W LED Labs tworzymy najnowsze rozwiązania technologiczne w świecie oświetlenia LED. Budujemy świadomość ludzi dostarczając im gotowe rozwiązania przyjazne środowisku.
Myślimy innowacyjnie i staramy się, aby dostarczane przez nas rozwiązania znacząco wpływały na podniesienie komfortu życia.
Jesteśmy dystrybutorem zaawansowanych technologicznie produktów LED oraz producentem rozpoznawanych na świecie, polskich profili aluminiowych do LED marki Lumines Lighting.
Dołącz do naszego działu Brand Marketingu jako Specjalista ds. Contentu i rozwijaj swoją karierę w firmie, która stawia na nieustanny rozwój, aktywną postawę, profesjonalizm oraz współpracę opartą na szacunku, odpowiedzialności i wzajemnym wsparciu.
Godziny pracy: 8-16
Zakres zadań:
- zarządzanie treścią WWW.
- wprowadzanie i aktualizacja opisów produktów w sklepach internetowych
- optymalizacja treści pod SEO (we współpracy z agencją SEO)
- wsparcie przy wdrażaniu i rozwoju stron WWW
- współpraca z zespołem IT przy testowaniu i publikacji nowych funkcjonalności
- kontrola poprawności wyświetlania treści
- przygotowywanie mailingów oraz postów na LinkedIn, Facebook, Instagram
- redakcja i korekta treści (w języku polskim, ewentualnie angielskim) zgodnie ze strategią firmy
- tworzenie i edycja prostych grafik (banery, infografiki, miniatury wideo) w Adobe Photoshop/Illustrator/InDesign
- dbanie o spójność identyfikacji wizualnej
- bieżące wsparcie działu marketingu
- przeprowadzanie researchu branżowego
- koordynacja drobnych zadań projektowych (zgłoszenia, briefy, deadline’y)
Wymagania:
- samodzielność i dobra organizacja pracy
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- kreatywność + „lekkie pióro” - umiejętność tworzenia angażujących treści dla branży technicznej
- dbałość o szczegóły i dokładność
- minimum 1 rok doświadczenia w pracy przy treściach online lub e-commerce
- bardzo dobra znajomość systemu WordPress (edycja motywów, wtyczki SEO, WooCommerce)
- znajomość Adobe CC (Photoshop, Illustrator; mile widziane InDesign)
- znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel i PowerPoint)
- znajomość podstaw HTML/CSS pozwalające na drobne poprawki kodu w edytorze blokowym
Mile widziane:
- znajomość narzędzi do zarządzania projektami (Asana, Trello, Monday.com lub Jira)
- doświadczenie w pisaniu treści technicznych (B2B) lub dla branży oświetleniowej
- umiejętność tworzenia krótkich materiałów wideo (Premiere Pro/CapCut) lub animacji (After Effects, Canva)
- język angielski na poziomie min. B2 (lub inny język obcy)
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
- prywatną opiekę medyczną
- kartę sportową
- grupowe ubezpieczenie na życie
- możliwość rozwoju zawodowego i pracę w doświadczonym zespole
- pełne wdrożenie oraz wsparcie zespołu
- przyjazną atmosferę pracy oraz partnerskie podejście
- pracę w nowoczesnej firmie w branży technologii oświetlenia LED