadów
oraz
-
doświadczenie w generowaniu skutecznych leadów B2B i B2C oraz prowadzeniu skutecznych działań organicznych (zwłaszcza na LinkedIn)
- bardzo dobra znajomość platform Social Media
- umiejętność planowania strategii obecności i komunikacji marek w mediach społecznościowych
oraz
-
doświadczenie w prowadzeniu i rozwijaniu kanałów marek w mediach społecznościowych – zwłaszcza na LinkedIn
- praktyczna znajomość marketingu produktowego, performance i content marketingu
oraz
-
doświadczenie w tworzeniu materiałów marketingowych dla B2B i B2C (prezentacje, broszury, opisy produktów, strony, treści sprzedażowe)
- doświadczenie w organizacji i promocji webinarów oraz wydarzeń offline
- wysoko rozwinięta umiejętność tworzeniu skutecznych kampanii mailingowych
- umiejętność koordynowania pracy zespołu, współpracy z podwykonawcami oraz z wieloma interesariuszami jednocześnie
- wysoko rozwinięta umiejętność zwinnego koordynowania wielu projektów jednocześnie oraz sprawnego zarządzania wieloma zadaniami na raz
-
swoboda w planowaniu i zarządzaniu budżetem marketingowym
- „data driver mindset”
oraz
-
umiejętność analizy danych i wskaźników skuteczności działań marketingowych
- język angielski – min. B2
- język polski – język ojczysty
✨ Nice to have:
🛠 Narzędzia i technologie, które warto znać:
- stack od Google: Analytics, Tag Manager, Trends, Keyword Planner
- narzędzia marketingowe: systemy do Marketing Automation, SEO tools
- platformy i CMS: WordPress, WooCommerce, Elementor, ClickMeeting
- design i zarządzanie projektami: Figma
- zarządzanie projektami: ClickUp
- MS Office
Świetnie sprawdzisz się w tej roli, jeśli jesteś osobą:
-
pracowitą, proaktywną, samodzielną w działaniu i uwielbiającą „dowozić” 🚀
1️⃣ Primo: lubisz to, co robisz zawodowo!
2️⃣ Secundo: sprawia Ci to ogromną frajdę!
3️⃣ Tertio: przynosi mnóstwo satysfakcji!
-
szukającą dla siebie miejsca pracy, w którym otrzymasz „extreme ownership” 🚀, czyli pełne zaufanie i odpowiedzialność – w naszym przypadku, za całość działań marketingowych Leanpassion oraz LP Business Academy
-
bystrą i kreatywną – masz głowę pełną pomysłów, a myśleniem wychodzisz „poza pudełko” 📦, nie osiadasz na laurach, stale szukasz inspiracji, nie boisz się testować nowych rozwiązań czy próbować nowych podejść do marketingu
-
chcącą pracować w zmiennym i dynamicznym środowisku 🚀
-
profesjonalną, a w swojej pracy stawiającą jakość na pierwszym miejscu
-
uwielbiającą pracę z ludźmi 🧡
-
wysoko-komunikatywną – masz rozwinięte umiejętności interpersonalne, aktywnego słuchania oraz skutecznego komunikowania się
-
ciepłą, pomocną i zawsze okazującą wsparcie 🤝🏻
-
ambitną, wysoko-zmotywowaną i zaangażowaną
- pełną pasji i energii do działania
-
optymistycznie nastawioną do pracy i do życia
-
silnie zorientowaną na cel i ukierunkowaną na osiąganie wysokich wyników – pracujemy na precyzyjnych wskaźnikach marketingowych takich jak liczba pozyskanych leadów, CAC
-
analityczną – masz dobre zrozumienie wskaźników mierzących skuteczność oraz koszt podejmowanych działań marketingowych
- szukającą dla siebie stabilnego miejsca pracy, w którym zostaniesz na długo i gdzie rozwiniesz swoje zawodowe skrzydła 🚀
💰 Co oferujemy:
- wynagrodzenie: 13 000 – 18 000 zł netto miesięcznie + VAT
- umowa B2B
- 30 płatnych dni wolnych w roku
- bezpłatny dostęp do platformy rozwojowej Youniversity
🏢 Tryb pracy:
🚀 Proces rekrutacyjny:
Etap 1: rozmowa kwalifikacyjna z Moniką – naszą Recruitment Partnerką – online, 60 minut
Etap 2: spotkanie rekrutacyjne z Moniką oraz Adrianem, naszym Head of Sales – biuro, 75 minut
Ważne: w trakcie spotkania otrzymasz do wykonania zadanie rekrutacyjne, które sprawdzi Twoje umiejętności 🧠
Etap 3: spotkanie rekrutacyjne z Maćkiem, Partnerem Zarządzającym Leanpassion, a Twoim bezpośrednim przełożonym – online, 45 minut
Leanpassion to:
- stabilna, dynamicznie rozwijająca się firma z 20-letnim doświadczeniem, ugruntowaną pozycji lidera na rynku oraz z wyraźną kulturą organizacyjną
- otwarty na rozmowę i Twoją inicjatywę oraz pomysły Zarząd
- fajni i życzliwi ludzie - pasjonaci swojej pracy, którzy nigdy nie pozwolą Ci się nudzić i dla których chętnie przyjdziesz do pracy
- „extreme ownership”, czyli pełne zaufanie i odpowiedzialność oraz…
- przestrzeń do popełniania błędów i uczenia się z wyciągniętych z tychże wniosków
- ciekawe projekty - wspólnie z całym zespołem Leanpassion będziesz realizować naszą misję i sprawiać, że „Firmy będą WIELKIE, a ludzie SZCZĘŚLIWI”
Nasze wartości:
🚀 pasja
🚀 zaangażowanie
🚀 partnerstwo
🚀 dyscyplina
Brzmi jak praca dla Ciebie?
Wyślij CV i dołącz do #LeanpassionTeam 🚀
Aplikuj jeszcze dziś! Czekamy na Ciebie!
Sprawdź nasze media społecznościowe:
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/leanpassion
Facebook: https://www.facebook.com/Leanpassion/
🎧 🎧 🎧
Posłuchaj podcastu „Skuteczny CEO” Radka Drzewieckiego, naszego CEO [KLIK]
🎧 🎧 🎧
https://leanpassion.pl/
„Great Companies, Happy People”