Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa.
Jesteśmy różni i chcemy być różni. Na różnorodności Pracowników budujemy naszą markę. Jesteśmy Pracodawcą równych możliwości - niezależnie od tego kim jesteś, co robisz, ile masz lat czy posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności - czekamy na Ciebie.
Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami.
PASUJEMY DO SIEBIE JEŻELI:
- wykazujesz się otwartością i życzliwością
- posiadasz doświadczenie w obszarze obsługi klienta i zarządzania sprzedażą (mile widziane w sklepach wielkopowierzchniowych, hurtowniach etc.)
- interesujesz się tematyką budowlaną, ogrodniczą lub dekoracyjną
- potrafisz pracować zespołowo, masz doświadczenie w koordynowaniu prac innych osób
- jesteś skrupulatny/a i dokładny/a, zwłaszcza w obszarze analizy wskaźników sprzedażowych i ekonomicznych, optymalizacji zatowarowania
- jesteś gotowy/a do pracy o charakterze fizycznym (rozkładanie towaru, kompletowanie zamówień, zmiany ekspozycji etc.)
- jesteś gotowy/a do pracy zmianowej w godzinach otwarcia sklepu (06:30 - 21:00), także w soboty (do 3 w miesiącu) i w niedziele handlowe
JAKIE ZADANIA NA CIEBIE CZEKAJĄ:
- koordynowanie pracy zespołu Doradców Klienta
- monitorowanie wyników sprzedażowych/ekonomicznych w podległym dziale/sektorze
- aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów
- przygotowywanie zamówień dla klienta i monitorowanie procesu ich realizacji
- budowanie relacji z klientami i ich wzmacnianie poprzez programy partnerskie i lojalnościowe
- monitorowanie i zapewnienie dostępności i odpowiedniej ekspozycji towaru zgodnie ze standardami
- współpraca z innymi działami oraz serwisami zewnętrznymi (w tym magazyn centralny, dostawcy)
- koordynowanie i przygotowywanie działu do akcji handlowych, inwentaryzacji, audytów
- przestrzeganie zasad BHP, w tym odpowiedniego składowania i zabezpieczania towarów; dbanie o bezpieczeństwo klientów i współpracowników
- udział w szkoleniach, podnoszenie wiedzy produktowej i stosowanie jej w praktyce
DOŁĄCZ DO EKIPY I ZYSKAJ:
-
atrakcyjne wynagrodzenie oraz jego regularne rewizje (uzależnione od kompetencji, poziomu realizacji zadań oraz stażu pracy na danym stanowisku)
-
premię kwartalną, której wysokość zależy od wyników sklepu i działu, w którym będziesz pracować
-
udział w wynikach – raz w roku otrzymasz środki, które możesz zainwestować w zakup akcji Leroy Merlin
-
umowę o pracę na 7 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony, bo dla nas stabilne warunki zatrudnienia od zawsze są priorytetem
-
ubezpieczenie na życie i prywatną opiekę medyczną, bo spokojna i zdrowa przyszłość są najważniejsze
-
programy rozwojowe, bo stale wspieramy Twój rozwój
-
dostęp do kursów i szkoleń, bo dzielimy się wiedzą i doświadczeniami
-
platformę do nauki języków dla Ciebie i Twoich bliskich (goFLUENT), bo z nami możesz szlifować języki i podbijać świat
-
platformę psychologiczną, edukacyjną i wellbeingową Mindgram z nielimitowanym dostępem do konsultacji ze specjalistami (psychologowie, terapeuci, trenerzy profilaktyki zdrowia), bo Twój rozwój i dobrostan są dla nas ważne
-
platformę benefitów myBenefit (w tym karta MultiSport), bo dajemy Ci możliwość wyboru
-
smartfona również do użytku prywatnego, bo lubimy być mobilni w naszej pracy;
-
zniżkę na zakupy w naszych sklepach, bo wspieramy Cię w realizacji Twoich marzeń
-
pożyczkę na pierwsze mieszkanie, na bardzo korzystnych warunkach, bo ułatwiamy Ci start w samodzielność
-
dofinansowanie do termomodernizacji, bo dbamy o Twoje oszczędności i myślimy o środowisku
-
płatny program poleceń pracowniczych, bo wiemy, że nasi Pracownicy są najlepszymi ambasadorami
Zachęcamy do aplikowania również osoby z niepełnosprawnością.