Szukamy samodzielnej i proaktywnej osoby, która wesprze zespół fundraisingu Lekarzy bez Granic w Polsce, w prowadzeniu działań w obszarze koordynacji i realizacji zadań w ramach projektu fundraisingu bezpośredniego (F2F), polegającego na współpracy z poddostawcami usług fundraisingowych, w tym w szczególności z zewnętrzną agencją odpowiedzialną za zapewnienie zasobów i obsługę procesową projektu F2F. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadać za budowanie silnych partnerstw z kluczowymi dostawcami, w tym dokonywanie oceny jakości pracy i wyników bieżącej pracy dostawcy/ców oraz udzielanie im informacji zwrotnej. Zespół fundraisingu odpowiada za pozyskiwanie funduszy od osób prywatnych i firm na realizacje działań statutowych organizacji.
Kim jesteśmy?
Lekarze bez Granic (MSF, Médecins Sans Frontières) to niezależna, międzynarodowa organizacja humanitarna, działająca w ponad 70 krajach na całym świecie. Niesiemy pomoc medyczną najbardziej potrzebującym: od ofiar wojny w Jemenie, przez osoby wewnętrznie przesiedlone w Sudanie Południowym, po pacjentów chorych na gruźlicę w Azji Środkowej. Jesteśmy organizacją bezstronną, niezależną i neutralną. Biuro Lekarzy bez Granic w Polsce wspiera działania organizacji na świecie. Robimy to pozyskując fundusze, informując o kryzysach humanitarnych oraz docierając do osób zainteresowanych pracą w międzynarodowych projektach organizacji.
Jakie warunki współpracy proponujemy?
- Pracę hybrydową (2 dni w tygodniu stacjonarnie w biurze w Warszawie, ul. Sapieżyńska 10A).
- Dofinansowanie opieki medycznej, ubezpieczenia na życie, karty miejskiej.
- Budżet szkoleniowy oraz możliwości rozwoju i nauki w dużej, międzynarodowej organizacji humanitarnej.
Jakie zadania Ci powierzymy?
- Realizację strategii fundraisingowej w obszarze fundraisingu bezpośredniego (F2F) poprzez koordynację działań poddostawców usług fundraisingowych, w tym agencji F2F, agencji telemarketingowej, producentów materiałów niezbędnych do realizacji projektu i innych.
- Przygotowanie i przeprowadzanie regularnych szkoleń dla fundraiserów/ek (zewnętrznych osób odpowiedzialnych za pozyskiwanie darczyńców) z realizowanych przez MSF projektów.
- Administrowanie procesem archiwizacji i obiegu cyfrowych oraz papierowych formularzy wymaganych w ramach realizacji projektu.
- Bieżące monitorowanie informacji i efektywności pracy agencji F2F i innych dostawców, identyfikację potencjalnych wyzwań i podejmowanie proaktywnych działań.
- Tworzenie i aktualizację bieżących raportów i analiz oraz monitoring wskaźników kluczowych dla projektu F2F.
- Dbanie o utrzymanie odpowiedniego zaangażowania i motywacji fundraiserów/ek, między innymi poprzez organizowanie spotkań integracyjnych.
Twój profil zawodowy
- Co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z obsługą klientów lub darczyńców.
- Doświadczenie w pracy projektowej w zróżnicowanych (macierzowych) zespołach.
- Doświadczenie we współpracy z poddostawcami usług.
- Doświadczenie w zarządzaniu budżetem projektowym.
- Doświadczenie w organizacji i przeprowadzaniu prezentacji/spotkań informacyjnych.
- Myślenie analityczne i umiejętność weryfikacji danych.
- Nastawienie na pracę w zespole i umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów.
- Dążenie do rozwiązywania problemów i realizacji celów.
- Dobra organizacja pracy, skrupulatność i przywiązanie do szczegółów.
- Biegła znajomość języka polskiego oraz angielskiego na poziomie C1.
- Umiejętność priorytetyzacji zadań oraz reagowania w nagłych sytuacjach.
- Gotowość do regularnych wyjazdów służbowych na terenie Polski.
- Gotowość do sporadycznych wyjazdów zagranicznych.
- Zrozumienie i akceptacja zasad i wartości humanitarnych.
Co będzie dodatkowym atutem?
· Doświadczenie w organizacji i przeprowadzaniu szkoleń dla większych grup osób.